• ב"ה ימות המשיח!
  • י"ח אדר ב' התשפ"ד (28.03.2024) פרשת צו

ברוך מתיר אסורים • החייל אלאור אזריה שוחרר היום ממאסר

כשכיפה לראשו מורם על הכתפיים לקול שירת שירי אמונה והודייה לה' יתברך, התקבל היום החייל אלאור אזריה בביתו לאחר ששוחרר הבוקר מוקדם מהצפוי לקראת חתונת אחיו שתערך השבוע • אלאור הוא הלוחם מחטיבת כפיר שחיסל מחבל בחברון, נעצר ונשפט ל18 חודשי מאסר שקוצרו נוכח תמיכת העם בו • הכתבה המלאה
ברוך מתיר אסורים • החייל אלאור אזריה שוחרר היום ממאסר
עדכונים שוטפים בערוץ הגאולה בטלגרם

כשכיפה לראשו מורם על הכתפיים לקול שירת שירי אמונה והודייה לה' יתברך, התקבל היום החייל אלאור אזריה בביתו לאחר ששוחרר הבוקר מוקדם מהצפוי לקראת חתונת אחיו שתערך השבוע • אלאור הוא הלוחם מחטיבת כפיר שחיסל מחבל בחברון נעצר ונשפט ל18 חודשי מאסר שקוצרו נוכח תמיכת העם בו • הכתבה המלאה

ברוך מתיר אסורים: הבוקר (שלישי) שוחרר מהכלא הצבאי החייל אלאור אזריה שחיסל מחבל שהיה כביכול מנוטרל בחג הפורים לפני כשנה וחצי בחברון וסרטון האירוע שצולם ע"י אנשי שמאל קיצונים חולל סערה שגרמה למעצרו ולמאסר של תשעה חודשים בפועל.

שחרורו של אזריה היה אמור להתרחש ביום חמישי הקרוב, אך שוחרר יומיים קודם, לאחר שביקש להשתחרר הבוקר בכדי להשתתף בחתונת אחיו שתיערך מחר. מפקדי הכלא נעתרו לבקשה והוא יצא הבוקר לחופשי ללא הודעה מוקדמת להוריו.

אלאור הגיע הבוקר לביתו כאשר מחכה לו "קבלת פנים מיוחדת" שערכו לו בני משפחתו ידידיו ותומכיו, כאשר כיפה לראשו מורם על הכתפיים לקול שירת הציבור בשבח והודיה לה' יתברך.

אמו של אלאור מרוב ההתרגשות ברכה בשם ומלכות "שמע ישראל ה' אלקינו ה' אחד" כאשר הקהל עונה "אמן", מזכיר את פגישת יעקב אבינו עם יוסף הצדיק במצריים.

כזכור, לפני כחודש וחצי החליטה ועדת השחרורים הצבאית לקצר מעונשו של אזריה שליש, ואכן הוא שוחרר הבוקר בתום ריצוי שני שלישים מתוך 14 חודשי מאסר שנגזרו עליו, אחרי קיצור ארבעה חודשים, על ידי הרמטכ"ל רא"ל גדי אייזנקוט.

כזכור אלאור אזריה, היה לוחם חטיבת כפיר שחיסל מחבל שביצע פיגוע דקירה בסמוך לשכונת אדמות ישי (תל רומיידה) בחברון, בפורים לפני מעט יותר משנתיים. שני מחבלים דקרו חייל, אחד מהם חוסל ושני נפצע. אלאור, חובש ולוחם מצטיין, הגיע לטפל בחברו הפצוע, ולאחר שהבחין שאחד המחבלים עודינו בחיים והיה חשש שהוא נושא עליו כלי תחמושת ויכול עדין לפגוע, אז ירה בו כדור אחד וחיסל אותו.

האירוע תועד במצלמת ערבי מתנדב ארגון השמאל הקיצוני "בצלם", ומאחר ואלאור חיסל את המחבל לאחר שכבר היה פצוע, פתחה המשטרה הצבאית בחקירה, ומערכת הביטחון הכריזה עליו מלחמה משפטית ומוסרית.

בסופו של משפט ארוך שהסעיר את הארץ, אזריה הורשע בהריגה ונידון ל-18 חודשי מאסר, מהם בסופו של דבר ריצה תשעה לאחר שהרמטכ"ל קיצר ארבעה חודשים, וקוצר גם שליש מהמאסר. הפרקליטות הצבאית נילה מאבק משפטי עיקש למאסר ממושך של הלוחם, וגם התנגדה לשחרורו בוועדת חצי שחרור מוקדם יותר.

יו"ר תנועת "יחד" ר' אלי ישי הגיב ברשת: ברוך מתיר אסורים! עם ישראל מחבק הבוקר את אלאור אזריה עם שחרורו מהכלא. אלאור הוא חייל אמיץ שהציל חיי אדם והרשעתו היתה משוללת הגיון.  אפנה בעז״ה לנשיא המדינה בבקשה למחוק את הרישום הפלילי של אלאור ולאפשר לו לחזור לחייו התקינים ללא מכשולים. ברוך שובך הביתה, אלאור!

איש התקשורת שרון גל שעזר ותמך רבות באלאור ומשפחתו הגיב גם הוא: אלאור אזריה חופשי. נכנס בראש מורם, יצא בראש מורם.
למרות לחץ כבד של התביעה, לא התנצל על ירי במחבל רוצח.  איזה גבר הילד של כולנו! בוקר טוב במיוחד.

מהמטה העולמי למען שלימות התורה העם והארץ נמסר: אנו מקדמים את אלאור הגיבור בברכת "ברוך מתיר אסורים" ומאחלים לו ולמשפחתו שפע ברכה והצלחה! מרגש לראות משפחה כזאת על כל כך הרבה אמונה טהורה שמאמינים ובטוחים בה' יתברך ובתורתו שנתן לנו את ארץ הקודש, וידועים דברי זעקתו של הרבי מליובאוויטש מלך המשיח שליט"א שע"פ תורתנו הקדושה אין לנו שום אפשרות להקל בעונשם של המחבלים ובטח וק"ו שלא לנהל משא ומתן עמהם! ויהי רצון שזנכה לראות בארץ ישראל השלימה והמובטחת עם בית המקדש השלישי בגאולה האמיתית והשלימה תכף ומיד ממש!

מחדל חמור • רוצחי הרב שבח הי"ד ניסו לרצוח את הראש ישיבה החבד"י

מאות מחבלים נתפסו במבצע ברצועת עזה

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...