"התהילים בשדרה" ב770 כפר חב"ד

ילדי ארגון "התהילים בשדרה" בהנהלת הרב שחר צוברי נסעו לביקור בבניין 770 בכפר חב"ד וזכו לחוויות מיוחדות. הילדים מתכנסים כל שבת בשדרת העצמאות, אומרים תהילים, פסוקים, יחי אדוננו, מקבלים פרסים, משתתפים בארועים ביוחדים בחגים בשיתוף בית חב"ד, כמו בחנוכה ופורים, ובעז"ה משהו גדול מתוכנן לל"ג בעומר.

סרטון על ישיבת המלך המשיח בי-ם

לפניכם סרטון תדמית לפירסום והפצה של ישיבת המלך המשיח במרכז ירושלים, בניהולו של הרב דורון אורן שליח הרבי שליט"א מלך המשיח.

לחבר יהודים לרבי שליט"א מלך המשיח

כבר חמש עשרה שנים ברציפות שזה קורה, מאות דוברי-עברית החיים בניו-יורק מגיעים למפגש מיוחד בבית חיינו – 770, לרגל יום הולדתו של הרבי מלך המשיח שליט"א | אילו קירבנו לפני הר סיני בשנת הקהל – דיינו! זר כי ייקלע אל ה'זאל' הגדול של 770, יתקשה לזהות את המקום.... המשך בכתבה מאת ג' תמים עם גלריה ענקית.

אבי פיאמנטה מנגן לישראלים בניו יורק

ביום א' התקיים ב770, הכנס השנתי לישראלים בניו יורק בסמיכות ובקשר ליום הולדתו של הרבי שליט"א מלך המשיח. את הכנס הנעים הזמר והיוצר, הרב אבי פיאמנטה מכפר חב"ד, שכדרכו בקודש, לימד את הקהל ביחד איך מתקשרים בשמחה לרבי שליט"א מלך המשיח. התרשמות וידאו ראשונית מהארוע המרשים.

מתנת יום הולדת למלך המשיח

חסידים, שלוחים, בתי חב"ד, בואו לקחת ממרכז ההפצה של ממש חומרי פירסום במחיר מסובסד וצאו להפיץ משיח וגאולה.

"סיום" מחזור ה-25 ב"דבר מלכות"

מחר, (חמישי) בישיבת המלך המשיח בירושלים, סיום מחזור ה25 בלימוד הדבר מלכות, עם רבנים, משפיעים, וחסידים, ולאחר מכן התוועדות עם הרב יחיאל קופצ'יק.

התוועדות עם הרב שניאור שניאורסון

כמידי יום שני מתקיימת בפינה הצפונית מזרחית של 770 התוועדות 'פינת החי' המסורתית. השבוע התוועדו הרב דודו לידר משלוחי הרבי שליט"א מלך המשיח לאוסטרליה, הרב יחזקאל נואמה מהישוב איתמר, הרב שניאור שניאורסון מרמת אביב, הרב יהודה פרידמן שליח הרבי שליט"א מלך המשיח בשכונת מילבייסין.

נשמה, מגיע לך .. ערב לישראלים

המפגש השנתי ב770. כמידי שנה מתקיים לקראת י"א ניסן המפגש השנתי לישראלים ודוברי עברית, ב770. הארוע שכבר הפך בחמש עשרה שנות קיומו למרשים ומיוחד, כאשר משתתפים בו מאות דוברי עברית מניו יורק והסביבה, יתקיים השנה ביום ראשון הקרוב, ב' ניסן (10.4), בשעה 20:00 במרכז חב"ד העולמי 770 איסטרען פארקווי, (למגיעים ברכבת התחתית - קו 3). לפרטים נוספים 718-207-0175 רמי.

בהאמפי "עפו באוויר" בשמחת פורים

בקשר עם גיוס הכסף לבניית המקוה בהאמפי הודו ע"י השליח מוטי גרומך ורעייתו, אנו מביאים כאן התרשמות וידאו משמחת פורים המיוחדת בבית חב"ד בהאמפי הודו השנה

40,000 $ ב-24 ש' למקווה בהאמפי

לקראת יום השנה השני לפטירתה של התינוקת, חיילת בצבאות ה'גאולה גרומך ע"ה, בונים הוריה, השליח הרב מוטי גרומך ורעייתו, מקווה טהרה בבית חב"ד במקום שליחותם בעיירה האמפי שבדרום הודו. כעת הם יוצאים בקמפיין 'צ'ארידי' לגיוס הסכום הדרוש, במהלכו סכום התרומות שיגוייס מהציבור יוכפל על ידי תומכי בית חב"ד. מתחילים עכשיו! ב-24 שעות הקרובות יש לך הזדמנות נדירה – זה או הכל או כלום! כל תרומה שתתרמו תוכפל פי 4 ע"י שלושה תורמים נדיבים. השותפים מתנים את תרומתם בעמידה ביעד של 40,000 $בתוך 24 שעות. אם לא נעמוד ביעד תרומתכם לא תחויב, וגם השותפים לא יתנו. לתרומה דרך הטלפון התקשר ל: 0544-770-230. פרטים נוספים בכתבה.

פעילות הטנקים בתל ציון ואדם

בשבוע הבא תפתח לראשונה רשת פעילות באדם-תל ציון לקראת חג הפסח בנושא "סדנא מאפיית מצות", ליומיים בלבד המחיר ירד ועומד על 12 ש"ח לילד מגיל 3 ומעלה. עשרות ילדים נרשמו דרך פעילות "טנק המצוות" בשבועיים האחרונים ונשארו מקומות אחרונים לסדנא. חשוב לציין הצלחת האירועים תביא בע"ה לסדנאות נוספות כל חודש. יחד עם פעילות הטנקים וצבאות השם שרושמת פעילות בהיקף של 250 ילדים כל שבוע בפעילות.

בשירה וזמרה וריקודים אל הגאולה

לקראת ראש חודש ניסן - ראש חודש של גאולה, ממשיכים ביתר שאת בהוראת הרבי שליט"א מלך המשיח בריקודים לכבוד הגאולה. תמונות מהריקודים במוצ"ש שמיני תשע"ו.

לקראת י"א ניסן לישראלים בניו יורק

אמש (רביעי) התקיימה אסיפה לכלל התמימים ב-770 בית משיח לרגל הכינוס לישראלים המתקיים ביום ראשון ב' ניסן כהכנה וכמתנה לכבוד י"א ניסן יום הולדתו של כ"ק אדמו"ר שליט"א מלך המשיח. הת' פינחס טהאלער דיבר על גודל החשיבות להביא כמה שיותר יהודים לכינוס זה, הרב שלומי פרישמן דיבר על העניינים הטכניים ושימת הלב הנדרשת, הרב דודו לידר משלוחי הרבי שליט"א מלך המשיח לאוסטרליה דיבר אודות החשיבות להכניס יהודים ולקשר אותם לרבי שליט"א מלך המשיח.

פורים בכפר יונה עם הרב יריב אלוני

פעילות פורים בשכונה החדשה בכפר יונה בבית כנסת תהילת ה בו התקיימו כמה וכמה קריאות מגילה. וסעודה גדולה בליל פורים בליוי הרצאה של הרב עמרם מויאל, פעילות לילדים ביום הפורים, וסעודה בו ביום עם סיפור המגילה מפי רב בית הכנסת ושליח בשכונה יריב אלוני.

אתר הארמון לרבי שליט"א מלך המשיח

מצוה לפרסם עושי מצוה. מאות יהודים שהבטיחו בל"נ את תרומתם לבניית הארמון לרבי שליט"א מלך המשיח. באתר יש סיכום ראשוני של חלק מהתרומות. כל אחד יכול להביע את רצונו באתר לתרום ע"י רישום פשוט, וייצרו איתו קשר בהמשך. בעז"ה זה יהיה מקום העידכון על התקדמות הבנייה והפרטים. הכניסה לאתר הארמון בדף הבית של אתר הגאולה, מצד ימין, מתחת לשיחת הגאולה.

הקהל פורים של גאולה ב"מודעות" ר"ג

הקהל פורים של גאולה ברמת גן! לקראת פורים של הקהל החליטו פעילי "בית מודעות ליובאוויטש" ברמת גן להכפיל את הפעילות בכמות ואיכות. במשך כל שעות היממה התקיימה במקום קריאת מגילה בכל שעות הערב והיום עד השקיעה. התמימים חילקו אלפי משלוחי מנות מהודרים לתושבי האיזור והשיא סעודת פורים מפוארת למאות אנשים נשים וטף.

מאות ילדי צבאות ה' בכינוס בבת ים

מאות ילדי צבאות ה' מבת ים והסביבה הגיעו למסיבת "הקהל" בשושן פורים, וזכו להצגת פורים מושקעת, מרתקת ומשעשעת, להגרלת פרסים ענקית, ומשלוח מנות. גלריה ענקית.

אלפי איש בקרנבל פורים, חב"ד ק"ג

קידוש השם עצום בקרנבל פורים של קרית גת אשר השתתפו בו 5000 אנשים הוזמן הרב אהרון בוטבול שליח הרבי ומנכ"ל בית חב"ד המרכזי לומר דברי תורה וברכה בעניין מעלתו הנשגבה של חג הפורים ועורר על קיום מצוות הפורים ועל שנת הקהל וסיים בקריאה נרגשת "בית חב"ד שלכם ובשבילכם" וכן הזמין את הקהל העצום להשתתף באוהל חב"ד שהוקם ע"י תלמידי הישיבה ובסיוע העיריה אשר תושבים רבים הניחו תפילין ושמעו מגילה מסביב לשעון.

חב"ד בת ים קראו מגילה ללוחמי האש

גם השנה ביקר צוות בית חב"ד בת ים אצל לוחמי האש לקריאת מגילה ומשלוח מנות.

השלטים החדשים של ממש כמו ב-770

בכינוס ממש לפני מספר שבועות, הוצג לראשונה למכירה העתק מדוייק של שלטי הכרזת המלכות כפי שהם נמצאים על כתלי בית הכנסת ובית המדרש 770, באותו צבע וצורה וגודל לתפארת כל "בית מקדש מעט" שהוא כל בית יהודי בישראל (לא רק ארץ ישראל, גם כשהם בשבע ועשרים ומאה מדינה).

דף 79 מתוך 81