• ב"ה ימות המשיח!
  • י"ב ניסן התשפ"ד (20.04.2024) פרשת מצורע

משטרה בפשע שנאה: גרימת מוות

לפני יומיים התרחש אירוע חמור שטלטל את הארץ. במהלך מרדף שניהלו מימ"ר ש"י בכביש 449 אחרי רכב ובו נערים החשודים כביכול בידוי אבנים לעבר פלסטינאים, נהרג הקטין אהוביה סנדק. משפחתו של אהוביה סנדק ז"ל הגישה תלונה נגד השוטרים בגין עבירת רצח
עדכונים שוטפים בערוץ הגאולה בטלגרם

משטרה בפשע שנאה: גרימת מוות

בסרטון: הפגנה מול המשטרה בשדרות

ejMTHkYvHRzXvl

אירוע חמור שטלטל את הארץ. במהלך מרדף שניהלו מימ"ר ש"י בכביש 449 אחרי רכב ובו נערים החשודים בידוי אבנים לעבר פלסטינאים, נהרג הקטין אהוביה סנדק. משפחתו של אהוביה סנדק ז"ל הגישה תלונה נגד השוטרים למח"ש באמצעות עו"ד מנשה יאדו מארגון חוננו בגין רצח.

בתלונה נכתב כי "המידע שנמצא ברשותנו כעת ואין ספק כי נמצא גם בידי רשויות החקירה מלמד ברורות כדלקמן: הרכב המשטרתי נגח מאחור ברכב בו נסעו הנערים. הנגיחה שבוצעה המהירות גבוהה הדפה עשרות מטרים את הרב בו נסעו הנערים. כתוצאה מהניגוח נהרג אהוביה ז"ל".  

"נסיבות אלו מקימות חזקה מצד השוטר המנגח לתוצאה המסתברת ביותר של מוות. עם כל הכאב בהחשדה של שוטר בעבירת רצח, זו המסקנה העולה ברורות מתוך הראיות ואין מנוס מחקירה באישום זה," ציין עו"ד יאדו. בנוסף דרש עו"ד יאדו לעצור את השוטרים ולנהל את החקירה כשהם עצורים.

השוטרים אזקו את הנערים שיצאו פצועים מהתאונה, עם ידיהם מכופפות לאחור. כאשר הגיעו כוחות ההצלה, השוטרים לא נתנו להם להיכנס לשטח לזמן ארוך. כמו כן, השוטרים וכוחות נוספים שהגיעו למקום, לא נתנו לגורמים מבחוץ לבחון את השטח, כאשר התברר שאהוביה נלכד ונהרג בעקבות התאונה.

הדיפת רכב נוסע בדרך על מנת לגרום לו לרדת מהכביש, הינו פשע שנאה מובהק. למשטרה יש הרבה מאד כלים לעצור רכב ולתפוס את הנמצאים בו, כמו חסימת צמתים, העלאת רחפנים ו/ או מסוק וכיו"ב. המסקנה הפשוטה והמתבקשת של הורי הנער, המיוצגים ע"י עמותת חוננו, היא התביעה המתבקשת מאליה, להעמיד לדין את השוטר המנגח באשמת רצח.

המשטרה מנסה לגלגל את האחריות על הנערים
אבל, המשטרה מנסה בחקירות הנערים לגלגל את אחריות הריגת אהוביה ז"ל על הנערים. עו"ד נתי רום ועדי קידר הגיבו על כך: "אחת מפרשיות הטיוח הנוראיות- אפשר לסגור את המשטרה".

ח"כ בצלאל סמוטריץ' נאם במליאת הכנסת וקרא לסגור את המפלג לפשיעה פשיעה לאומנית בימ"ר ש"י. זאת לאחר ששוטרים מהמפלג לפשיעה לאומנית בימ"ר ש"י הרגו את הנער אהוביה סנדק ז"ל במהלך מרדף משטרתי בתחילת השבוע.

ארנון סגל מחברון, כותב בחשבון הפייסבוק שלו: "במדינה שעוצרת את אריה שיף ומגישה נגדו כתב אישום על הרג גנב רכב ערבי, איך זה שהבלשים שנגחו ברכב של נערי הגבעות והביאו למותו של אחד מהם עדיין חופשיים"? 

לצורך השוואה בלבד, נזכיר את מאות אירועי ידוי אבנים על ידי פלסטינאים מדיי חודש שעוברים בשתיקה. רק אתמול התרחשו עשר פעולות איבה נגד אזרחים שמדווחים רק ב"קול היהודי". וזה לא כולל זריקות אבנים וכו' נגד כוחות צה"ל. (ראה גם בכתבה "אלעד סלע פולארד הישראלי

להלן יומן מאמש שמשקף מציאות עגומה של עשרות פעולות איבה מושתקות בשבוע בלבד. (יומן מתעדכן מתוך הקול היהודי)

ז' טבת תשפ"א - 22/12/2020
23:13
ערבים יידו אבנים לעבר כלי רכב בין צומת העוקפים לבית ענון שבהר חברון. צפונית לקרית ארבע. נזק פח נגרם לרכב
ז' טבת תשפ"א - 22/12/2020
22:49
ערבים השליכו 3 בקבוקי תבערה לעבר אוטובוס ורכבים נוספים דרומית לעפרה שבבנימין, נזק נגרם
ז' טבת תשפ"א - 22/12/2020
22:19
נסע נפצע באורח קל מאבנים שיידו לעברו ערבי םסמוך לתקוע הערבית שבגוש עציון, נזק נגרם לשמשת הרכב
ז' טבת תשפ"א - 22/12/2020
22:17
ערבים יידו אבנים לעבר כלי רכב בוואדי חרמייה סמוך לצומת המשטרה הבריטית שבבנימין, נזק נגרם לשמשת אוטובוס
ז' טבת תשפ"א - 22/12/2020
21:44
ערבים יידו אבנים לעבר אוטובוס סמוך לחיזמא בבנימין, נזק נגרם
ז' טבת תשפ"א - 22/12/2020
21:08
נוסע נפצע באורח קל בראשו מאבנים שיידו ערבים לעבר רכבו סמוך לצומת יקיר הקטנה בשומרון. נזק נגרם לשמת הרכב. הפצוע טופל בידי תאג"ד צבאי
ז' טבת תשפ"א - 22/12/2020
20:37
ערבים השליכו בקבוק תבערה לעבר אוטובוס סמוך לאפרת שבגוש עציון
ז' טבת תשפ"א - 22/12/2020
17:30
ערבים יידו אבנים לעבר כלי ר כב סמוך לבית אומר שבגוש עציון, נזק נגרם לשמשה
ז' טבת תשפ"א - 22/12/2020
14:18
ערבים יידו אבנים לעבר כלי רכב בין אדם לחיזמא שבבנימין
ז' טבת תשפ"א - 22/12/2020
13:51
ערבים יידו אבינם לעבר אוטובוס סמוך לתקוע שבגוש עציון
ז' טבת תשפ"א - 22/12/2020

בתחקיר הקול היהודי שפורסם בשנה שעברה, "הממשלה מתנכלת ליהודים ביו"ש", מסתבר שהמשטרה לא פותחת בחקירת "פשעי שנאה" נגד ערבים אלא אם כן יש שם נפגע יהודי ברמה של "בינוני ומעלה" רח"ל. אבל על כל תלונה של ערבי גם על שקר - נפתחת חקירה מיד.

אבל, אין צורך להגיע לתחקיר, כאשר שומעים כל יום בחדשות התנכלות חדשה לתושבי יצהר, ו/או הורדת מאחז, ביחד עם אפס פעולות נגד טרור ערבי יום יומי בכבישים, גניבת עדרים, חבלה במטעים, וכו'. 

נזכיר גם את משפט הראווה של אלאור אזריה על שירה במחבל, ואת נהלי פתיחה באש שהוחמרו בעקבות הפרשה עד להפקרת חיי חיילים בידי מתקיפיהם. מדוע ממשלת ישראל לא מוקיעה את פשע השנאה שהתבצע נגד אהוביה ז"ל? מדוע מתרחש נסיון מגושם להעלים ראיות ולטייח עובדות מהשטח במטרה לתת חסיון למעשה הנתעב? כל זאת ללא הוכחה כלל שאכן התבצע ידוי אבנים, ואם אכן נהרג על ידוי אבנים, מדוע אינתיפאדה שלימה עוברת בשתיקה?

הריגת אהוביה סנדק איננה תאונה אלא אלא הריגה כתוצאה ממתקפה ישירה של כוחות משטרה משולחי רסן. הרמב"ם בהלכות רוצח ושמירת נפש פרק ג מבדיל בין הורג בשגגה למזיד:

המכה את חברו בזדון באבן או בעץ והמיתו, אומדין דבר שהכהו בו ומקום שהכה עליו: אם ראוי אותו חפץ להמית באבר זה או אינו ראוי, שנאמר: באבן יד אשר ימות בה הכהו או בכלי עץ יד אשר ימות בו הכהו, עד שיהיה בו כדי להמית...הואיל ונאמר אשר ימות בה, מכאן שאומדין מקום המכה. וכשם שאומדין החפץ שהכה בו ומקום המכה, כך אומדין כח ההכאה, שנאמר: באבן יד, מכאן שמשערין את היד. אינו דומה זורק אבן בחברו בריחוק שתי אמות לזורק בו בריחוק עשר, שבריחוק עשר יהיה כחה יתר, ואינו דומה זורק בריחוק עשר לזורק בריחוק מאה, שבריחוק המקום ביותר יתמעט כח ההכאה....כלי ברזל לא נתנה בה תורה שיעור, שנאמר: ואם בכלי ברזל הכהו וימות רוצח הוא ואפילו במחט, והוא שיהיה לו חוד כמו מחט או שפוד או סכין וכיוצא בהן.

בנוסף, מיד לאחר הפגיעה הקטלנית כוחות יס"מ מנעו מכוחות ההצלה לבצע את עבודתם כראוי, לכל לראש לסרוק את השטח ולתור אחרי נפגעים. התנהלות זו סתמה את הגולל על אהוביה ומנעה ממנו טיפול מציל חיים בעוד הדם שותת ממנו. על ממשלת ישראל לגנות את פשע השנאה ולהעמיד לדין את השוטרים ברכב הפוגע ואת כל המסייעים בטיוח הראיות עבורם.

= = = 

הרבי שליט"א מלך המשיח:

״כשיהיו סכסוכים בין היהודים לערבים - הממשלה תעמוד לצדם של הערבים״!

אריאל שרון סיפר על קטע יחידות עם הרבי שליט"א מלך המשיח:

- "בפגישה אחת שוחחתי עם הרבי בעניין יישוב העיר העתיקה וחברון. הרבי אמר לי דברים שנשמעו אז כל כך רחוקים ־ הוא אמר שדברים חמורים יקרו במקומות אלה בעתיד, והוסיף שלדעתו יבוא יום והממשלה תתנגד להתיישבות של יהודים, ותעמוד לימין הערבים בסכסוכים שבינם ובין יהודים".

 

עמדת מלך המשיח: אסור לתמוך בהם!

המתקפה האיראנית והניסים העצומים

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...