• ב"ה ימות המשיח!
  • י"ח ניסן התשפ"ד (26.04.2024) פרשת מצורע

בשורות טובות בארץ ישראל

ברוך ה', לראשונה מזה כחודש, מספר החולים החדשים שאובחנו בימים האחרונים היה נמוך בדומה לימים הראשונים של התפשטות הוירוס. זוהי עשירית בלבד ממספר הנדבקים שהיה בימי השיא של ההדבקה, ובשורות טובות מתקיפות חה"א בסוריה, ועוד. הרב אבישי איפרגון בראיה גאולתית
בשורות טובות בארץ ישראל
כל הידיעות מאתר הגאולה אצלכם בואצאפ

בשורות טובות בארץ ישראל

ברוך ה', לראשונה מזה כחודש, מספר החולים החדשים שאובחנו בימים האחרונים היה נמוך בדומה לימים הראשונים של התפשטות הוירוס. זוהי עשירית בלבד ממספר הנדבקים שהיה בימי השיא של ההדבקה!! וגם בשטח הביטחוני בשורות טובות מתקיפות חה"א בסוריה, ועוד. הרב אבישי איפרגון בראיה גאולתית

נסים וחסדים גלויים של ה' יתברך.

ברוך ה' שזכינו לדווח על מגמות ההשתפרות כבר מיום י"א בניסן - יום ההולדת של הרבי מליובאוויטש, וכמובן במשך חג הפסח ולאחריו - וכפי שהרבי מלך המשיח חזר והדגיש את חשיבותן של המצות כ"מאכל הרפואה" - "מיכלא דאסוותא" - בלשון הזוהר הקדוש. ואכן רואים אנו במו עינינו את השיפור האדיר שחל לאחר חג הפסח, ואת העובדה שאכן "ניסן" הוא מלשון נסי נסים.

כמו כן, לגבי החודש הנוכחי, הרבי הזכיר פעמים רבות ש"אייר" זה ראשי תיבות של: "אני ה' רופאך" [כי שתי אותיות י' צמודות הן שמו של הקב"ה], ואכן בתחילת חודש אייר אנו כבר רואים את הבשורות הטובות בתחום הבריאות, ואת העובדה שישראל יצאה למעשה מן הגל הנוכחי של הוירוס.

יש גם לשים לב למספר הגדל והולך של מחלימים מדי יום, שעולה בהרבה על מספר החולים החדשים (בכל יום כמה מאות מחלימים).

עוד יש לשים לב לכך, שכאשר התקשורת מדווחת על כ- 15,460 מאובחנים, היא כוללת בכך גם את כל אלה שהחלימו - שמספרם מגיע כבר ל- 7000!

והבדיקות שלהם מראות שהם שליליים לוירוס, דהיינו שהם כבר התגברו עליו בחסדי ונסי ה'. כמו כן המספר של 15,460 כולל גם את מספר הנפטרים ל"ע.

ולכן, מספר החולים בפועל עומד על 8260, מתוכם כ- 8000 במצב קל, יהי רצון שה' ישלח לכולם רפואה שלימה בתוך שאר חולי עמו ישראל, בקרוב ממש.

ביחד עם כל זאת, חשוב מאוד להדגיש - כולנו רוצים שהוירוס יעלם לחלוטין, ובעזהי"ת אכן כך יהיה, אולם לשם כך עלינו לעשות ככל שביכולתנו להמשיך ולשמור על הוראות גורמי הבריאות המקצועיים - ובמיוחד בשמירה על הגבלות התנועה השונות, מרחק 2 מטר לפחות, כפפות ומסיכות, רחיצת ידיים, וחיטוא משטחים תדיר. אי אפשר לוותר על כך ח"ו!

דווקא בגלל שאנו רואים את השיפור הגדול במצב, עלינו לשמור על כך מכל משמר, ולהיטיב את המצב ככל שביכולתנו, וביחד עם כל זה להוסיף בתורה ומצוות וצדקה, תשובה אמיתית מעומק הלב, תפילה ופרקי תהלים, ובקשה לזירוז הגאולה והתגלות הרבי משיח צדקנו בקרוב ממש, ומתוך נסים ונפלאות, שמחה וטוב לבב.

נזכיר שוב את ראשית התיבות של חודש אייר: "אני ה' רופאך" - דהיינו שזה חודש סגולה לברכה בבריאות. נוסיף כולנו, איש כפי יכולתו, בלימוד התורה וקיות המצוות, ותפילה ותהלים עבור כל עם ישראל, ובאמונה פשוטה בחסדו של ה' יתברך שבוודאי יושיע אותנו, ויגאלנו בקרוב ממש בגאולה האמיתית והשלימה.

= = = = =

התקיפה הישראלית האחרונה בסוריה - נגד חימוש מתקדם

מקור צבאי רוסי מסר היום שהתקיפה האחרונה של ישראל בסוריה, ביום שני השבוע, השמידה יכולת צבאית חשובה ואיכותית עליה עמל חיזבאללה בעת האחרונה - חימוש משוטט.

חימוש משוטט נחשב לאחד מסוגי החימוש היותר מתקדמים. מערכות נשק אלו כוללות בדרך כלל כלי מעופף כלשהו - מזל"ט / מל"ט / טיל שיוט - שיש לו יכולת הן לחוג מעל איזורים נרחבים, במשך זמן ממושך, הן לאתר מטרות באופן עצמאי, והן לתקוף ולהשמיד אותן.

לישראל ישנן מספר מערכות נשק כאלו, שנחשבות לאיכותיות ביותר, וביניהן טילי השיוט "דלילה" (לטווחים של מאות קילומטרים) ומל"טים משוטטים מדגם "הארופ", שיכולים לטוס הרחק, ולשוטט במשך זמן רב מעל איזורים בהם נעים משגרי רקטות / משגרי טילי סקאד / מחבלים - ולאתר את המטרות הללו ולתקוף אותן.

ע"פ הדיווח הצבאי-רוסי, יתכן שחיזבאללה אכן רכש מערכות כאלו מאיראן [שיתכן שרכשה אותן מסין, או פיתחה דגם שלהן על ידי חיקוי], והוא תכנן להפעיל את המערכות הללו נגד חיילי צה"ל ח"ו, אולם, בחסדי ה', ישראל השמידה את האיום הזה בעודו באיבו.

כל זה קשור לדבריו של שר הבטחון שהכריז ביום שלישי שישראל יותר לא יניח לאיומים להתפתח מעבר לגבולותיה בלא שתטפל בהם. ואכן, האיום טופל והושמד, בסייעתא דשמיא גדולה, שהרי איתור של הברחת נשק מסוים, בזמן מסוים, ובמקום מסוים, ותקיפתו המדויקת בלא לגרום לנזק סביבתי, היא הישג מרשים ביותר, בחסדי ונסי ה' יתברך.

תקיפה איכותית זו של ישראל, מצטרפת לתקיפות נוספות, חשאיות וגלויות, שאירעו לאחרונה, ונראה כי בישראל מאתרים הזדמנות לפגוע קשה באיראן בעת הזו - הן על רקע המשבר הבריאותי ההולך ומחריף שם, בצירוף להדרדרות הכלכלית המתמשכת, והן בהמשך לחיסולו של קאסם סולימאני, שגרם ליצירת פער גדול בהנהגת המיליציות האיראניות בסוריה, וכן פגע קשות בהתנהלות של איראן מול גורמי הכח בעיראק (שם רואים כרסום מתמשך בהשפעה האיראנית), וגם בסוריה (שם רוסיה פועלת יותר ויותר במנותק מאיראן, ואף נגדה).

= = = = = 

ציר הרשע ממשיך לספוג מהלומות

גרמניה הכריזה היום על ארגון החיזבאללה - ארגון טרור. לאחר עשרות שנים שבהן הארגון פעל בחופשיות ברחבי גרמניה, פעמים רבות במסווה של פעילות דתית, עסק בארגון תורמים, גיוס פעילים, הסתה פרועה והפגנות נגד ישראל, רכש אמצעים ולוגיסטיקה - הוציאה אותו סוף סוף גרמניה אל מחוץ לחוק. ההכרזה מגיעה לאחר שנים של לחץ ישראלי כבד.

יש לציין כי באופן כללי, כל מדינות האיחוד האירופי מחויבות להחלטת האיחוד שהזרוע הצבאית של הארגון הינה ארגון טרור, אולם שאר הפעילויות של הארגון נותרו ללא פגע, בכל אירופה, למעט במדינות בודדות (בריטניה הוציאה לפני שנה אל מחוץ לחוק את כל פעילויות הארגון ואת כל זרועותיו).

יוזכר כי לפני 4 שנים, הכריזו מדינות המפרץ (למעט איראן) וכל מדינות הליגה הערבית (למעט סוריה) על חיזבאללה כארגון טרור, וזאת בעיקר בשל פעולותיו האכזריות בתוך סוריה, וכן בשל פעולות ריגול (ואף פעולות טרור) ברחבי העולם הערבי.

גרמניה הייתה יעד חשוב לפעילות הארגון, וההכרזה היום היא מכה קשה עבורו, וגם תהווה זרז למדינות נוספות (כמו צרפת) להוציאו לגמרי אל מחוץ לחוק.

במקביל להכרזה פשטו כוחות בטחון גרמנים על סניפי הארגון, מסגדים, ומרכזי פעילות שלו ברחבי גרמניה, וביצעו מעצרים וחיפושים.

צפון קוריאה
בשורה טובה נוספת מגיעה היום מחזית רחוקה קצת מאיתנו - אולם בעלת השפעה עלינו - צפון קוריאה. לאחר שבועות מתמשכים של חרושת שמועות לגבי המצב של מנהיג הדיקטטורה, הודיע היום ראש המודיעין של טייוואן, שאכן קים ג'ונג און חולה.

כבר כתבתי בעבר שצפון קוריאה מעורבת עמוקות במזרח התיכון בפעולות רבות הנוגעות באופן ישיר לבטחון ישראל. בין היתר, היא שבנתה את הכור הגרעיני בסוריה, מתחת לאפם של המוסד והמודיעין הישראלים, ורק בנסי שמים הוא הותקף והושמד, חודשים בודדים לפני שהפך להיות פעיל.

כמו כן, טילי הסקאד הסורים היותר חדשים - מדגמי סקאד C (לטווח של 500 ק"מ), וסקאד D (לטווח של 700 ק"מ) - סופקו לסוריה ע"י צפון קוריאה, שגם בנתה את פסי הייצור עבורם בתוך סוריה!

צפון קוריאה הגישה סיוע גרעיני גם לאיראן והיא גורם מרכזי מאוד בתעשיית הטילים שלה. טיל השיהאב 3 האיראני, הוא למעשה גירסה של טיל הנו-דונג הצפון קוריאני. איראן הייתה מעורבת ישירות בפיתוח הנו-דונג בצפון קוריאה, ומומחים איראנים נכחו בניסויי השיגור שלו. בהמשך פיתחו האיראנים את הגירסה המשודרגת שלהם לטיל. על פי הערכות שונות, גם הטילים לשיגור לוויינים של איראן, מבוססים על טילים צפון קוריאנים, לטווח ארוך מאוד, כדוגמת הטייפו-דונג וממשיכיו החדישים יותר.

צפון קוריאה מעורבת גם בפיתוח טילים ארוכי טווח במצרים.

יתכן שמצבו הבריאותי הרופף של מנהיג קוריאה, יהווה סוף סוף הזדמנות לשינוי מהותי באופיו של המשטר הדיכוי האכזרי והרודני במדינה זו.

 

מאת: אבישי אפרגון, ראש ישיבת "דרכי תמימים" ת"א, פרשן לעניני צבא ובטחון

להצטרפות לקבוצת הווצאפ

 

בשורות טובות לקראת חודש אייר

הרבי שליט״א מלך המשיח במסר לעם ישראל: ״ארץ ישראל המקום הכי בטוח בעולם״, ״אין מה לפחד״

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...