• ב"ה ימות המשיח!
  • ט"ז תמוז התשפ"ד (22.07.2024) פרשת בלק

ישראל הכריזה על פיתוח שדה גז לפלסטינים

צעד הזוי ומטורף של הממשלה הנוכחית, וזאת לאחר שבמשך עשרות שנים, כל הממשלות - כולל של השמאל - נמנעו מפיתוח המאגר הזה, כי הן הבינו בדיוק להיכן הכסף שלו ילך, והנה, דווקא בממשלה "הכי ימנית", מכריזים על פיתוח של המאגר הזה
ישראל הכריזה על פיתוח שדה גז לפלסטינים
הישארו מעודכנים בסטטוסים של אתר הגאולה

משרד ראש הממשלה הודיע היום על צעד הזוי - ישראל תפתח שדה נפט מול רצועת עזה שהכנסותיו יועברו לרש(ע)ות הפלשתינית!

לאחר עשרות שנים מאז שהתגלה מאגר הגז "מרין" , שבהן לא בוצעה שום פעילות לפיתוח המאגר, הודיע היום משרדו של נתניהו על כך שב"כפוף לתיאום בטחוני" ישראל תתחיל לפתח את המאגר, וזאת במטרה "לקדם את היציבות הבטחונית" באזור.

ובמלים אחרות, נותנים לחמאס ולרש(ע)ות הפלשתינית הרבה מאוד כסף כדי שיואילו בטובם לשבת בשקט.

על פי אחת ההערכות מדובר כאן גם ב"מחווה" לביידן!

לצערנו הרב, ההתקפלות הזו, תזרים לרש(ע)ות הפלשתינית סכומי עתק, שיועברו כידוע מיידית לאלפי משפחות של מחבלים ורוצחים שיושבים בכלא הישראלי, וכן לפיתוח ושימון מנגנוני הבטחון - שעשרות מאנשיהם ביצעו פעולות טרור נגד ישראל בשנים האחרונות.

כמו כן ברור מאליו שגם החמאס - ששולט בעזה ליד רמה - יגזור קופון שמן מאוד מרווחי שדה הגז שנמצא מול עזה, והכסף הזה ישמש אותו על מנת להתחמש ולהתעצם.

ובנוסף, השדה הזה יהיה מאוים כל העת הן ע"י רקטות של החמאס עצמו, והן של הג'יהאד ושאר הארגונים ברצועה, שיראו בו מטרה נוחה לתקיפה, וישראל כל הזמן תשאף "להרגיע" את המצב, ותעשה ויתורים שונים, על מנת שהשדה הזה - שישראל תשקיע בפיתוחו מאמצים רבים וכסף רב - ישאר בשלימותו.

צעד הזוי ומטורף של הממשלה הנוכחית, וזאת לאחר שבמשך עשרות שנים, כל הממשלות - כולל של השמאל - נמנעו מפיתוח המאגר הזה, כי הן הבינו בדיוק להיכן הכסף שלו ילך, והנה, דווקא בממשלה "הכי ימנית", מכריזים על פיתוח של המאגר הזה!

צריך לזעוק לקב"ה שאנו לא מעונינים בממשלת ימין - אלא רק בגילוי משיח, שיוציא את כולנו מהגלות הפנימית והמגלות החיצונית, ויקח אותנו תיכף ומיד לבית המקדש!

פיגוע בגבול מצרים - השאלות שנותרו ללא מענה

המחבל הצלף ימ"ש חוסל ב״ה | עדכונים מהלחימה

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...