• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"ז סיון התשפ"ד (03.07.2024) פרשת קורח

הגורם המעודד לטרור: הויתורים של הממשלה

בתחילת השבוע הודיע משרד ראש הממשלה, שישראל תפתח עבור הרש(ע)ות הפלשתינית שדה גז, שיניב הכנסות לידי הפלשתינים - מיד לאחר הפרסומים הללו קורה הפיגוע הנורא! המסקנה: כל ויתור לפלשתינים, ואפילו רק דיבור על ויתור - הוא סכנה ופיקוח נפש
הגורם המעודד לטרור: הויתורים של הממשלה
רגעי פיגוע הירי כפי שנקלטו במצלמות האבטחה
כל הידיעות מאתר הגאולה אצלכם בואצאפ

במשך שנים רבות זעק הרבי שליט"א מלך המשיח על כך שכל ויתור לפלשתינים, ואפילו רק דיבור על ויתור - מהווה סכנה ופיקוח נפש חמור.

והנה, בתחילת השבוע הודיע משרד ראש הממשלה, על כך שישראל תפתח עבור הרש(ע)ות הפלשתינית שדה גז, שיניב הכנסות עצומות, שיזרמו היישר לידי הפלשתינים - ומיד לאחר הפרסומים הללו קורה הפיגוע הנורא!

הרי לפי "ההגיון" של השמאל, הפרסון הזה היה צריך להביא מיד לשקט ולשלווה... ולהגברת היציבות... וזה גם מה שמשרד ראש הממשלה פרסם - שמטרת המיזם הזה, היא "הגברת היציבות"...

אבל, עינינו הרואות, שדווקא לאחר פרסום זה, קורה פיגוע נורא!

ועוד נקודה חשובה: החמאס, ששולט על עזה, ייהנה גם הוא מהכספים שיזרמו משדה הגז שממוקם מול עזה, ולכן הפרסום הזה היה אמור לכאורה להביא להרגעה של חמאס, אך למרות זאת, המחבלים שביצעו את הפיגוע הנורא - שייכים דווקא לחמאס!

המסקנה: כל ויתור ישראלי לפלשתינים, ואפילו רק דיבור על ויתור - הוא סכנה ופיקוח נפש!

כל שדה גז שממוקם מול עזה - שייך רק לישראל, ומהפירות שלו צריך ליהנות רק עם ישראל, ואין לאף אחד רשות לוותר עליו, כי הוא מתנה של ה' יתברך לעם ישראל!

ארבעה נרצחים הי"ד בפיגוע ליד עלי

יומן מלחמה: סיכום היום בחזית

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...