• ב"ה ימות המשיח!
  • ל' סיון התשפ"ד (06.07.2024) פרשת קורח

ערב הוקרה למרכז יהדות חב"ד - מזרח אפריקה

הקהילה היהודית באדיס אבבה, אנשי השגרירות ואנשי עסקים מכל רחבי אתיופיה התכנסו לערב מיוחד שנערך במלון יוקרתי בעיר. לנאום המרכזי הוזמן הרב אליהו חביב מנהל בית חב"ד באדיס אבבה. לאחר הנאום הוגשה המנה העיקרית תוצרת מרכז יהדות חב"ד. המנה המכובדת הורכבה ממוצרים כשרים מהארץ וגרמה לאנשים התפעלות רבה על האפשרות להכין מנה ברמה גבוהה וכשרה למהדרין, גם באתיופיה. גלריה.
ערב הוקרה למרכז יהדות חב"ד - מזרח אפריקה ערב הוקרה למרכז יהדות חב"ד - מזרח אפריקה ערב הוקרה למרכז יהדות חב"ד - מזרח אפריקה
הישארו מעודכנים בסטטוסים של אתר הגאולה

הקהילה היהודית באדיס אבבה, אנשי השגרירות ואנשי עסקים מכל רחבי אתיופיה התכנסו לערב מיוחד שנערך במלון יוקרתי בעיר. לנאום המרכזי הוזמן הרב אליהו חביב מנהל בית חב"ד באדיס אבבה. לאחר הנאום הוגשה המנה העיקרית תוצרת מרכז יהדות חב"ד. המנה המכובדת הורכבה ממוצרים כשרים מהארץ וגרמה לאנשים התפעלות רבה על האפשרות להכין מנה ברמה גבוהה וכשרה למהדרין, גם באתיופיה.

ערב הוקרה למרכז יהדות חב"ד - מזרח אפריקה לציון שלוש שנות פעילות

הקהילה היהודית באדיס אבבה ואנשי עסקים מכל רחבי אתיופיה התכנסו לערב מיוחד שנערך במלון יוקרתי בעיר. ח"כ לשעבר שלמה מולה הנחה את האירוע ופתח בהזמנת שגרירת ישראל באתיופיה מרת בליינש זבדיה. 
השגרירה סיפרה על החוסר הגדול שהורגש בין היהודים באתיופיה טרם הקמת בית חב"ד ושיבחה את פעילות בית חב"ד שהיא מכירה ומלווה מאז הקמתו לפני שלש שנים.
"בכל מקום בעולם יש בית חב"ד, עכשיו גם באתיופיה" אמרה השגרירה בהתרגשות.

ד"ר ריק הודס רופא יהודי אמריקאי שעובד באפריקה קרוב לשלושים שנה מטעם עמותות חסד שונות, סיפר על הקשר שלו עם הרבי שליט"א מלך המשיח ועד כמה הוא שמח ומרגיש חלק מהפעילות הנפלאה של חב"ד באפריקה.

לנאום המרכזי הוזמן הרב אליהו חביב מנהל בית חב"ד באדיס אבבה. הרב שיתף את הקהל באהבה הגדולה של בית חב"ד לכל יהודי, והוסיף סיפור אישי קצר על חיבוק אוהב לאיש עסקים שהגיע לבית חב"ד ובכה מהתרגשות. הרב חביב הזמין את הקהל לתת חיבוק ליהודים המבקרים בבית חב"ד ולקחת חלק בפעילות הענפה.

לאחר הנאום הוגשה המנה העיקרית תוצרת מרכז יהדות חב"ד. המנה המכובדת הורכבה ממוצרים כשרים מהארץ וגרמה לאנשים התפעלות רבה על האפשרות להכין מנה ברמה גבוהה וכשרה למהדרין, גם באתיופיה.

מר יצחק ברששת ידיד חב"ד שיתף את הנוכחים בקשר האישי שלו עם בית חב"ד והרב חביב, והוסיף סיפורים קצרים על שחרור אסירים שהיה מעורב בהם.

לפני סיום הערב עלה לדבר הרב שמואל נוטיק, מנהל בית חב"ד ניירובי, קניה. הרב נוטיק סיפר על הפעילות בקניה וחיזק את הקהל בדברים היוצאים מהלב, ואיחל שנצליח יחד להמשיך ולהרחיב את פעילות חב"ד במזרח אפריקה .
לסיום הוקרן קליפ וידאו מרהיב מפעולות חב"ד במזרח אפריקה.

גם אתם יכולים לתת חיבוק ליהודי אפריקה! קחו חלק בפעילות ותרמו לבית חב"ד! 
לפרטים- הרב אליהו חביב:
072-224-2635 - ישראל.  +251936809938 אתיופיה.
הרב שמואל נוטיק: 072-216-1703

המלך המשיח בפסטיבל בשיקאגו

72 שעות לעצרת הענק: רשימת מערך ההסעות

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...