• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"ח סיון התשפ"ד (04.07.2024) פרשת קורח

כינוס פעילים משיח בכיכר

אתמול (שלישי) התקיים כינוס פעילים ארצי לאחר סבב של כנסים אזוריים והתוועדויות "משיח בכיכר". הרב בנצי פרישמן הנחה את הכינוס. דיווח ותמונות
כינוס פעילים משיח בכיכר
הישארו מעודכנים בסטטוסים של אתר הגאולה

אתמול (שלישי) התקיים כינוס פעילים ארצי לאחר סבב של כנסים אזוריים והתוועדויות "משיח בכיכר". הרב בנצי פרישמן הנחה את הכינוס.
הרב זמרוני ציק יו"ר האגודה למען הגאולה דיבר על מס נושאים לקראת הכינוס, חלק מהם עלו בכתבות וידאו באתר. עוד דיבר הרב זמרוני על פניה לקהל התל אביבי ע"י אמצעי פירסום שיעלו בימים הקרובים על אוטובוסים בת"א, והשלט הגדול באיילון שייהפך ל"משיח בכיכר".
לילה לבן בת"א
בהשגחה פרטית, עיריית ת"א סידרה הופעות לאנשי מרכז הארץ בחוצות העיר ת"א ביום חמישי הבא, בשם "לילה לבן". מארגני הכינוס נערכים לקראת פירסום מתאים בין ההמונים שיסתובבו בליל שישי הלבן, לקראת "משיח בכיכר".
הרב בנצי פרישמן דיבר על יציאה מגבולות חב"ד החוצה באופן של חובת גברא לתקוע בחצוצרות, לצאת מגבולות הקהל החב"די ולהקהיל אל הרבי שליט"א מלך המשיח את האנשים הנשים והטף בכל החצרות עם כל החצוצרות.
אחריו דיבר הרב אברהם בן שמעון בנושא הסעות לכיכר ומימון האוטובוסים ע"י הפעילים.
הסעות לכינוס:
הנהלת הכינוס קיבלתה החלטה על סיבסוד של 50 אוטובודים מכל מקום בארץ, בעלות של 10 ש"ח לנוסע, הלוך וחזור. כלומר, כל פעיל שמביא לכינוס אוטובוס, ישלם עליו רק 500 ש"ח שיקח מהנוסעים, ויתרת העלות על המארגנים.
המלצת המארגנים היא, לרשום את המעוניינים בנסיעה, לקבל מהם מראש את העשרה שקלים למשתתף, כדי להבטיח שהאוטובוס אכן יגיע מלא לכינוס. כי מי ששילם, אפילו סכום קטן, בוודאי ירצה להנות, ולא להפסיד את ששילם עבורו.
בהמשך, דיבר הרב בן שמעון על שידרוג הערב לכיוון זמרים נוספים שכבר דיברו איתם, כפי שיפורט בהמשך.
הרב חוטר ישי שעוסק לפרנסתו לקידום מוצרים ופירסום דרך הפייסבוק, דיבר על אופן הפירסום הזה, ונרתם לפעולה לטובת "משיח בכיכר".

הרב נועם הרפז סיפר על תהלוכת ל"ג בעומר פלאית משכונת מעלה הזיתים לראס אל עמוד, כאשר הליווי של מג"ב הגיע בנס, כאשר 150 ילדים ואימהות עם עגלות צועדים עם, בין היתר, שלטי משיח בכיכר ובלוני הליום צהובים "משיח" צועקים פסוקים ומנגינות מירון ברמקול, בתוככי כיכר השכונה הערבית הבעייתית ראס אל עמוד.


הרב טוביה דורון הזכיר שכשבוע לפני "משיח בכיכר" מסתיימים בככר מלכי ישראל שבועיים של "שבוע הספר", שאז מסתובבים בכיכר מלכי ישראל אלפי אנשים מידי יום, ולמי שיש רעיון איך לפרסם להם - בבקשה להציע.
בסיום הכינוס יצאו המשתתפים עם חומר פירסומי, לעבודה.

היד ה' תקצר?! - משיח בכיכר!!

72 שעות לעצרת הענק: רשימת מערך ההסעות

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...