הווי ישיבת מלך המשיח במרכז ירושלים

ישיבת מלך המשיח בירושלים, בניהולו של הרב דורון אורן, השיקה עלון חדש במטרה למשוך בחורים חדשים, בעיקר מקורבים לחב"ד לישיבה. הישיבה שנוסדה לפני עשור, ממוקמת באזור הומה אדם במדרחוב שבמרכז ירושלים עירה"ק. בחורים רבים שנחשפו לחב"ד לראשונה בבתי-חב"ד שבחוץ לארץ, מוצאים שהישיבה מהווה המשך ישיר לאותה חוויה מיוחדת. לתמונות ודיווח

פורים קטן בבית משיח פלורידה

הרבי שליט"א מלך המשיח מבקש להרעיש על פורים קטן באופן של שמחה בטהרתה עוד יותר מבפורים עצמו. בבית משיח 770 פלורידה, בניהולו של הרב מוטי ענתי, ניצלו את פורים קטן ליריד שנחתם בכינוס 'הקהל' רבתי. ביום ראשון, י"ט אדר א', התקיים היריד בבית משיח, בו נכחו למעלה מ-200 משתתפים. האטרקציה המרכזית היתה מתקן מתנפחים בצורת 770. לדיווח מלא ותמונות

המשכן וכליו גם לילדי הקיבוצים

הרב אליהו גבאי, מנהל עמותת "בית המקדש השלישי" הפועלת מזה 20 שנה בהיקף ארצי. העמותה כוללת פעילות חינוכית שמטרתה לעורר על הציפיה לבנין בית המקדש ולהנגיש את כלי המשכן לכל הילדים בכל המגזרים. ילדים רבים הביעו התרגשות עצומה במהלך הפעילות שממחישה כל כך את העבודה בבית המקדש: יחד הם מרכיבים דגם של המשכן וכליו, מתחפשים לכהנים ואופים את לחם הפנים בנוסף לשלל פעילויות נוספות בנושא עבודת המקדש.

יהודה ברקן בהזמנה מקורית לדינר והכנסת הספר תורה

במוצאי שבת פ' ויקהל, יתקיים אי"ה בראשון לציון מעמד סיום והכנסת ספר תורה על ידי ארגון תפנית בהנהלת השליח הרב יוסף יצחק לידר. לפירסום האירוע התגייס השחקן הנודע יהודה ברקן שהקליט הזמנה מקורית עבור ציבור המקורבים בעיר • בערב יופיעו אי"ה הזמרים אריאל זילבר ומענדי ג'רופי. לפרטים

קרנבל שושן פורים ב'מודעות ליובאוויטש' רמת גן

במרכז 'מודעות ליובאוויטש' רמת גן, נערכים השנה לחגיגות 'הקהל' ענק ושמחה לכל המשפחה. זאת בהתאם להוראת הרבי שליט"א מלך המשיח: יש להקהיל את כל בני ישראל.. עד לפנה נדחת בקצוי תבל - "להרעיש" (רעש דקדושה) מתוך שטורעם" הכי גדול ("א מורא'דיקן שטורעם") בנוגע לכל עניני הפורים, שאצל כל בני ישראל יהיו כל עניני הפורים.. על ידי ההכנה המתאימה בעוד מועד.. ועוד לפני זה - ..להרעיש" בכל העולם כולו על דבר ההוספה בשמחה, "מרבין בשמחה", ועד להשמחה שלמעלה ממדידה והגבלה ("עד דלא ידע").

רוקדים משיח בלב ה"טיימס סקוור" מנהטן ניו יורק

כאלפיים בני נוער למעלה מ-20 מדינות ברחבי העולם השתתפו השבת בתכנית מיוחדת לצעירים המתקרבים לחסידות חב"ד. כשאירוע הסיום התקיים במוצאי שבת קודש בכיכר הטיימס סקוור המפורסמת בלב מנהטן. הטקס החל עם שמיעת הבדלה המונית, כשללא ספק רגע השיא היה כשכל בני הנוער פרצו בשירה אדירה 'משיח משיח...', "אין ספק שזה עשה קידוש השם גדול" מסכם אחד המארגנים. וידאו ותמונות.

ה"ישיבה קטנה" צפת בדרך הישרה לגאולה

לקראת כ"ז אדר יצאו התלמידים השלוחים בישיבה קטנה בצפת בשיתוף עם מטה גאומ"ש בישיבה במבצע מיוחד- "צועדים בדרך הישרה". גולת הכותרת של המבצע הוא קורס מיוחד בתורת הגאולה. במהלך הקורס ילמדו התמימים את הנושאים של מלך המשיח, סימני המשיח, הרבי, נצחיות המשיח ונצחיות חייו של נשיא הדור ע"פ נגלה וחסידות. תמונות

שרטוטי הארמון למלך המשיח בחתימת זאב מרגנית

לידי אתר הגאולה הגיעו השרטוטים המקוריים של הארמון לרבי שליט"א מלך המשיח כפי שהוצגו לוועדה לתכנון ובניה עמק לודים, בשנת 2002, בחתימתו של האדריכל זאב מרגנית.

כ"ז אד"ר: עלה לאוויר מוקד ההרשמה און ליין

בעוד שבועיים אי"ה יתקיים מעמד ההקהל העוצמתי, להתלכדות והתחזקות בשליחות היחידה שנותרה קבלת פני משיח צדקנו. המעמד נערך ע"י מרכז ההפצה בארה"ק – 'ממש', וינאמו בו רבנים, משפיעים ושלוחים על חיזוק והתעוררות העשיה בפועל ממש לפעול את התגלות כ"ק אדמו"ר מלך המשיח שליט"א.

דרושים שני שלוחים בדחיפות

דרושים שני בחורים שלוחים למדינה באירופה. מדובר בהזדמנות נדירה, לחצי שנה לפחות של נחת רוח לרבי שליט"א מלך המשיח. לפרטים

בעוד שבועיים: מעמד הקהל עוצמתי

ביום שני כ"ז אדר-א' ייערך אי"ה כנס 'הקהל' מיוחד באודיטוריום אריסון לאמנויות בתל-אביב, אשר ישמש בימה להתחזקות, התעוררות והתלכדות סביב המבצע העיקרי והשער לכל ענייני השליחות – "קבלת פני משיח צדקנו".

פעילות משיח במירון לרגל ז' אדר

גם השנה, התקיימה פעילות משיח והפצת בשורת הגאולה ביום הולדתו של משה רבינו (ז' אד"ר) בסמיכות לאתרא קדישא של התנא האלקי רבי שמעון בר יוחאי במירון. הפעילות התמקדה בהפצת חומר הסברה על הקשר בין משה רבינו - גואל ראשון - לבין הרבי שליט"א מלך המשיח - גואל אחרון. השנה נרשמה הצלחה רבה במבצע. אחד התמימים מספר על נס שהתרחש בדוכן האגרות קודש

משכן מיוחד למעמד 'הקהל' בכ"ז אד"ר

בעוד כשלושה שבועות אי"ה, ייערך כנס הקהל מיוחד של התכנסות והתלכדות סביב "השליחות היחידה" שהורה לנו כ"ק אדמו"ר מלך המשיח שליט"א – לקבל פני משיח צדקנו. במהלך הערב יישמעו דברי התעוררות מפי שלוחים ומשפיעים אורחים, ותיעכרנה מצגות מולטימדיה מרהיבות לחיזוק ומינוף הפצת בשורת הגאולה.

נערכים למעמד ההקהל בכ"ז אד"ר

בשבוע שעבר נערכה במשרדי 'ממש', אסיפה מקדימה לקראת ה'הקהל' של ההתמסרות לשליחות היחידה שנותרה – קבלת פני משיח צדקנו, שייערך אי"ה ביום שני כ"ז אד"ר ויהווה מנוף לפעילות בעניני משיח וגאולה ותמיכה וסיוע לפעילות הברוכה של 'ממש'.

כ"ז אד"ר: הקהל של התמסרות לשליחות היחידה

בעוד כארבע שבועות אי"ה, ביום שני כ"ז אד"ר החל השנה בקביעות מדויקת כמו בתשנ"ב, ייערך מעמד הקהל מיוחד. כינוס שיהווה מינוף והתעצמות עם השליחות שהטיל עלינו כ"ק אדמו"ר מלך המשיח שליט"א להביא את הגאולה האמיתית והשלמה בפועל ממש.

השנה: כ"ז אד"ר לא יעבור סתם

השנה יחול יום כ"ז אדר-א' באותה קביעות כמו לפני עשרים וארבע שנים בכ"ז אדר-ראשון ה'תשנ"ב. מספר שלוחים לקחו על עצמם יוזמה מיוחדת, לציין את היום באופן של מינוף והתחזקות ולהוסיף בכל ענייני השליחות. בימים אלו נפתח הקמפיין המקדים לקראת שורת האירועים שיעירו ויעוררו את אנ"ש והשלוחים בתקופה הקרובה.

דף 81 מתוך 81