• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"ז סיון התשפ"ד (03.07.2024) פרשת קורח

לכל יהודי מגיע עושר עצום. איפה אנחנו על מפת העושר העולמית?

אחד מיעודי הגאולה הוא העשירות המופלאה שתתגלה אצל כל יהודי • כבר כעת ניתן לראות יהודים רבים החיים ברמה כלכלית גבוהה במיוחד וממוקמים גבוה ברשימת עשירי תבל • עם ישראל העם הנבחר של הקב"ה מקבל ממנו שפע גדול "מידו המלאה הפתוחה הגדושה והרחבה"
עדכונים שוטפים בערוץ הגאולה בטלגרם

על פי דו"ח העושר הבינלאומי של קרדיט סוויס בשנת 2020, כמות המיליונרים בישראל גבוהה ביחס לגודלה, והיא מדורגת במקום ה-30 במספר המיליונרים, לשם השוואה, מבחינת גודל אוכלוסיה ישראל מדורגת באזור המקום ה-100 בעולם.

רבות ניסו להתחקות במהלך הדורות בעקבות ההצלחה היהודית. בכל מקום אליו הגיעו היהודים, הם התברגו בכלכלה המקומית, ראו ברכה והפריחו את סביבתם. מגוון של סיבות אפשריות עלו וירדו, אך הסיבה האמיתית היא כי בני ישראל הם העם הנבחר, תכלית הבריאה, בניו של הקב"ה ועבורם נועד כל העושר העצום. 

ההון הממוצע של כל תושב בישראל עומד (נכון לסוף חודש יוני 2020) על 220,996 דולר. מה שמציב את ארץ ישראל, לפי המחקר של קרדיט סוויס, במקום ה-20 ברשימת העושר הממוצע למבוגר בעולם.

עוד עולה מאותו דו"ח, כי היקף העושר הכולל של כל המבוגרים בישראל עומד כיום על 1.231 (מיליארד ומאתיים שלושים ואחד מיליון דולר) לעומת עושרם הכולל של תושבי ישראל שעמד על 1.233 (מיליארד ומאתיים שלושים ושלושה מיליון דולר) שנה קודם לכן.

ירידה קלה של כחצי שקל לאדם בארץ ישראל. 

את עושרם היחסי של בני ישראל בדורנו יש הכורכים בתאוצת תחום ההייטק הישראלי וה'אקזיטים', שפתחו שערים ללא מעט בעלי ממון לאורך השנים, אך אין זאת אלא ה'ראש היהודי' הפועל כדי לגלות את הקב"ה בעולמו ולהביא עוד ועוד רבדים שמתחת לפני השטח לידי גילוי, כחלק מההכנה לגילוי העשירות של כל אחד מישראל.

זהו גם תפקידה של הגאולה - לגלות איך כל פרט בעולם לא נברא אלא לכבודו של הקב"ה ולשחרר את העולם מה'לכלוך' שדבק בו - מה שהופך את העושר לדבר חיובי ומועיל בלבד - כהוראתו של הרבי שליט"א מלך המשיח שעל כל יהודי להשתדל להיות עשיר.

מישהו אמר מיתון? הענף הכלכלי שגילה התעצמות מפתיעה בשנה האחרונה

“אני רק צינור, הכסף לא מיועד רק לי״ - הגישה החדשה של עשירי העולם

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...