• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"א תמוז התשפ"ד (27.07.2024) פרשת פנחס

המשיח חי! ואז?

בין המהפך ההיסטורי וקריסת ברית המועצות לאמונה היוקדת הסוחפת אליה המונים בשלושים השנים האחרונות
המשיח חי! ואז?
אמונה יוקדת: הרבי שליט"א מלך המשיח חי וקיים. צילום: אבי אוחיון, לע״מ
עדכונים שוטפים בערוץ הגאולה בטלגרם

כנגד כל הציפיות, האמונה שמלך המשיח חי סוחפת המונים וצוברת תאוצה. לפני שלושה עשורים, כאשר יותר מאלפי מאמינים זעקו "הוא חי!" - רוב רובו של הציבור היהודי בעולם הסתכלו עליהם כחבורת הזויים המנסים להכחיש את המציאות ומתקשים לקבל את ה"עובדות הכואבות".

היום זה אחרת לגמרי. 30 שנה הינם בהחלט מספיק זמן כדי לבחון תופעות ולהבין את משמעותם. הם לא מיעוט והם לא הזויים. מדובר בקבוצת אנשים מציאותיים שהולכת וגדלה.

מעניין לציין: מבחינת המאמינים, העובדה שרבים מצטרפים לאמונה אינה מהווה מקור לחיזוק עבורם. להיפך, יש להם מקורות תורניים ורק עליהם הם נסמכים.

לפי המקורות, שליחותו המרכזית של מלך המשיח הינה לאחד את העולם עם בוראו. על ידי זה יחולו בעולם שינויים, וכולנו ניכנס לחיי הנצח בבריאות ושמחה. מלך המשיח עצמו, שמוביל את הגאולה - זכה כבר בחיי הנצח. הוא חי בגופו וממשיך את עיסוקיו מביתו 770 בברוקלין, שם הוא מצפה לרגע בו יוכל להשלים את תפקידו ולגאול את העולם.

כל מי שרק נחשף לנושא ובוחן אותו בניטרליות ללא דעות קדומות, מבין מיד שזאת האמת. המקורות התורניים, העידוד שלו להכרזת החסידים שהוא יחיה לנצח, והאנשים הרבים שרואים אותו גם היום – מביאים למסקנה – אכן מלך המשיח חי!

אבל מה גורם להמונים להצטרף בסערה לאמונה הזו? מה חסר להם בחיים בלעדיה? ועם קצת אומץ ננסה גם להבין מה קורה מאחורי הקלעים. מדוע בורא עולם סובב את המציאות בצורה כזו שמלך המשיח יעלם בשיא ויהיה ניסיון להאמין שהוא חי.

לפני למעלה מ3000 שנה, יהושע, מנהיג ישראל באותם ימים ניהל מלחמה קשה. כאשר הוצרכו הלוחמים לתאורת לילה, עצר יהושע את השמש והם המשיכו להילחם עד הניצחון.

נו באמת, עם יכולות כאלו מדהימות של שליטה בגרמי שמים – למה אתה נותן ללוחמים להמשיך להתאמץ? אם אתה כבר מפנק, תן עד הסוף..

סיפור דומה קרה עם רבי יוסף יצחק, חמיו של מלך המשיח שניצח את כל רוסיה. גם כאן הניצחון קרה בשלבים. בהתחלה התבטל גזר דין מוות. אחר כך התבטל עונש גלות. ולבסוף התרחש השחרור המושלם ובעקבותיו מהפך רוחני של כל המדינה.

גם כאן, כזה נס ענק, למה לא יכול להיות בבום אחד וזהו?

מילת המפתח: שותפות! יהושע היה יכול לקרב את השמש ולשרוף את האויב, או להעלים אותם באדמה, או כל רעיון אחר שיסיים את המלחמה ברגע. אבל הוא רצה שהלוחמים ירגישו ש-ה-ם ניצחו.

גם המהפך של רוסיה היה צריך להיות באופן כזה שהם ירגישו שייכים. שרוסיה תתהפך מרצון.

וכך גם לגבי הנושא הכי חשוב בעולם. מלך המשיח יכול להביא אותנו ברגע אחד לבית המקדש השלישי, אבל אנחנו נתפדח לקבל את זה בחינם. הוא העלים את עצמו בשביל לגרום לנו לעשות את המאמץ האחרון ולחוש שאנחנו הבאנו את הניצחון!

אנשים חברים בקבוצות רשת, מעלים תכנים בבמות שונות, ומבקרים במועדון חברתי בשביל להרגיש שותפים. אפילו יציאה להפגנה, השתתפות בבחירות ותמיכה בדעה מסויימת – נובעת לפעמים מהרצון להיות שותף.

האמונה שמלך המשיח חי סוחפת אנשים כי היא הופכת אותם לשותפים. פתאום הם קולטים שבכוחם להביא את הגאולה לכל העולם. כמובן שהיינו מעדיפים לוותר על הסרט הזה ולקבל את הגאולה בבום של רגע. אבל אנחנו מבינים שהבורא רוצה אותנו בפנים.

החשיבה העממית הקדומה סברה שמלך המשיח יעבוד בשבילנו ואנחנו נעמוד מהצד ונמחא לו כפיים. דווקא היעלמותו גרמה לנו להבין שהתפקיד בידיים שלנו והאחריות מוטלת עלינו.

מנהיג אמיתי מייצר מנהיגים. משיח אמיתי מייצר משיחים! השתתפו גם אתם לאמונה שמלך המשיח חי והצטרפו לקמפיין המשיחיסטי. החזיקו כרטיס שלו בארנק, תלו דגל משיח על הבית, שימו סיכה על דש הבגד, ולימדו אודות הנושא. הכניסו את מלך המשיח לחיים שלכם ופרסמו אותו בכל מקום. תבינו שאתם שותפים וקחו אחריות. ומיד ממש ניפגש כולנו בבית המקדש השלישי ונרקוד עם הרבי שליט"א מלך המשיח. כולנו שותפים כולנו חיים.

שלש הוכחות ומלך אחד

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...