• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"ז סיון התשפ"ד (03.07.2024) פרשת קורח

למעלה מאלף ושלש מאות נרצחים הי"ד

משפחות החטופים עודכו על תשעים ושבע חטופים ששמותם ידועים למערכת הביטחון, בינהם גם תינוקות, ילדים, צעירים ומבוגרים רבים המוחזקים בעזה. מספר הנרצחים עצום, לצד פצועים רבים
למעלה מאלף ושלש מאות נרצחים הי"ד
פעילי חמאס ימ"ש שוברים ועוברים את הגדר ברצועת עזה
הישארו מעודכנים בסטטוסים של אתר הגאולה

עדכון: מספר הנרצחים במתקפת הטרור הגיע ל- 1300! אין מלים.

מספר הפצועים שפונו בלתי הרפואה: 3300.

מתוכם עדיין מאושפזים 423.

הודעות נמסרו כבר ל- 97 משפחות של חטופים.

תאילנד הודיעה שבין הנרצחים יש 21 אזרחים שלה, ו- 16 חטופים. גם לנפאל עשרות חטופים ונרצחים - כולם עובדים זרים שהיו ב- 20 היישובים אליהם חדר החמאס. סין הודיעה היום שגם לה יש מספר חטופים ונרצחים.

ניתן להעריך שיש 30-40 עובדים זרים בין החטופים.

בימים האחרונים נעשה מאמץ מודיעיני נרחב, ביחד עם חקירת עשרות שבויים מיחידת הנוחבא, על מנת להשיג מידע על המשתתפים בטבח - פרטים אישיים, מקום מגורים וכו' - צה"ל הלילה תקף בעוצמה וחיסל פעילים שהשתתפו בטבח. בצה"ל אמרו שהחשבון יסגר עם כל אחד מהמתכננים והמבצעים של הטבח הנורא.

שני פצועים קשה היום בשדרות מרסיסים. ראש העיר דורש מהממשלה: פנו את כל תושבי העיר.

לאחר שמועות על "אזהרה מצרית" לפני המתקפה, פרסם היום גורם אמריקני, שהאזהרה הייתה "ברמה נמוכה וכללית מאוד".

שר החוץ האמריקני נחת בארץ וכבר נפגש עם נתניהו, ושוב הביע את התמיכה החזקה בישראל.

וביחד עם זאת צריך לזכור - הנוכחות שלו בארץ יכולה גם להכביד, וליצור לחץ חזק שלא להחריף את התקיפות, וגם להפעיל יותר זהירות כדי להפחית את הפגיעה באזרחים ברצועה - וזוהי בעיה (מה שמכונה "חיבוק דוב").

גרמניה אסרה על פעילות חמאס בשטחה, ותקפה את אבו מאזן "על שתיקתו המבישה", ואכן יו"ר הרש(ע)ות לא מצא נכון להביע היום שום מילת גינוי על הטבח הנורא, וזה מלמד כאלף עדים על שנאתו ליהודים של מכחיש השואה הזה (למי שעדיין צריך עדים...). ואולי השמאל הישראלי יתפכח סוף סוף ויבין שגם הרש(ע)ות היא חלק מהבעיה הגדולה שיש לנו, והיא אינה חלק מהפתרון.

ההיקף הנורא של האבדות בקיבוץ ניר עוז נחשף: 2 שכונות נחטפו לעזה !!! אחד מכל ארבעה בקיבוץ נרצח או נחטף רחמ"ל!!! ה' ינקום נקמת דם עבדיו השפוך!

ביחד עם סיפורי הגבורה וסיפורי הזוועות נחשפים גם נסים גדולים

יומן מלחמה: סיכום היום בחזית

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...