משיח ואגרות קודש ביום ז' אדר במירון

מאות כתבו למלך המשיח בז' אדר. מאות אנשים מהעולים לציון הרשב"י באתרא קדישא זכו לכתוב והתקשר לרבי שליט"א מלך המשיח ע"י הכתיבה אליו באמצעות ה'אגרות קודש', יש לציין שרובם קיבלו החלטה טובה לפני הכתיבה – "לעשות כלי לברכה". במקום חולקו יותר מאלף כרטסי משיח ועלוני הסברה. במאהל נפרד היה ניתן גם לקנות ספרי חסידות ומוצרי משיח. לתרומות: 0585275770.

פרסים יקרי ערך במבצע את"ה העולמי

לקראת י"א ניסן יוצא "אגוד תלמידי התמימים" המרכזי ב770 - את"ה העולמי במבצע לימוד נושא פרסים יקרי ערך ויחודיים, כמו מטבעות ודולרים שחילק הרבי שליט"א מלך המשיח, קונטרסים יחודיים מהוצאה ראשונה, ספרים רבים, סטים ליקו"ש, ספר השיחות וכ', טיסה ל770, השתתפות בישיבת קיץ, פרס כספי לקניית ספרים ועוד ועוד. פירסום המבצע באנגלית ועברית להגיע גם אל התמימים דוברי האנגלית מסביב לעולם. הפרסים הם באופן של "הגרלה סינית". הכניסה לכל הגרלה, לפי הבחינות על חומר הלימוד

גלריה שניה מקונגרס משיח בארץ הקודש

הצלם אריאל נחום, מגיש תיעוד נוסף גלריה שניה, מקונגרס משיח בארץ הקודש, שהתקיים השבוע. הקהל הרב שגדש את האולם האזין לנאומי הרבנים והמשפיעים שחשפו פעילויות רבות שנעשות בארץ הקודש.

חיות של עשיה בקונגרס משיח בארץ הקודש

כשלש מאות וחמישים משתתפים גדשו השבוע את "קונגרס משיח בארץ הקודש" למעמד שהותיר רושם של שעיה והתחדשות בפעילות לקבלת פני משיח צדקנו ופרסום בשורת הגאולה. באגודה למען הגאולה האמיתית והשלימה, מסכמים את הכינוס שמביא לתוצאות מעשיות אצל השלוחים והפעילים.

מבצע דבר מלכות: מתחילים מחזור חדש

לרגל שנת הקהל, מטה לימוד הדבר מלכות פותח במבצע מיוחד ללימוד דבר מלכות ויקרא, הפותח ספר חדש ומחזור חדש בלימוד שיחות הדבר מלכות • בין המשתתפים תתקיים בעז"ה הגרלה על זיכוי לקניית ספרים • לימוד בחברותא מזכה בכרטיס הגרלה נוסף • ההגרלה מיועדת לאנ"ש והתמימים • לפרטים ולרישום

היום: השלוחים יתקהלו ב'קונגרס משיח' יחודי

האגודה למען הגאולה האמיתית והשלימה, תקיים, כמידי שנה, את "קונגרס משיח בארץ הקודש" - הכינוס לפעילים ושלוחי הרבי שליט"א מלך המשיח, ביום של התכנסות לרגל שנת "הקהל". יום העיון יערך אי"ה בתאריך ביום ראשון, ג' אדר שני (13.3.16) באולמי “בלוודר”, ישראלי שמעון 4 א.ת. ראשון לציון, החל מהשעה 16:00 בסימן: “הקהל את העם”.

בסיום הקונגרס ביום א': התוועדות חסידית

"מרבין בשמחה"! בסיום קונגרס משיח שיתקיים ביום אק הקרוב, תתקיים אי"ה התוועדות חסידית עם השלוחים והפעילים, יחד עם הרב שמעון ויצהנדלר, ראש ישיבת חב"ד בראשל"צ המפורסם בהתווועדויות הסוחפות.

ממש: גלרייה שניה מהמעמד הקהל העוצמתי בכ"ז אדר

כחמש מאות איש הגיעו ביום שני האחרון, לאולם אריסון לאמנויות בתל-אביב, להתעוררות והתלכדות סביב כ"ק אדמו"ר מלך המשיח שליט"א, נבואתו הבהירה "הנה זה משיח בא" וציוויו "עשו כל אשר ביכולתכם להביא את משיח צדקנו תיכף ומיד ממש". גלרייה שניה מהמעמד המיוחד

הקהל במלא העוצמה: הגרלה למשתתפי הקונגרס

שנת הקהל בעיצומה! והדבר יקבל ביטוי במסגרת קונגרס משיח בארץ הקודש, שיתקיים אי"ה ביום ראשון הקרוב בשעה 16:00 באולמי בלוודר. לצד שורת דוברים שיעלו על נס את הפעילות, ומבצע הפצה ענק לעלוני "ושמרו לעשות" שיצאו לאור לאחרונה. יתקיים במהלך האירוע - הגרלה בין המשתתפים על כרטיס טיסה לנציג לבית משיח 770!

ממש: מעצמה של עשיה

במהלך המעמד הקהל העוצמתי בכ"ז אדר א', הוצג סרטון וידאו קצר שמביא על קצה המזלג את הפעילות של ארגון 'ממש', – מרכז ההפצה בארץ הקודש, הפועל במשך כל השנה בשליחות האחת והיחידה, מלבה ומחזק את אש ההתקשרות והעשיה בשליחות לקבלת פני משיח צדקנו בפועל ממש. לצפיה

הפתעת הקונגרס: מבצע הפצת משלוחי מנות

במצע יחודי של האגודה למען הגאולה האמיתית והשלימה, יחולקו ביום ראשון הקרוב, למשתתפי הקונגרס, משלוחי מנות להפצה, שיביאו את שמחת החג יחד עם בשורת הגאולה לעשרות אלפים. המבצע בשיטת 1 + 1 יתפרסם במהלך האירוע.

שורה של דוברים יגיעו לקונגרס משיח

ביום ראשון הקרוב, בשעה 16:00 יפתח באולמי בלוודר בראשל"צ "קונגרס משיח" המאורגן ע"י האגודה למען הגאולה האמיתית והשלמה. בתוכניה של האירוע מופיעים שורה של דוברים מהשורה הראשונה, בשלל הנושאים המעסיקים את השלוחים והפעילים:

כ"ז אד"ר: בסימן התמסרות לשליחות היחידה

כחמש מאות איש הגיעו ביום שני האחרון, לאולם אריסון לאמנויות בתל-אביב, להתעוררות והתלכדות סביב כ"ק אדמו"ר מלך המשיח שליט"א, נבואתו הבהירה "הנה זה משיח בא" וציוויו "עשו כל אשר ביכולתכם להביא את משיח צדקנו תיכף ומיד ממש". הערב המיוחד אורגן על-ידי 'ממש' – מרכז ההפצה בארץ-הקודש, הפועל במשך כל השנה להפצת בשורת הגאולה והגואל, ללא הרף ובלי הפסקה, ושימש גם כערב סיוע לפעילות העשירה של הארגון.

כ"ז אדר ראשון בישיבה קטנה צפת

לאחר שלושה שבועות של מבצע ענק לקראת ז"ך אדר, בו ביצעו התמימים משימות יומיות הקשורות להוספה בלימוד גאולה ומשיח, מילאו שאלות על הד"מ והשתתפו ב'קורס גאולה ומשיח' מרתק ויחודי בו למדו לעומק את כל תורת הגאולה עם מקורות וסיכומים, ארגנו התלמידים השלוחים ומטה גאומ"ש בישיבה 'יום שכולו משיח' בז"ך אדר – המוקדש כולו להוספה בלימוד עניני גאומ"ש. גלריה ענקית

מעמד הקהל מוצלח ואדיר לתמיכה בפעולות ממ"ש ממש.

רשמים ראשוניים ממעמד הקהל אדיר מוצלח מיוחד ומושקע של ארגון ההפצה ממ"ש מהמצלמה של אחד המשתתפים.

אלוקות חסידות ורוקנרול בבית משיח טירת הכרמל

בהתאם להוראת הרבי שליט"א מלך המשיח, ניכרת היערכות שיא בבתי חב"ד בארץ לניצול מלא של ב' חודשי אדר להוספה בשמחה של גאולה. בבית משיח טירת הכרמל, בניהולו של הרב אסף בנגל, נערכים כעת לקראת ראש חודש אדר ב' בתכנית מקורית במינה. ערב חסידות ורוקנרול בהשתתפות הזמר החסידי טוביה בולטון באווירה של ימות המשיח.

הכשרת המאפייה בשכונה לאפיית המצות של התמימים

ככל שנה בשנים האחרונות התמימים בקבוצה מכשירים את מאפיית המצות בשכונה לאפיית המצות המהודרות עבורם ומי שזוכה לקנות. תמונות.

מכינים מים שלנו לאפיית מצות בשביל הבחורים

התמימים מכינים את ה"מים שלנו" לאפיית המצות המהודרת. תמונות.

אספת התמימים בקשר לאפיית מצות האמונה

אמש (רביעי) התקיימה אסיפה לכלל התמימים ב-770 בית משיח לרגל אפיית מצות האמונה, מצות 'חבורה' של התמימים ב-770, הידועים בכשרותם ובהתקשרותם. באסיפה זו נתנו האחראים את ההוראות והכללים לכלל התמימים על מנת שמצות אלו יהיו ברמה הגבוהה ביותר. התמימים קיבלו קובץ תיאור אפיית המצות שנכתב ע"י הת' אפריים וקסלר ע"ה, וכן את ההלכות הנדרשות על מנת לשנן אותם כמו שצריך. מצות אלו התפרסמו בעקבות ההידורים הרבים הכרוכים באפייתן, כמו גם החיות המיוחדת של העוסקים במלאכה. המצות נאפות באותה מאפיה בה אופים את המצות של הרבי שליט"א מלך המשיח. להזמנות: 0722572930, בניו יורק 6468306664

הפתעה בחלק האמנותי: הרב שמעון ויצהנדלר יופיע!

הפקה אומנותית מוסקלית, תלווה את האירוע העוצמתי, שיתקיים בשבוע הבא, לרגל כ"ז אדר - אירוע הצדעה למרכז ההפצה - ממש. לצד הנאומים הנלהבים, צפוי אנסמבל מיתרים בניגוני נשמה והתעוררות. המופע שילווה במספר הפתעות יכלול מופע של אמן הכינור העולמי, שכבר קנה את שמו בבימות מכובדות ואירועים ברחבי תבל, ר' שמעון ויצהנדלר, שיעלה מחרוזת חסידית מיוחדת, להעצמת האירוע.

דף 80 מתוך 81