ממש: שבועות של גאולה קטלוג תשע"ז

קטלוג חג שבועות תשע"ז מפואר ועמוס במיוחד, נשלח בשבוע שעבר למאות שלוחי הרבי שליט"א מלך המשיח והפעילים ברחבי הארץ. שלל מוצרים והפקות חדשות אשר יחדירו במבצעי החג את מסר נבואת הגאולה, כרצונו של כ"ק אדמו"ר מלך המשיח שליט"א שהודיע

האלבום החדש יופץ ברשתות הספרים הגדולות

בסיעתא דשמיא מיוחדת נכנסה היצירה החדשה של 'ממש' – מרכז ההפצה בארץ-הקודש לשיווק ארצי. אלבום 'השליחות' – הקריאה הנצחית אל כל אחד ואחת, קנה לו מקום של כבוד ברשימות, חנויות ואתרי הרשתות הגדולות לשיווק ספרים בארץ-הקודש, סטימצקי, צומת ספרים וכן אל המשווקים הספרותיים, קטלוג המבקרים, הספריות הציבוריות ומרכזי התרבות השונים.

חשיפה בלעדית • כינוס פעילים לקראת עצרת הענק

הנה זה בא: ביום חמישי כ"ט אייר אי"ה יערך כינוס פעילים תחת הכותרת "יוצאים לדרך" לקראת "עצרת גאולה ומשיח" לקבלת פני משיח צדקנו • הכינוס יערך במסעדת 770 שבכפר חב"ד סביב שלוחנות ערוכים הכניסה חופשית, לגברים בלבד. הרשמה מראש חובה • במהלך הכינוס פעילים יחשף תוכנית העצרת • פרטים נוספים

תהלוכת ל"ג בעומר במנילה

רשב"י ברחובות הפיליפינים. כ60 ילדים יהודים באו לתהלוכת ל"ג בעומר לכבוד רבי שמעון בר יוחאי. צוות בית חב"ד מנילה פיליפינים דאגו לחולצות מיוחדת עם סמל מיוחד של זעקת יחי אדוננו מורנו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד, כאשר בראש התהלוכה צעדו אישי ציבור מקומיים

בשכונת רוממה מכריזים: רבי תתגלה!

קרוב ל-1000 ילדים השתתפו לראשונה בהסטוריה בתהלוכת ל״ג בעומר בשכונת רוממה בירושלים, בראשות התנא הקדוש רבי שמעון בר יוחאי לכבוד כבוד קדושת אדמו"ר שליט"א מלך המשיח. בובות ענק חסידיות, זמר, קוסם, הגרלות רבות על פרסים שווי ערך ואפילו גמל עם דגל משיח על הדבשת כבשו את רחובות פתח תקווה, אהליאב ושמגר. גלריה.

התהלוכה עלתה על הפסים

אלפי צופים נעמדו פעורי פה מול המחזה המלבב של הילדים הצועדים בעוז אחרי המתופפים. אחד מרגעי השיא היה בלי ספק התהלוכה על פסי הרכבת בשעה שהרציף גדוש בנוסעים המצפים לרכבת הבאה. הפתעתם היתה רבה כאשר לנגד עיניהם הופיעה תהלוכת הילדים של מרכז משיח וגאולה.

תהלוכת ל"ג בעומר פונה, הודו

וידאו מתהלוכת ל"ג בעומר בית חב"ד פונה, הודו

עוד תמונות ממירון

עוד גלריה מהפעילות הנפלאה של התמימים במירון לקרב את לב ישראל לרבי שליט"א מלך המשיח

התהלוכה המרכזית בקרית גת

אלפי ילדים והורים בתהלוכה המרכזית בקרית גת. דתיים לצד שאינם כאלו, מסורתיים לצד חרדים תחת הסיסמא "יחד כל ילדי ישראל" לכבוד רבי שמעון בר יוחאי ובסימן לקבלת פני משיח צדקנו התהלוכה המרכזית אורגנה ע"י בית חב"ד המרכזי קרית גת בראשות השליח הרב שלמה בוטבול ובניהולו של השליח הרב אהרון בוטבול.

התהלוכה בנוה דקלים פ"ת

סרטון ותמונות מתהלוכת ל"ג בעומר בשכונת שיפר נוה דקלים פתח תקוה

מאות ילדי צ"ה בקרית אליעזר

התהלוכה "יחד כל ילדי ישראל" התקיימה השנה גם בשיתוף עיריית חיפה ששלחה לאירוע את ניידת "חמבגן" תרבות מובייל, המאובזרת שחילקה לילדים משחקים והפתעות רבות, פופקורן, סוכר וביצעו גם הפעלות לילדים הרבים. יש לציין כי אירוע ה"תהלוכה" התנהל לאורך כל אורכו בסדר מופתי שאורגן להפליא על ידי בית חב"ד קרית אליעזר ובסיועם של כל בני משפחת ליפש ומתנדביו הרבים

ל"ג בעומר תשע"ז שיקגו ארה"ב

תמונות וקטעי וידאו מתהלוכת ל"ג בעומר בשיקגו ארה"ב ע"י השליח הרב יוסי קליימן

הכרזת יחי בתהלוכה ב770

הכרזת "יחי אדוננו" בתהלוכה המרכזית מול בית חיינו לעיני הרבי שליט"א מלך המשיח, כפי שתועדה ממכשיר של אחת המשתתפות

התהלוכה בבת ים עיר הגאולה

מאות רבות של ילדי צ"ה הגיעו לצעוד בתהלוכה המרכזית בבת ים עיר הגאולה לכבוד רבי שמעון בר יוחאי

תהלוכה בקרית באבוב בת ים

גם השנה התקיימה תהלוכת צ"ה לכבוד רשב"י לילדי הקריה החרדית בבת ים, שבראשם המתופפים, שאחד מהם גם עשה פעלולים לעיני חיילי צ"ה. כל ילד קיבל ספרון ו"ארטיק", וילדים רבים זכו בהגרלות פרסים

התהלוכה הכי "צהובה" בנחל'ה

התהלוכה הכי "צהובה" בנחל'ה

הרבי שליט"א מלך המשיח בתהלוכה

הרבי שליט"א מלך המשיח יצא לתהלוכת ל"ג בעומר המרכזית באיסטרן פארקווי לעיני עשרות אלפי אנשים, אמר שיחה, והתבונן בנחת רוח במוצגי התהלוכה ובדגלי משיח הרבים שליוו אותם.

מאות אלפי חוגגים במירון

מאות אלפי יהודים חוגגים משעות הליל המאוחרות במירון בציון רשב"י את יום ל"ג בעומר יום ההילולא שלו. באירוע הנחשב לאחד האירועים השנתיים הגדולים ביותר בארץ ישראל, מאובטח על ידי אלפי אנשי ביטחון. עמותות חסד הכינו כמויות ענק של מזון ושתייה לחלוקה חינם לחוגגים.

פעילות משיח בהילולת רבי מאיר

פעילות משיח בהילולת רבי מאיר. גם להילולת רבי מאיר בעל הנס שנערכה בעיר הקודש טבריה הגיעו פעילי בית חב"ד בהילולות הצדיקים. שם הם פתחו את דוכן הכתיבה לרבי שליט"א מלך המשיח באמצעות האגרות קודש, הנחות תפילין, מכירת ספרי חסידות וגאולה ומשיח. הפעילות שנחשבה פעילות שיא אצל האחראים, הגיעה לממדים עצומים. לתרומות: 058.422.7706.​ גלריה מהפעילות בכתבה.

מבצע הקיץ של צ"ה בעוטף ירושלים

אתמול (שני) נפתח בסערה פעילות מועדון הילדים "צבאות השם וטנק המצוות" ביישובים אדם,כוכב יעקב ותל ציון, הפעילות של עונת הקיץ ובו השתתפו למעלה מ 220 ילדים. בתנועת הנוער צבאות השם יצאו עם מבצע ענק "היסודות שלנו", במלאות 40 שנה ל122 הפסוקים, יעסקו החיילים והחיילות במשמעותם של הפסוקים. בנוסף הם ישננו משניות ותניא בעל פה ויזכו בפרסים יקרי ערך. גלריה.

דף 62 מתוך 81