• ב"ה ימות המשיח!
  • י"ח אדר ב' התשפ"ד (28.03.2024) פרשת צו

קהל רב בהתוועדות "שנת החיים" המרכזית באה"ק • גלרייה שנייה

קהל רב של חסידי חב"ד-ליובאוויטש יחד עמך בית ישראל התכנסו ביום רביעי אור לט' שבט תשע"ח ב"אולמי בראשיתה" המפוארים בראשל"צ ל"התוועדות המרכזית בארץ הקודש" במלאות "חיים שנה" לנשיאות כ"ק אדמו"ר מלך המשיח שליט"א • צלם הכינוס משה טלבי מגיש גלריה שנייה מה"התוועדות המרכזית באה"ק" • הכתבה המלאה
קהל רב בהתוועדות "שנת החיים" המרכזית באה"ק • גלרייה שנייה
הישארו מעודכנים בסטטוסים של אתר הגאולה

קהל רב של חסידי חב"ד-ליובאוויטש יחד עמך בית ישראל התכנסו ביום רביעי אור לט' שבט תשע"ח ב"אולמי בראשיתה" המפוארים בראשל"צ ל"התוועדות המרכזית בארץ הקודש" במלאות "חיים שנה" לנשיאות כ"ק אדמו"ר מלך המשיח שליט"א • צלם הכינוס משה טלבי מגיש גלריה שנייה מה"התוועדות המרכזית באה"ק" • הכתבה המלאה

"כי אורך ימים ושנות חיים ושלום יוסיפו לך": במלאות "חיים שנה" לנשיאות כ"ק אדמו"ר מלך המשיח שליט"א, התכנסו המוני חסידי חב"ד-ליובאוויטש יחד עם עמך בית ישראל ל"התוועדות המרכזית בארץ הקודש" שנערכה סביב שולחנות ערוכים כיד המלך ב"אולמי בראשיתה המפוארים" בראשון לציון. 

כמידי שנה מארגנת "האגודה למען הגאולה האמיתית והשלימה" אירוע זה בסמיכות ליום הבהירים י'- י"א שבט. השנה ישנו דגש מיוחד על עניין "שנת החיים" כדברי נשיא דורנו כ"ק הרבי מלך המשיח שליט"א:"לאחרי שישנה השלימות ד"חיים" שנה לנשיאותו (פעולותו ועבודתו) של נשיא דורנו - צריכה להיות הוספה עיקרית בענין החיים (גם) על ידי פעולת העם שמכריזים "יחי המלך".

לאחר תפילת ערבית בציבור, מנחה ההתוועדות הרב אברהם בן שמעון מעסקני חב"ד באה"ק, פותח בדברים אודות חשיבות ההתוועדות המרכזית, לרגל יום הסתלקות של כ"ק אדמו"ר מוהריי"צ מליובאוויטש, וכמובן לרגל יום קבלת נשיאותו של כ"ק אדמו"ר מלך המשיח שליט"א, כאשר השנה מציינים את "שנת החיים" שכל מהותה היא "להוסיף חיים למלך" וזה ע"י קבלת מלכותו של מלך המשיח.

כמיטב המסורת, נערך מעמד "קריאת פרק התהלים השנתי" של הרבי מלך המשיח שליט"א, ע"י הרב מאיר ברוק מארגון "הפצת הדבר מלכות באה"ק".

במרכז הבימה המפוארת מוצב מקומו של המלך עם השולחן והכיסא המלכותי, וכעת מגיע  מגיע הרגע בו הרב אברהם נתן משלוחי הרבי שליט"א בראשון לציון, שמזמין בחדרת קודש את כבוד קדושת אדוננו מורנו ורבינו מלך המשיח שליט"א להתוועדות המרכזית, ובשם הקהל מקבל את מלכותו של הרבי שליט"א בהכרזת הקדוש "יחי אדוננו" וכל הקהל חוזר אחריו.

עם סיום הכרזת הקודש, הבעל מנגן החסידי ר' אוריה שיף והקלידן הת' דוידי נחשון פוצחים במחרוזת "ניגוני גאולה ומשיח", יחד עם הקהל הרב שפורצים בריקודים סוערים.

לאחר מכן המנחה ניגש למעמד אמירת 12 הפסוקים שנקבעו ע"י הרבי שליט"א, והילדים "חיילי צבאות השם" ניגשים אחד אחרי השני לדוכן ומכריזים את הפסוקים בקול גדול וכל הקהל אחריהם מילה במילה, וכמובן הכרזת הקודש יחי אדוננו.

"פותחין בדבר מלכות" הרב מנחם מענדל ליפש משפיע ומשלוחי המלך בבית שמש, מבאר בצורה מרתקת את שיחתו הקדושה של הרבי שליט"א על עניין ה"חיים נצחיים" בנשיא דורנו, ומקשר את העניין ל"שנת החיים".

"באתי לגני" - על המסכים מופיע דמותו של הרבי מלך המשיח שליט"א כאשר ברקע נשמע ניגון הכנה ומיד לאחריו נשמע קולו של המלך באמירת המאמר "באתי לגני" משנת תשל"ח שנאמר לפני 40 שנה ורלוונטי גם לרגעים אלו בהם אנו מצפים להתגלותו המלאה והמושלמת ולזכות לראות ולשמוע את המלך אומר את המאמר "באתי לגני" של שנת תשע"ח.

על "חיים בשליחות המלך" - מוזמן לשאת דברים הרב פנחס הכהן שליח הרבי שליט"א בעיר פנמה שבמרכז-אמריקה, המתחיל בסיפור מיוחד מיום הסתלקותו של כ"ק אדמו"ר מוהריי"צ - בעל ההילולא, וממשיך בסיפורים מיוחדים ומרתקים מהשליחות ביום יום.

"ברוב שירה וזמרה" - הזמר החסידי ר' אוריה שיף והקלידן דודי נחשון מרקידים את הקהל ב"שמחת הגאולה" עם מיטב ניגוני חב"ד ליובאוויטש, כאשר בשיא מנגנים את הניגון החדש "כי אורך ימים ושנות חיים ושלום יוסיפו לך" היצא לאור לכבוד שנת החיים.

"סימני הגאולה בעולם מזווית חסידית" - הגה"ח הרב יוסף יצחק זילברשטום משפיע חסידי חב"ד ליובאוויטש בלוד, מתאר את המהפכות שמתרחשות בעולם בתקופה האחרונה מזווית ראייה חסידית ואיך כל זה קשור לגאולה האמיתית והשלימה.

"זעקת הגואל" אודות הפגיעה בשלימות התורה העם והארץ בארץ הקודש, נראה על המסך הרבי שליט"א בדברים נוקבים בעניין חשוב זה, ומיד לאחרי זה מוזמן לשאת דברים הגה"ח הרב שלום דובער הלוי וולפא יו"ר המטה העולמי להצלת העם והארץ, ומרבני חב"ד ליובאוויטש באה"ק, שמדבר על כך שאפילו מנהיגים באומות העולם מדברים ועושים כיום את מה שהרבי שליט"א מלך המשיח זעק כבר לפני שנים שעל מנהיגים יהודיים לעשות בכל הנוגע ל"שלימות הארץ".

"אורח הכבוד" של ההתוועדות המרכזית, עו"ד ארי שמאי שמוצג ע"י החסיד עו"ד ר' אלון עמר, שמאי מספר בהתלהבות על הקשר המיוחד שיש לו ליהדות בכלל ולחב"ד ולרבי מלך המשיח שליט"א בפרט, ואפילו מסביר פירוש נפלא שלו על הניגון "עוצו עצה" ומסיים כמובן בהכרזת הקודש יחי אדוננו, ובכך ש"הרבי איתנו תמיד".

מיד לאחרי נאום מרגש זה, פוצח הקהל בשירת "עוצו עצה ותופר" יחד עם אוריה שיף ודוידי נחשון שממשיכים ל"מחרוזת ניגוני חב"ד סוערים".

"גאולה בקול ברמה" השדרן הפופלארי הרב עמי מימון מנהל התוכניות ברדיו החרדי "קול ברמה", שבדרכו הייחודית מספר על דרמה שהתחוללה "במסע למרוקו" שאורגן ע"י קול ברמה, ועל ברכתו המפורשת של הרבי שליט"א לנסיעה למרוקו. וסיים בכך שחשף בפני הקהל על היותו מניח "ארבע זוגות תפילין" בעקבות מאורע טארגי שעבר על משפחותו, אבל כל חסיד יכול להתחיל מסיבות שמחות להניח ארבע זוגות כהכנה לגאולה האמיתית והשלימה.

"ראשון לציון הנה הנם" כעת מוזמן לשאת דברים הגה"ח הרב חיים לוי יצחק גינזבורג משפיע ראשי ב"ישיבת תומכי תמימים ליובאוויטש" בראשון לציון, אחת הישיבות הותיקות בארץ שהוקמה כבר בשנת הנשיאות של הרבי שליט"א אשר דיבר בנאום מרגש על הישיבה בשנים האחרונות ידועה כבית גידול לחיילים נאמנים למלך המשיח כאשר המשפיעים והצוות הם מהטובים ביותר ומגדולי מפיצי בשורת הגאולה. ובחודש האחרון הישיבה כמעט נסגרה ממש, עקב חובות עצומים, והתפטרות מנכ"ל הישיבה, וביקש את עזרת אנ"ש חסידי חב"ד הנאמנים לבשורת הגאולה.

את משא הנאומים חותם מארגן הכינוס המשפיע הגה"ח הרב זמרוני זליג ציק יו"ר האגודה למען הגאולה האמיתית והשלימה, בנאום חוצב להבות מדבר על מעלת הדור השביעי, וכעת נכנסים לשנת נשיאות חדשה, "התחלה חדשה" שבשנה זו אנו פועלים את ההתגלות המלאה של מלכינו משיחנו תכף ומיד ממש.

לאחר מכן נערכה ההגרלה המיוחדת בין התורמים להתוועדות המרכזית, ו"ברוב שירה וזמרה" בריקודי שמחה הסתיים החלק הרשמי של המעמד הנשגב, שלאחרי'ה התיישבו התמימים ואנ"ש להתוועדות חסידית עד לשעות הקטנות, מתוך המטרה העיקרית "קבלת פני משיח צדקנו בפועל ממש" בשנת הנשיאות החדשה.

צילום: משה טלבי.

התוועדות "שנת החיים" המרכזית באה"ק • גלריה ראשונה

הצלחה גדולה לחב"ד בפארק בחג הפורים

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...