• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"ז סיון התשפ"ד (03.07.2024) פרשת קורח

"ביבי" זה עבודה שזרה ליהודי

הבג"צ ביטל את חוק ההסדרה, והצפי שתוך זמן לא ארוך, הוא יורה על החרבת אלפי בתים ביו"ש. מי אשם? נתניהו. אבל לא רק. טור דעה מאת יוסף חיים
"ביבי" זה עבודה שזרה ליהודי
כל הידיעות מאתר הגאולה אצלכם בואצאפ

"ביבי" זה עבודה שזרה ליהודי

יוסף חיים

לפני הכניסה לארץ בפעם המי יודע כמה, חוזר על עצמו ענין המרגלים, שבתחילה "באותה שעה, אנשים כשרים היו". כוונתם היתה טובה, אבל, לאן זה הוביל. וכמו "דאמרי אינשי", הדרך לגיהנום רצופה בכוונות טובות...

נתניהו עלה לשלטון באשמת חב"ד בשנת 1996 על מנת לבטל את הסכם אוסלו. והוא לא עשה את זה, אלא ההיפך ממש. מן הסתם, ההיפך ממה שהוא עצמו התכוון לעשות.

בכל מערכת בחירות בה הציג את עצמו, פנה לימין בתור מושיע ומגן על ארץ ישראל, ומיד אחרי הבחירות הפך את עורו ועשה את מעשי השמאל הקיצוני, באיצטלת ימין.

מלבד מסירת חברון, הסכם וואי, ההצבעה בעד חוק פינו פיצוי, גירוש יהודים ממאות בתים ומאחזים, הקפאת הבניה לשנים רבות, שחרור אלפי מחבלים, ובניית מסגד נוסף בהר הבית, הוא גם הגן על המערכת המשפטית (היועמ"ש, הפרקליטות, ובג"צ). 

פרופ' דניאל פרידמן שהיה שר משפטים "לעומת" המערכת המשפטית וניסה לעשות שינוי, אומר שנתניהו הגן בכל שנות שלטונו על המערכת המשפטית.

נתניהו הגן על אותה מערכת שנתנה את הניסוח ה"משפטי" כביכול לגירוש עשרת אלפי יהודים מגוש קטיף וצפון השומרון, שבשיתוף עם "בצלם" מכניסה לוחמים לכלא, שמאפשרת לערבים לנסוע בכבישים שנבנו ליהודים, שהורתה על גירוש עמונה ועופרה, שמונעת הריסת בתי מחבלים, שמעדיפה מחבל ערבי על מתיישב יהודי, שכובלת את ידי החיילים כו', את זה נתניהו חיזק.

אה, זה מתוך מעמד של חולשה? אז מדוע תומכים באיש חלש?

אין אלטרנטיבה? האם זו מצדיק תמיכה פוליטית באדם שימשיך לשחרר מחבלים?

השבוע, הבג"ץ ביטל את "חוק ההסדרה", ולא יעבור זמן רב עד שהשמאל יגישו עתירות על הריסת 2000 בתים ביו"ש שכביכול עומדים על אדמות פלסטיניות, והבג"צ יצווה על נתניהו להחריב למעלה מ2000 בתים ביו"ש!!

ומדוע שנתניהו לא יחריב?! הרי כך הוא עשה כמה פעמים בעבר. בטענה שאין לו ברירה, חייבים לשמוע לקול הבג"צ. (חוץ מחאן אל אחמר)...

וישאוהו במוט בשנים

בסיום ההסבר על פירוש רש"י על הפסוק "וישאוהו במוט בשניים", אומר הרבי שליט"א מלך המשיח, שהוא שאל את עצמו, מדוע הגיע לעם ישראל עונש של 40 שנה במדבר אחרי שכבר חזרו בתשובה.

הרי, מיד שמשה רבינו הרים את קולו עליהם, הם חזרו בתשובה ורצו לעלות לארץ. והרי תשובה מכפרת למפרע, ומדוע לא נמחל להם?

והרבי שליט"א מלך המשיח מסביר, שאם הם היו שומעים רק לתלונות של עשרת המרגלים, לא היתה לקב"ה טענה, כי אין לדיין אלא מה שעיניו רואות.

אבל, אומר הרבי שליט"א מלך המשיח, הם שמעו גם את טענת הנגד של כלב והושע. ולא רצו האמינו להם, למרות שהם ידעו היטב שזה מה שנמסר להם ע"י משה רבינו, וזה רצון השם. אז גם הם היו אשמים בחטא המרגלים. ולכן.

מאז הבחירות הראשונות לנתניהו ועד היום, יש רוב גדול, רח"ל, בחב"ד שממשיך לתמוך בו ובמילא במעשיו, ומיעוט קטן שצועק  המלך ערום.

הרבי שליט"א מלך המשיח אמר לקצב, שאם יהודים שומרי תורה ומצוות צריכים לחתום על מדינה פלסטינית, עדיף ממשלה של אומות תעשה את זה.

הנה, רח"ל, הגענו.

בזכותינו או באשמתינו?

"בחירות" זה עבודה שזרה ליהודי.

"ביבי" זה עבודה שזרה ליהודי.

הלאום שלא הוגדר בחוק הלאום

מלחמת שולל - חסר אמיץ | הרב מנחם ישראלי

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...