• ב"ה ימות המשיח!
  • י"ב ניסן התשפ"ד (20.04.2024) פרשת מצורע

הנתונים המזעזעים: רוב העולים ממדינות בריה"מ ב2020 - גויים גמורים!

מנזקי חוק השבות: הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה פרסמה נתונים שמצביעים על עליה חדה של אחוז הגויים שעולים מידי שנה לארץ במסגרת החוק האומלל
הנתונים המזעזעים: רוב העולים ממדינות בריה"מ ב2020 - גויים גמורים!
עולים חדשים. למצולמים אין שום קשר לנאמר בכתבה (צילום: MILNER MOSHE, לעמ)
עדכונים שוטפים בערוץ הגאולה בטלגרם

על רקע הדיבורים המסתמנים על תיקון סעיפים בחוק השבות ותיקון חוק מיהו יהודי כדרישה קואליציונית מצד המפלגות הדתיות בתמורה להקמת הממשלה, פרסמה הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה את מגמת השינויים באחוז הגויים שעולים לארץ מידי שנה מתוקף חוק השבות.

לפני המספרים חשוב לציין כי גם המספרים שאותם מפרסמת הלמ"ס אינם נכונים, וזאת משום שבאחוז ה"יהודים" נכללים גם גויים שהתגיירו שלא על פי ההלכה היהודית-אורתודוקסית, ומוכרים כיהודים בחוק "מיהו יהודי" האומלל.

ב-30 השנים האחרונות, פרט לשנת תשס"ו, ישנה עלייה מגמתית באחוז הגויים מתוך סך העולים לארץ מידי שנה מתוקף חוק השבות - כלומר, יהודים, או גויים שמוכרים כיהודים בחוק, או נכדיהם הגויים של אנשים הרשומים כיהודים.

מספר העולים לישראל מאז 1990 עומד על 1,124,822. מתוכם 722,025 איש מוגדרים בחוק הישראלי כיהודים, כלומר, 64%. בניכוי אלו שמתו או עזבו את הארץ, חיים כיום בישראל כחצי מיליון חסרי דת מוצהרים עולי ברית המועצות.

בשנת תש"פ עמד אחוז העולים הגויים (שגם הרשויות בישראל רואות בהם גויים, אלא שהם זכאים לאזרחות על פי חוק הנכד, שמאפשר לנכדו הגוי של יהודי לעלות לארץ) על 72% (!!) - עליה של שישים וחמישה אחוזים בתוך 30 שנה!

כל זה מדובר אודות נתוני הלמ"ס, שמחשיבה גויים גמורים כיהודים, אם הם עברו גיור רפורמי או קונסרבטיבי. כלומר, הנתונים האמיתיים גדולים בהרבה, וייתכן שמגיעים ל90% ויותר!

20221116_180006_0000

התיקון המתבקש

חבר הכנסת איתמר בן גביר הודיע שהוא דורש את תיקון חוק מיהו יהודי, שגרם לכל כך הרבה נזק ולהתבוללות, כתנאי סף להצטרפותו לממשלה. גם חברי הכנסת החרדים דורשים מראש הממשלה המיועד בנימין נתניהו את ביטול סעיף הנכד בחוק השבות כתנאי להקמת ממשלה.

 זו לא הפעם הראשונה בה דורשים חברי כנסת לתקן את החוק, ובכל זאת מעולם הטעות הטראגית לא תוקנה. בלב רוב האנשים כבר אפסה התקווה לתיקון החוק, אולם לנוכח נתונים מפחידים כאלו, לא נותר אלא לקוות שאולי הפעם הנזק יתוקן.

האם הפעם יתוקן חוק "מיהו יהודי"?

זהירות מסיון לפניך: מיסיונרים מנצלים לרעה את המלחמה

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...