• ב"ה ימות המשיח!
  • י"ב ניסן התשפ"ד (20.04.2024) פרשת מצורע

הלאום שלא הוגדר בחוק הלאום

40 שנה שהמדינה רושמת גוים כ"יהודים" בלי הוראת בג"ץ. פסיקת הבג"ץ החדשה שמחייבת את משרד הפנים להכיר ב"גיור" רפורמי היא חוקית, לפי הגדרת ה"יהודי" בחוק השבות מאז 1970. "חוק הלאום" שנועד להיות היסוד החוקתי לשמר את הרוב היהודי במדינה, מבוסס על הגדרת יהדות של התושבים, אבל ההגדרה "מיהו יהודי" נמחקה מחוק השבות ב1970. אז מי הם ה"יהודים" שלמענם הוקמה המדינה?
הלאום שלא הוגדר בחוק הלאום
הישארו מעודכנים בסטטוסים של אתר הגאולה

הלאום שלא הוגדר בחוק הלאום

40 שנה שהמדינה רושמת גוים כ"יהודים" בלי הוראת בג"ץ. פסיקת הבג"ץ החדשה שמחייבת את משרד הפנים להכיר ב"גיור" רפורמי היא חוקית, לפי הגדרת ה"יהודי" בחוק השבות מאז 1970. "חוק הלאום" שנועד להיות היסוד החוקתי לשמר את הרוב היהודי במדינה, מבוסס על הגדרת יהדות של התושבים, אבל ההגדרה "מיהו יהודי" נמחקה מחוק השבות ב1970. אז מי הם ה"יהודים" שלמענם הוקמה המדינה? 

 "חוק הלאום" שהתקבל בכנסת, יחד עם היותו בלי "שיניים", ההצהרה שבו חשובה מאד, ומי שמעיד לטובת החוק הם דווקא המתנגדים החריפים שלו: הח"כים הערבים, השמאל, הרפורמים, ואבירי הדמוקרטיה ו"שיוויון הזכויות".

 ככל החוקים במדינה שמושתת על "ערכאות", נשארו שם המון בורות פתוחים ומהמורות שהבג"ץ עלול לנצל נגד היהודים, ונגד תורה ומצוות, ואל תפתח פה כו'.

בני הזוג בהקמת הבית הלאומי, "מדינה יהודית בארץ ישראל היא מדינת ישראל" (נוסח מגילת העצמאות), היו (עוד מזמן הרצל), החילונים והדתים לאומיים. החרדים לא הוזמנו לשמחה, החתונה לא כל כך הצליחה, ולראיה שגם היום, שבעים שנה אחרי, בני הזוג ממשיכים כל הזמן בוויכוחים קולניים אם לשמור בבית שבת וכשרות, או ח"ו לא, והחוק החדש לא יביא את השלום.

יחד עם זה, החוק אומר, שהבית הלאומי נוצר בשביל יהודים. אבל, מה זה יהודי?

 מיהו יהודי.

על פי הלכה, יהודי הוא "בן לאם יהודיה או שנתגיר כהלכה". עד שנת תש"ל זה היה ברור, וזה היה הנוסח בתקנה של משרד הפנים לאיזה עולים נותנים אזרחות ישראלית, הרי בשביל זה הקמנו מדינה.

בשנת 1970, נהיה השינוי האומלל בחוק השבות – גזירת מיהו יהודי, והכל השתנה. כי אם אין הגדרה ליהודי = אין מדינה יהודית.

הרבי שליט"א מלך המשיח אמר אז, שכל מחבל ערבי יכול לקנות תעודת גיור רפומית בכמה דולרים, ולקבל אזרחות ישראלית. אז מי צריך מדינה יהודית כזו? ואם כן, מה יעזור חוק הלאום?

והרי, חברי הכנסת החליטו בחוק, (חוק השבות נוסח 1970), שיהודי זה גם מי שהתגייר שלא כהלכה, (ובהצבעה הזו השתתפו גם ערבים!! ולפי ההצבעה שלהם נקבע בחוק לרשום גוים כיהודים!!) אז גם גוי הוא "יהודי" כשר, כולל מחבל שקנה תעודת גיור רפורמית, אז בשביל מי "המדינה היהודית"?!!!!!!!!

גיור – זה כניסה לעם ישראל על מנת לקיים את כל המצוות, כמה שאפשר. ככה היה בכל הדורות, וכך נשאר גם 22 שנה אחרי הקמת המדינה. אבל מאז, אחרי שנים רבות של בילבול ברישומי גוים כ"יהודים", כבר עכשיו זו מדינת כל תושביה. והכיוון הזה ממשיך, והחוק במתכונתו הנוכחית יכול רק להזיק למטרה אשר לשמה נחקק.

גרורות הסרטן של הקרן החדשה, כבר חדרו עמוק מאד לצבא, למשטרה, למשרד החינוך, לבג"ץ, לפרקליטות הצבאית ולכל מקום. אין פלא שהם מתנגדים להצהרתיות שבחוק הלאום, אבל זה לא יפריע להם להמשיך ולחפור עוד יותר לכיוון "מדינת כל תושביה", וזה בדיוק מה שהחוק ניסה למנוע – ללא כל הצלחה. אלא אם כן יתוקן חוק "מיהו יהודי".

 

רק תיקון חוק השבות.

חוק השבות, כאמור, הוא היסוד, הלב, העצם הקיומי, והענף החי עליו נשענת המדינה מיום היווסדה. זה החוק שנועד להבטיח רוב יהודי בפינה הזו שהיא מרכז העולם. כאשר הכנסת הפכה את החוק לחסר תוכן, ממשלת ישראל ניסרה את הענף שעליו היא יושבת. הרבי שליט"א מלך המשיח קרא לזה "הגזירה האיומה, שמאז כתבו לכם על קרן השור שאין לכם חלק באלוקי ישראל, לא היתה גזירה איומה כזו". אם אין (הגדרה ל) יהודי, אין יהדות, ובמילא אין צורך במדינת ליהודים, והמסקנה: בשביל מה "חוק הלאום"?! הכל כבר נגמר.

 

"הגזירה האיומה, שמאז כתבו לכם על קרן השור שאין לכם חלק באלוקי ישראל, לא היתה גזירה איומה כזו".

 

השפל במצב הביטחון

בשנת תש"ל, אחרי מלחמת ששת הימים, ואחרי "ספטמבר השחור", ימי האופוריה שאחרי הניצחון, כאשר הגבולות רחבים מאד, והמצב הביטחוני כלכלי נפלא שלא היה כמוהו לפניו ולא אחריו, דווקא אז נגזרה הגזירה "החוק הנורא". הרבי שליט"א מלך המשיח הזהיר חודשים מראש, שה"גזירה האיומה" תביא לדרדור מצב הביטחון. "ממשלת ישראל הורידה את המחיצה בין ישראל לעמים ברוחניות, והקב"ה יסיר את המחיצה בין ארץ ישראל לגוים בגשמיות, וזו סכנה איומה לשלושה מיליון יהודים בארץ כ"י". (אז היו בארץ 3 מיליון).

אחרי האזהרות האלו שלא שעו להן, ערפאת ימ"ש התארגן בדרום לבנון, והחלו חדירות מחבלים למעלות וכו' וכו', ואחרי זה מלחמת ההתשה עם כניסת חיילים רוסים למצרים, ווהרבי שליט"א מלך המשיח קשר באופן ישיר עם "מיהו יהודי". אחר כך, רח"ל, מלחמת יום כיפור. (ומלחמת לבנון, כו' כו', ועד היום). וכל הזמן הרבי מזהיר בכל כוחו, מוחה ומנסה לשדל בכל האמצעים שבידו, שישובו ויתקנו את חוק מיהו יהודי. לטובת מדינת ישראל.

"ממשלת ישראל הורידה את המחיצה בין ישראל לעמים ברוחניות, והקב"ה יסיר את המחיצה בין ארץ ישראל לגוים בגשמיות, וזו סכנה איומה לשלושה מיליון יהודים בארץ כן ירבו".

 

פולשים זרים סודנים ואריתראים

באחת השיחות אמר הרבי (מוגה בליקו"ש) שאם לא יתקנו את החוק, "אם לא יחול ח"ו שינוי בזה, הארץ תוצף ארץ ישראל בכאלה, ותהא המדינה מורכבת מיהודים, צידונים, אשדודים עמונים ומואבים במשמותיהם הנוכחים" (לקו"ש כא ע' 409). הכל כבר התקיים, ובהידור. למרות שצה"ל הוא אחד הצבאות הגדולים והמצויידים ביותר בעולם, השפל במצב הביטחון ממשיך לרדת כל הזמן, והארץ ממשיכה להתמלא בסודנים ואריתראים וכל הצבעים. והמינים.

אלה שמתנגדים לחוק הלאום שהביאו לכאן את הסודנים, מתנגדים לשליחתם לארץ מוצאם, ורוצים לתת להם אזרחות ישראלית. רישיונות עבודה יש להם, בתי ספר יש להם, וחובות - אין להם, אז למה שלא יקבלו אזרחות וחובת ויתגייסו לצבא, ותהיה מדינת כל תושביה. וזה בדיוק מה שהחוק בא לעצור. אבל, אם הבעיה בשורש לא תתוקן, אם המדינה לא מגדירה מהו יהודי, אז בשביל מי, לעזאזל המדינה. ויוצא, שאלה החותרים ל"מדינת כל אזרחיה" הם הצודקים!!

כל אריתראי יכול בקלות לקבל אזרחות, ע"י שיקנה תעודת גיור מ"רבה" (אישה ראביי) רפורמית מהאירגון שכל יום שם עתירה חדשה לבג"ץ לפגוע בקדושת הכותל, ועוד עתירה, שאותה אישה "רבה" רוצה להצטרף למועצת הרבנות הראשית. יש לה את כל המעלות - גם אישה, גם רפורמית, וגם רב... ואם אין הלכה, ואין הגדרה ליהודי על פי הלכה, ומי שקובע מי זה יהודי אלו חברי כנסת ערבים, – אז באמת, למה לא?!

 

 ארגוני הרפורמים

מכל הגופים שמתנגדים לחוק הלאום, התנגדות אירגוני הרפורמים הכי מנומקת ומסודרת ו"משפטית". לארגוני הרפורמים מפריע כל ענין יהודי "במרחב הציבורי" גם בארה"ב. כאשר חסידי חב"ד הציבו חנוכיות גדולות ברחבי הערים בארה"ב, מי נלחם בהם בבתי המשפט האמרקאיים (ותמיד הפסיד)? – הרפורמים. כאשר הרבי שליט"א מלך המשיח יצא עם "רגע של שתיקה" בבתי הספר בארה"ב מי נלחם בזה? לא הגוים. הרפורמים. כאשר ניסו גופים "ירוקים" לבטל את השחיטה הכשרה בכל רחבי ארה"ב, גם אז היו רפורמים בענין, והם נתקלו בהתנגדות עיקשת של בית השחיטה הגדול בעולם – רובשקין, ובגלל המלחמה הזו נגד היהדות רובשקין נכנס למאסר עולם, אחרי שניצח בנושא השחיטה לטובת היהדות בעולם כולו, ובגלל הניצחון שלו, הוא הפך למטרה אישית של אותם גורמים אינטרסנטים שלבסוף הכניסו אותו לכלא בטענות שקר של עדי שקר ושופטת שקרנית. והכל התחיל מהתערבות של ארגונים רפורמים.

שלום רובשקין מספר על הרפורמים שרדפו אותו עד חורמה בניסיון לבטל את כל השחיטה הכשרה ברחבי ארה"ב.

 

ארגוני הרפורמים היו אלה ששבעבר הצליחו להפחיד את ראשי הממשלה שלא לתקן את חוק מיהו יהודי, כי באותם ימים, הממשלה היתה צריכה את ההלוואות שלהם. תרומות? "המגבית המאוחדת" מעודדים את הקהל שלהם בארה"ב לרכוש "בונדס", (אגרות חוב ממשלתיות), ובאותם ימים, זה עזר לממשלה העניה "לגמור את החודש". אבל הלוואות צריך להחזיר. והם גובים את ההחזר לא רק בכסף, אלא גם בתפיסת נקודות מפתח.

לפי המצב כיום שהמדינה תחת שליטת בג"ץ, כאשר המשטרה וצה"ל וצמרת משרד החינוך, משרד המשפטים, הפרקליטות והפרקליטת הצבאית, ובעצם כל נקודות המפתח במדינה תחת השפעה הולכת וגדלה של הקרן החדשה, חוק הלאום לא יצליח לשנות את המציאות, והמלחמה העיקשת לחקיקתו היתה לשוא. האפשרות היחידה שהחוק הזה ישנה משהו, היא להחזיר את חוק השבות למתכונת שהיתה עד 1970, להחזיר את המילה "כהלכה" לנוסח החוק.

 

הויכוחים על דת ומדינה ימשכו

זה לא יהפוך את ישראל למדינת הלכה, הוויכוחים על דת ומדינה, ושמירת יהדות במרחב הציבורי ימשכו גם אם החוק יתוקן. ואין לתיקון חוק השבות שום קשר ל"נטיות החברתיות" של ה"קהילה" הידועה רח"ל. זה רק יגדיר את הפרטים בעם. מי כן שייך ל"חוק הלאום". מי שייך לעיקר, לרוב שעבורו הוקמה המדינה, גם אם הוא לא שומר לע"ע תורה ומצוות, ומי שייך למיעוט. בעצם, זו ההגדרה היותר עמוקה ויסודית, עבור מי נועד חוק הלאום. וההגדרה הזו נמחקה בשנת 1970, והיא ההגדרה בחוק, שעדיין חסרה כדי להפוך את חוק הלאום לרלוונטי.

וגם על זה הרבי שליט"א אומר "כופין אותו עד שיאמר רוצה אני", כלומר בסוף גם חברי הכנסת יבינו שבשביל רוב יהודי במדינת ישראל, צריך לדעת מי זה יהודי, ומי לא.

זאת יכולה ורשאית לקבוע רק ההלכה. אבל חברי הכסת שקילקלו, (או התלמידים שלהם) הם אלו שצריכים לתקן. ועד שלא יתקנו, "חוק הלאום" רק יזיק לענין שבשבילו נחקק.

כופין אותו עד שיאמר רוצה אני

ותיכף ומיד ממש, לפני כל הענינים, התגלות הרבי שליט"א משיח צדקנו בגאולה האמיתית והשלמה.

לא הולך לכתוב על זלמן נוטיק! נקודה

השמאל המשיחי

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...