• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"ז סיון התשפ"ד (03.07.2024) פרשת קורח

פיגוע דריסה בבאר שבע: צעיר לבוש מדים נפצע בינוני

בעוד המשא ומתן נמשך להקמת ממשלת ה'ימין', הטרור מרים ראש. הרבי שליט"א מלך המשיח הזהיר כי הקמת ממשלה על ידי מי שמוכן לדבר עם הערבים, מסכנת את חיי היהודים. הבוקר נדרס צעיר לבוש מדים, על ידי תושב הנגב בדואי, בפיגוע דריסה
כל הידיעות מאתר הגאולה אצלכם בואצאפ

פיגוע דריסה של ערבי כנגד יהודי הבוקר בבאר שבע: בדואי דרס צעיר יהודי כבן 18 ופצע אותו באורח בינוני. במצלמות שתיעדו את האירוע נצפה הנהג סוטה בנתיבו בכוונה תחילה על מנת לפגוע בצעיר. הדורס נעצר. יצויין כי הצעיר, תלמיד בבית הספר הטכני בעיר, היה לבוש מדים.

נהג הרכב הבדואי, כבן 39 המתגורר ברהט, נעצר. מיד לאחר מעצרו פורסם כי הוא צילם את עצמו לפני כמה ימים והעלה אשמות כנגד היהודים. בתיעוד מהאירוע נראה הרכב ובו הנהג הפוגע עולה על המדרכה, נוסע לעברו של הצעיר - ומעיף אותו באוויר. הפצוע פונה במצב בינוני לבית הרפואה סורוקה. הרכב שפגע בהולך הרגל ליד כיכר הכפיר המשיך בנסיעה עד שעצר לאחר כמה עשרות מטרים.

החובשים של מד"א ליאור פז ורון-אל ישראלי סיפרו: "כשהגענו ראינו את ההפצוע שוכב כשהוא בהכרה מלאה וסובל מחבלה בגפיים. סיפרו לנו שהוא נפגע מרכב שעלה על המדרכה. הענקנו לו טיפול רפואי שכלל חבישות וקיבועים ופינינו אותו לבי"ח כשהוא במצב בינוני."

בהודעת בית הרפואה סורוקה נמסר כי לחדר הטראומה במלר"ד סורוקה פונה נער בן 18 לאחר דריסה. לאחר ייצוב מצבו בחדר טראומה הועבר לחדר ניתוח. הוא סובל מפגיעת גפיים ומצבו מוגדר בינוני.

בחירה במפלגה הנ"ל מסכנת יהודים

בחודש ניסן תש"נ השמיע הרבי שליט"א מלך המשיח אזהרה מפורשת מפני נסיונות הקמת ממשלה על ידי מי שמעוניין לדבר עם הערבים, והזהיר כי עצם הרעיון מסכן את היהודים, בכל שהוא גורם לערבים לבצע אירוע טרור היל"ת:

עמדתי מאז ומקדם זה כמה עשיריות שנים – וגם נתפרסם כמה-וכמה פעמים במשך שנים אלה – שמטעמי פיקוח נפש (מן הערבים) אסור לתמוך במפלגה המנהלת משא ומתן עם הערבים על דבר החזרת שטחים מארץ הקודש (יש"ע – יהודה, שומרון, עזה) להערבים – במפלגה בעת בחירות, ואיסור תמיכה במנהיגיה בנוגע לארגון והקמת ממשלה, כי אז בדרך ממילא זוהי תמיכה באחריותם נגד הערבים, החזרת השטחים – יש"ע ועוד – פיקוח נפש דבני ישראל שליט"א, ועמדתי זו לא נשתנתה כלל וכלל.

נוסף על הנ"ל – ועיקרי ביותר – שמוסיף עוד יותר על הענין דפיקוח נפש דבני ישראל שליט"א – לא רק בכח אלא עובדה דהוה רחמנא ליצלן. והוא – שמאז שמהמפלגה הנ"ל נפגשו עם באי כח הערביים וניהלו משא ומתן עמהם (אף שהפרטים לא נתפרסמו לעת עתה במכתבי עיתים באה"ק), והידיעה על דבר פגישה זו נתפרסמה במכתבי עיתים אחרים, ובמילא בין הערבים, וכתוצאה מזה מביאות – על-פי טבע ושכל – זה שהערבים בכמה מקומות המשיכו בפעולות והזיקו כמה-וכמה מאחינו בני ישראל שליט"א, ועד לידי רצח רחמנא ליצלן. ולא רק בארץ-הקודש, אלא גם במדינות אחרות, ומי יודע שבאם בעת דיבורַי אלה – הרי 'לא תפתח פה' כו' – ברגע זה ממש לא אירע משהו ליהודי, הי' לא תהי', כי עוד ידם נטוי', וידוע שבכדי למנוע זה – זהו רק באם הממשלה תהי' כזו שיש לה יד תקיפה, ויד חזקה עליהם, וכמו שראינו בעבר, ויכולים לברר על דבר כל הנ"ל באה"ק – ע"י המומחים לאותו דבר. ומכיון שלפי עניות דעתי – בחירה במפלגה הנ"ל תגרום לפיקוח נפש, מוכרחני ע"פ שולחן ערוך להביע דעתי עוד הפעם ולעורר על דבר זה שאסור לבחור בהנ"ל.

(דברי משיח תש"נ, עמ' 390. ההדגשות אינם במקור)

נס: מחבל נתפס בדרכו לפיגוע

יומן מלחמה: סיכום היום בחזית

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...