• ב"ה ימות המשיח!
  • י"ט אדר ב' התשפ"ד (29.03.2024) פרשת צו

משיח בכיכר • ארבעים אלף בכיכר לקבלת פני המלך

הבמה הוצבה, השלטים ניתלו והדגלים הונפו. כבר משעות הצהריים הוכנה הכיכר לקליטת הרבבות שימלאו אותה במעמד 'הקהל' אדיר לקבלת פני משיח. לעת ערב, החל הקהל זורם בהמוניו ומילא את הרחבה עד אפס מקום. במקביל בימת הכבוד התמלא ע"י הרבנים ,המשפיעים והשלוחים ואישי הציבור • דיווח וגלריה
משיח בכיכר • ארבעים אלף בכיכר לקבלת פני המלך
כל הידיעות מאתר הגאולה אצלכם בואצאפ

 הבמה הוצבה, השלטים ניתלו והדגלים הונפו. כבר משעות הצהריים הוכנה הכיכר לקליטת הרבבות שימלאו אותה במעמד 'הקהל' אדיר לקבלת פני משיח. לעת ערב, החל הקהל זורם בהמוניו ומילא את הרחבה עד אפס מקום. במקביל נתפסו המקומות בבימת הכבוד ע"י הרבנים והמשפיעים, השלוחים ואישי הציבור שכיבדו את האירוע בנוכחותם.


מרצה הגאולה הרב חיים ששון שהנחה את הערב פתח בהסבר למהותו של יום ולמטרת הכינוס. מנהל בית חב"ד אור יהודה, הרב מנחם מענדל הכהן פרידמן כובד לקרוא יחד עם הקהל, את פרקו של הרבי מלך המשיח שליט"א (קט"ו) המוקרן על מסכי הענק.
כסאו של הרבי מלך המשיח שליט"א לצד השולחן המלכותי כבר המוצב בקידמת הבמה. מנהל מטה שלימות הארץ, הרב שבתי בלוך מצפת קורא את נוסח הזמנת הרבי שליט"א לבוא ולהשתתף בעצרת ההקהל לקבלת פניו. ההזמנה נחתמת בהכרזת "יחי אדוננו" הנמשכת לשירה אדירה וריקודים סוערים.
ילדי השלוחים באמירת הפסוקים
"מפי עוללים ויונקים ייסדת עוז" ר' אלעזר פרץ מנהל מטה משיח בנתניה, מנחה ביד אמן את הכרזת 12 הפסוקים, והשנה מעמד מיוחד זה נערך בסימן "הצדעה לילדי השלוחים" לרגל שנת הקהל התקבצו ילדי השלוחים של כ"ק אדמו"ר מלך המשיח שליט"א מרחבי הארץ והעולם, לומר בזה אחר זה את י"ב פסוקים והכרזת הקודש "יחי אדוננו". והקהל מוחה כפיים בהשתאות ומחזק את ידי השולחים המכינים את העולם לקראת ההתגלות.

פותחין בדבר מלכות. הרב שלמה זלמן לבקיבקר מראשי ישיבת חב"ד בצפת, חוזר בטוב טעם על שיחת קודש בעניין "הקהל את העם" "ליראה את ה'". בסיום דבריו מוקרנים על מסכי הענק קטעי וידיאו מדברי הרבי שליט"א מלך המשיח בענייני משיח וגאולה ושלימות הארץ. בפרק המוזיקלי מככבים הזמרים החסידיים, ר' אוריה שיף. לצד ר' אבי פיאמנטה ור' אריאל זילבר בשירי גאולה ומשיח ייחודיים לזירוז הגאולה.
שמירה על שלימות הארץ
המימד האוניברסלי לבשורת הגאולה, מקבל ביטוי בדברי האורח הרב דוד פלדמן מ'בית משיח' בשיקגו שבארה"ב, הנושא דבריו באנגלית על "הקהל" וגאולה. חבר מועצת העיר ירושלים, ר' אריה קינג מעורר על חובת השמירה על שלימות הארץ ושלימות ירושלים, ושלילת כל מו"מ עם הערבים.
הזמר יובל טייב מלהיב את הקהל בלהיטו הידוע, שפורץ בריקודי שמחה סוערים, שסוחפים גם את הרבנים והמשפיעים המפארים את במת הכבוד. הרב אלעזר קעניג משפיע בנצרת עלית, מתאר בסגנונו הלבבי את מהפכת ה"הקהל" של הרבי מלך המשיח שליט"א, שהפך את הכיכר התל-אביבית, למקום שבו מאיר גילוי המשיח במלוא עוצמתו. הזמר ר' מוטי שטיינמיץ מרגש את הקהל בכמה שירי נשמה.
ויאמינו בה' ובמשה עבדו
לנאום המרכזי עולה מארגן העצרת יו"ר האגודה למען הגאולה האמיתית והשלימה, המשפיע הרב זמרוני זליג ציק, שליח כ"ק אדמו"ר מלך המשיח שליט"א לבת-ים. הוא מעלה על נס את גודל קדושת המעמד, המגלה בכל יהודי את עצם נשמתו, לזה הוא מחבר את שיחתו הידועה של הרבי מלך המשיח שליט"א בה נצטווינו "עשו כל אשר ביכולתכם" השיחה שהניעה את פעילות משיח מאז ועד היום. "התכנסנו כדי להראות לרבי מלך המשיח שליט"א כיצד עשיריות מישראל – מרעישים ותובעים בתוקף את הגאולה האמיתית והשלימה. הרבי נטע בנו את תכונת העקשנות, שלא לנוח לרגע ולא להוריד את הרגל מהגז, להגביר את הפעילות – עד להתגלות המלאה והמושלמת".


הרב יוסף יצחק זלצמן מטורונטו קנדה, מחזק את ההתקשרות לרבי מלך המשיח שליט"א. האירוע נחתם בריקודי "יחי אדוננו" סוערים. לקראת חצות מתפזר קהל הרבבות, בחיות מחודשת בקבלת המלכות הגאולה ולהבאת הגאולה בקרוב ממש.

 

צילום: מאיר אלפסי.

משיח בכיכר • אתרי התקשורת בדיווח מיוחד על העצרת

הצלחה גדולה לחב"ד בפארק בחג הפורים

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...