תהלוכת ל"ג בעומר בבת ים עיר הגאולה

תהלוכת ל"ג בעומר המרכזית בבת ים עיר הגאולה, יום א' שעה 04:30 בגן הניצחון רח' קלאוזנר בת ים עיר הגאולה. פרטים נוספים במודעה

התוועדות ט"ו אייר במרכז משיח וגאולה י-ם

התוועדות ט"ו אייר במרכז משיח וגאולה ירושלים, יום ה' ט"ו אייר בשעה 21:00, עם המשפיע החסידי המפורסם הרב זלמן נוטיק. שולחנות ערוכים, כניסה חופשית.

תמונת היום: ואהבת לרעך כמוך

תמונה מאחת הרשתות, אין יהודי "רחוק". "אל תביט אל מראהו". הנחת תפילין ליהודי שאין לו, היא גם "ואהבת לרעך כמוך", ואפילו רק בקריאה להניח למי שטוען שהוא לא רוצה, זה בבחינת "יכוף" של הרבי שליט"א מלך המשיח, וגם מקיים את מצוות "הוכח תוכיח" אפילו מאה פעמים.

פעילות בשכונת נוה עופר

מתחילת השנה, בית חב"ד נוה עופר (תל כביר) בניהול הרב שמואל מחפוץ הרחיב את הפעילות, עם תפילות ושיעורים + כיבוד (כמובן) במרכז המסחרי למטה מידי ערב בשעה 18:45. בבקשה מכולם לבוא ולחזק את המניין ואת לימוד התורה. אפשר גם להקדיש את הכיבוד / השיעורים והתפילות לזכות / הצלחת / רפואת / ע"נ -0542542770 גלריה.

ל"ג בעומר • הכנות שיא לפעילות התמימים במירון

ע"פ הוראת כ"ק אדמו"ר מלך המשיח שליט"א נוהגים תלמידי התמימים ובראשם תלמידי ישיבת חסידי חב"ד ליובאוויטש בצפת לערוך פעילות מקיפה בהר מירון ביום שמחתו של התנא האלוקי רשב"י – ל"ג בעומר • יש לציין כי זאת השנה השלושים ושבע שבה יפעלו התמימים • לפרטים נוספים בכתבה המלאה

בני נח לומדים הלכות בארגנטינה

בני נח לומדים הלכות בבית הכנסת הגדול פאסו, בבואנוס איירס ארגנטינה.

ממש: קמפיין "מוניות הגאולה" יצא לדרך

המוניות מפרסמות משיח ממש!: קמפיין מוניות הגאולה שע"י 'ממש' – מרכז ההפצה בארץ-הקודש, החל מיום שני כ"ח ניסן • במהלך הקמפיין יסתובבו אי"ה 115 מוניות שירות ברחבי הארץ כשהן נושאות בגאון את בשורת הגאולה של הרבי מלך המשיח שליט"א ואת קריאתו לפעול את ההתגלות • לסיפור המלא

1000 כותבים באגרות בהילולת יהושע בן נון

פעילות משיח בהילולת יהושע בן נון. פעילי בית חב"ד הילולות הגיעו לכפר כיף אל חרס ופחתו דוכן כתיבה לרבי שליט"א מלך המשיח באמצעות האגרות קודש. כמו כן נפתח במקום דוכן מכירת מוצרי משיח וגאולה. הפעילים מציינים שיא חדש למקום זה, למעלה מ1000 כתיבות עם יהודים. גלריה.

דרושים עקשנים להבאת הגאולה

דרושים עקשנים להביא את הגאולה בפועל ממש. הרב ליאור מלכה הוציא לקראת כ"ח ניסן עלון "דרושים עקשנים" לצפיה, / הורדה / הדפסה / הפצה

פיליפינים • 1500 איש בליל הסדר של שלוחי המלך

ההשתפות שיא בלילי הסדר שנערכו על ידי בתי חב"ד ברחבי הפיליפינים. יותר 1500 מטיילים ויהודים השתתפו בסדרים שנערכו ביד רמה וארגון יוצא מן הכלל ע"י השלוחים למדינה בראשות הרב יוסף יצחק לוי • בעיר אל נידו פאלוואן נידב ראש העיר שליח את אולם העירייה לעריכת הסדר • הסיפור המלא וגלריה.

התוועדות סיום ישיבת בין הזמנים

התוועדות סיום לישיבת בין הזמנים סניף בת ים נערכה בבית משפחת הרב יצחק ברוך מקהילת חב"ד בעיר. הרב בנצי פרישמן ריתק את התמימים בסיפורים נפלאים ובנושא המעשה הוא העיקר לקראת כ"ח ניסן, כמו כן הרב יצחק ברוך שיתף את התמימים בסיפורים אישים עד השעות הקטנות של הלילה.

הנחת אבן פינה ל770 בכפר יונה

השליח הרב יריב אלוני מנהל בית כנסת תהילת ה' בכפר יונה, הניח בתחילת חודש ניסן "אבן פינה" לבית כנסת חדש בדוגמת 770 בארוע מפואר ומושקע. גלריה.

מאות חגגו ב'ממש' בהתוועדות יום הולדת לנשיא

למרות ההכנות הקדחתניות של ערב חג הפסח הגיעו רבים להתוועדות חסידית מיוחדת באולם 'ממש' בליל שישי האחרון. במשך שעות ארוכות שמעו על התקשרות איתנה של דור השביעי לכ"ק אדמו"ר מלך המשיח שליט"א ביום שמזלו גובר.

בית חב"ד חדש באיי אנדמן

בית חב"ד חדש נפתח באיי האנדמן שע"י הודו לפניכם מקבץ תמונות מהפעילות החדשה במקום. יש לציין שכנראה זו תיהיה הפעם השניה שיעשו שם ליל סדר בהיסטוריה.

חיי"ם אופניים כבשו את תל אביב

לרגל י"א ניסן יום הולדתו של נשיא הדור - הרבי שליט"א מלך המשיח הכינו תלמידי התמימים שיירת אופניים אדירה שעברה ברחובות הראשיים והמרכזיים בעיר תל אביב. הפעילים הצטיידו באבזרי פרסום בשורת הגאולה ובכרטסי משיח על מנת לפרסם את הבשורה לעוברים והשבים. השיירה הייתה בסימן חיי"ם שנה לנשיאות נשיא הדור על כן היו בה 68 אופניים.

ספר חדש על עניני משיח וגאולה בספרדית

הוראות הרבי שליט"א מלך המשיח "אל עם ועם כלשונו, מדינה ומדינה". אנו שמחים להודיע על הוצאה לאור של ספר חדש בספרדית על עניני משיח וגאולה שנקרא Mashíaj Diario, משיח היומית. בספר יש 385 הוראות מכל חלקי התורה ובמיחד כל עניני משיח שאומר הרבי שליט"א מלך המשיח בשנים תשנ''א ותשנ''ב.

י"א ניסן במרכז ממש - התוועדות חסידים מרכזית

לרגל יום הבהיר י"א ניסן יום הולדתו של כ"ק אדמו"ר מלך המשיח שליט"א, ולציון 115 שנה ליום ההולדת, נערכים במרכז ההפצה ממש, בשיתוף איגוד אברכים בארץ הקודש, להתוועדות חסידים המרכזית של י"א ניסן, שתיערך ברוב עם הדרת מלך ביום חמישי י' ניסן ה'תשע"ז, באולם "ממש" רח' מתתיהו 16 בני ברק בשעה 20:00.

מעמד ההכנה לי"א ניסן

אמש אור לח' ניסן, התקיים בהיכל מנורה ביד אליהו ערב הכנה לקראת י"א ניסן יום הולדת הרבי שליט"א מלך המשיח, בהשתתפות רבנים, משפיעים, אישי ציבור נכבדים, חסידים והמוני בית ישראל, אנשים נשים וטף. הערב עמד בסימן הדרישה להתגלות הרבי שליט"א מלך המשיח מתוך שמחה אותה בטאו ברוב שירה וזימרה אומני הזמר החב"די ר' מנדי ג'רופי ור' יוני שלמה.

הכינוס לדוברי עברית בניו יורק

לפני מספר שעות נחתם הכינוס לישראלים דוברי עברית בניו יורק לכבוד יום הולדתו של הרבי שליט"א מלך המשיח. הכינוס נועד לשעות תפילת מנחה כדי לאפשר למאות האורחים להתפלל בציבור עם הרבי שליט"א מלך המשיח. לקראת התפילת מנחה נפרש השטיח עליו עבר הרבי שליט"א מלך המשיח בדרכו לתפילה.

שיירת האופניים כובשת את תל אביב

ביום חמישי הקרוב י' ניסן תסתובב ברחובה של עיר - תל אביב, שיירת אופניים אדירה בה כלל עם ישראל ייחשף לבשורת הגאולה. השיירה תסתובב ברחובות המרכזיים של תל אביב ובהם: נמל תל אביב, כיכר המדינה, כיכר רבין, רח' אלנבי. ועוד. כעת אנו זקוקים לעזרתך. . . פרטים בכתבה.

דף 63 מתוך 81