• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"ז סיון התשפ"ד (03.07.2024) פרשת קורח

מטרת הגעתו של בלינקן לישראל: לכבול את ידנו

אסור להכנע לתכתיבי ארצות הברית בכל הנוגע לבטחון עם ישראל. אסור שמטרת המבצע בעזה יהיה הבאת מחבלי אבו מאזן לשלוט בשטח. איו הבדל בין ארגוני הטרור הפלסטינים!
מטרת הגעתו של בלינקן לישראל: לכבול את ידנו
כל הידיעות מאתר הגאולה אצלכם בואצאפ

כצפוי, וכמו שכתבתי בעדכון הראשון, שר החוץ האמריקני נאם עכשיו, ביחד עם נתניהו, והנאום שלו היה במיוחד על הפלסטינים... על כך שצריך להיזהר בהפצצות וכו', ועל כך ש"חמאס לא מייצג אותם" ולכן יש להם את הזכות לחיות לצידנו בשלום... 

הבה נזכיר למר בלינקן שחמאס הוא הריבון ברצועה כבר הרבה שנים, ושאת החגיגות ברצועה על טבח אזרחינו עשו בכל רחבי עזה, אלפים רבים של אזרחים, ושהתמיכה שם בחמאס (ובג'יהאד) היא בלתי מסויגת.

 לא מדובר באיזה ארגון טרור קטן, אלא מדובר בגוף המרכזי-שלטוני ברצועה (ואם ישראל לא הייתה עוצרת בעדו - הוא גם היה נבחר גם בשטחי יהודה ושומרון)..

לצערי, זו הייתה מטרת הגעתו של בלינקן - לכבול את ידינו.

נכון שהוא גם תומך במאבק, אבל הוא במפורש הגיע כדי "להשגיח מקרוב", וכמו שכבר כתבתי בעדכונים הקודמים, זה מה שנקרא "חיבוק דוב" - חיבוק אמנם, אבל כובל וסוגר את האפשרויות, ומאיים גם על המחובק בעצמו...

לא נירתע ולא ניכנע מר בלינקן.

ספגנו 1300 נרצחים, וזה אסון שביחס לגודל האוכלוסיה שלנו נורא יותר פי כמה עשרות ממה שספגתם באסון התאומים!

וכמו שאז היפלתם ומחצתם את הטליבאן ואל-קאעידה והרגתם עשרות אלפי אזרחים בלי אבחנה, אנחנו נילחם על חיינו ונמחק את החמאס.

אין לנו ענין בהרג ילדים פלסטינים, וצה"ל לא עושה זאת בכוונה מראש ח"ו (כמו שהחמאס עשה!), אבל הן על פי הדין הבינ"ל והן להבדיל על פי תורתנו הקדושה, לאחר שהזהרנו את אזרחי עזה לברוח, הן באזהרות כלליות והן באזהרות ממוקדות לתושבי כל שכונה, מי שלא עושה זאת, ונשאר כדי להוות מגן חי למרצחי החמאס - דמו בראשו.

התקפה בדמשק בעיצומה של המערכה

יומן מלחמה: סיכום היום בחזית

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...