• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"ז סיון התשפ"ד (03.07.2024) פרשת קורח

ארבעה נרצחים הי"ד בפיגוע ליד עלי

פיגוע ירי נורא, בו נרצחו ארבעה יהודים הי"ד וארבעה נפצעו בתחנת הדלק ליד עלי. המחבלים חוסלו. תגובות נזעמות מכל הקשת הציבורית כנגד הרפיסות וחוסר התגובה של הממשלה שמובילה לתוצאות הקשות. פרשנות לאור האירוע
ארבעה נרצחים הי"ד בפיגוע ליד עלי
הנרצחים בפיגוע (באדיבות המשפחות, וישיבת בנ"ע עלי). עיבוד: הקול היהודי
כל הידיעות מאתר הגאולה אצלכם בואצאפ

הפיגוע הנורא בעלי הוא הוכחה נוספת וחד משמעית לכך שאין ברירה, וכפי שכבר כתבתי כמה פעמים בחודשים האחרונים, חייבים לצאת למבצע צבאי נרחב, לפחות בצפון השומרון, שהפך להיות קן צרעות פעיל וקטלני, שחובה לטפל בו ללא היסוס וללא דיחוי!

מבצע כזה, שישלב גם מסוקי קרב, מל"טים חמושים - שצה"ל כבר חשף שהוא מפעיל מזה שנים רבות, רחפנים חמושים, ויכלול הפעלה של יחידות עלית לצד חטיבות החי"ר המעולה של צה"ל, ביחד עם איסוף מסיבי של מודיעין - יבסס את השקט באזור לשנים ארוכות.

כבר עכשיו הודיעו פעילים של ארגוני הטרור במחנה הפליטים של טול כרם, שהם מילכדו ומטענו מחסומים וצירי תנועה - וכפי שהיה ברור שיהיה לאחר ההצלחה מבחינתם של הפעולה ביום ראשון, שבה רכב צה"לי ממוגן עלה על מטען, ו- 6 רכבים נוספים הושבתו גם הם (חלקם בשל מטענים). מיום ליום ההזנחה הבטחונית רבת השנים נותנת את אותותיה, ואויבינו אינם שוקטים על השמרים, אלא ממשיכים להתחמש ולהתעצם, וכל זה קורה לנו "מתחת לאף" - בשטחי יהודה ושומרון, סמוך מאוד למרכזי אוכלוסיה יהודיים גדולים.

יש בכך סכנה מיידית ומוחשית, ואת ההוכחה לכך ראינו כולנו לצערנו הרב מאוד, בפיגוע הנורא בעלי, ולכן יש לפעול מיידית, בנחישות, וברור ופשוט שתהיה לנו בזה סייעתא דשמיא גדולה מאוד, וכפי שהיה גם במבצע חומת מגן, שגם ממנו הממשלה חששה מאוד - הן מתגובה בינ"ל והן מנפגעים רבים של צה"ל - ובסופו של דבר הוא היה מוצלח מאוד, עם מספר נפגעים קטן ביחס למה שציפו, וגם התגובה הבינ"ל הייתה מתונה.

ישראל הכריזה על פיתוח שדה גז לפלסטינים

יומן מלחמה: סיכום היום בחזית

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...