• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"ז סיון התשפ"ד (03.07.2024) פרשת קורח

התקפה בדמשק בעיצומה של המערכה

זמן קצר לפני שנחתה בסוריה טיסה מיוחדת של משלוח שיועד מאיראן לחיזבאללה הופצץ שדה התעופה בסוריה. בכך מעבירה ישראל מסר לאיראנים ולחיזבאללה שלא יכנסו למערכה
התקפה בדמשק בעיצומה של המערכה
התקיפה היום בסוריה
הישארו מעודכנים בסטטוסים של אתר הגאולה

עדכון נוסף: תקיפה עכשיו בסוריה - נפגע שדה התעופה של דמשק, וגם שדה התעופה של חלב - שניהם הושבתו.

תקיפה חריגה לאור יום, ובשני שדות תעופה בבת אחת - סביר להניח שזה נועד כדי לפגוע במשלוחי נשק שאיראן מנסה להחיש לאזורנו, וגם כדי להעביר מסר חריף של אזהרה למשטר אסד.

רקטות נורו לבית שמש - נפל בשטח פתוח ב"ה.

דובר צה"ל היום: "אנחנו מקריסים את יכולת המשילות והריבונות של חמאס. חמאס הוא דאע״ש, ודאע״ש לא יכול להיות הריבון סמוך לגבול של מדינת ישראל ואיפה שתהיה ריבונות - נידרש לסלק אותה, להקריס אותה, להרוג אותה״.

השאלה הגדולה היא האם אכן גם ממשלת האחדות תתן לכך את הגיבוי, ואיך זה יבוצע? הרי אי אפשר לעשות זאת בפעולות אוויריות, וגם לא בפעולה קרקעית מוגבלת ואפילו לא בפעולה נרחבת, אלא רק בכיבוש מלא של הרצועה, האם גנץ יתן לכך יד? האם לפיד - שלוחצים עליו להצטרף - יתן לכך יד? האם לנתניהו יהיה את האומץ להורות על כך למרות הלחץ הבינ"ל? 

נקווה ונתפלל שכן. זכותנו וחובתנו לדרוש את זה לאחר הטבח הנורא של מאות ילדים ותינוקות, שהראה לכולם שהחמאס גרוע הרבה יותר מדאעש!!!

[לוחמי סיירת הנח"ל אכן מצאו דגלי דאע"ש אצל המחבלים].

הדובר עדכן בעוד נתון נורא: 222 חיילים נהרגו מאז תחילת האירועים. ועד לא דיברנו על החיילים הרבים שנחטפו ועל 20 התצפיתניות שנעלמו מבסיסן (נחטפו או נרצחו רחמ"ל)!

למעלה מאלף ושלש מאות נרצחים הי"ד

יומן מלחמה: סיכום היום בחזית

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...