• ב"ה ימות המשיח!
  • ט"ז תמוז התשפ"ד (22.07.2024) פרשת בלק

בשורות טובות לקראת חודש אייר

השבת מברכים חודש אייר וידוע הסימן של ר"ת "אני ה' רופאך" - "כל המחלה אשר שמתי במצרים לא אשים עליך כי אני ה' רופאך". הרב איפרגון בטור מעודד על השתפרות מצב החולים בארץ לקראת החזרה לשגרה
בשורות טובות לקראת חודש אייר
הישארו מעודכנים בסטטוסים של אתר הגאולה

בשורות טובות לקראת חודש אייר

השבת מברכים חודש אייר וידוע הסימן של ר"ת "אני ה' רופאך" - "כל המחלה אשר שמתי במצרים לא אשים עליך כי אני ה' רופאך". הרב אבישי איפרגון בטור מעודד על השתפרות מצב החולים בארץ, כבר לקראת החזרה לשגרה, בברכת "קיץ בריא" לכל עם ישראל.

בחסדי ה' היום היו בשורות טובות מאוד בארץ הקודש.
מספר הנדבקים עלה ב 257 בלבד (לעומת 400-600 ליום בתקופה החולפת), ומספר המחלימים היום היה 255 !! נסים וחסדים גלוים בארץ הקודש.
מספרם של החולים במצב קשה עלה ב- 1 בלבד, ואילו מצבם של החולים במצב בינוני ירד ב- 16. מספרם הכולל של המאושפזים ירד גם הוא היום, ב- 14. בשורות טובות שממחישות שוב עד כמה ארץ הקודש היא המקום הבטוח ביותר בעולם - בנסי ובחסדי ה', ובמיוחד בחודש ניסן שענינו ומהותו - גאולה ונסים ונפלאות.

נאחל ונתפלל שבשורות טובות יהיו גם אצל אחינו בני ישראל בכל העולם כולו. ועד לשלימות הבשורה הטובה בהתגלות מלכנו משיחנו היום ממש.

נזכיר שוב שגל הבשורות הטובות, מהארץ ומהעולם, ובהמשך לכתבות שפירסמנו, החל מ"ארץ ישראל היא המקום הבטוח ביותר בעולם", ואחר כך במפנה העולמי במצב הקורונה שהחל בי"א בניסן - יום הולדתו של הרבי שליט"א מלך המשיח כפי שדיווחנו בכתבה "י"א ניסן והמגפה נעצרה", והמשכו בערב פסח בכתבה "הקורונה, הבשורות הטובות וממשיכות", וכעת לקראת חודש אייר, שעליו מביא הרבי שליט"א מלך המשיח את הפתגם בלוח היום יום, ובאגרות קודש מברך הרבה עמים כמנהג ישראל לומר אחרי פסח "קיץ בריא" - א געזונטן זומער.

כעת כבר נראה שהוחלט על הסרה חלקית של המגבלות החל מתחילת שבוע הבא, בדגש על הסרת מגבלות בבתי מסחר (לפי ענפים - חלק מהענפים ישוחרר מיד, והשאר בהמשך), עסקים קטנים, חנויות, וכן החזרה לפעילות של התעשייה, הקלת מגבלות התנועה ועוד.

ביחד עם זאת, עדיין תידרש הקפדה גדולה על מרחק של 2 מטרים, חיטוי, חבישות מסיכות במרחב הציבורי וכו', ועל כולנו להישמע להוראות הגורמים המוסמכים במלואן.

"וכתתו חרבותם לאתים"
אחת התופעות המרתקות שקורות בתקופת המשבר העולמי, היא צמצום הולך וגדל של נפח הפעילות הצבאית והסכסוכים האלימים ברחבי העולם. אחת הידיעות החשובות בנושא התפרסמה היום, ולפיה נשיא צרפת מקרון הצטרף במלוא הכח למימוש יוזמתו של מזכ"ל האו"ם ל"הפסקת אש עולמית". היום התייחס נשיא צרפת ליוזמה, ואמר שהוא כבר קרוב להשגת קונצנזוס בנושא בין 5 החברות הקבועות של מועצת הבטחון של האו"ם - שהן למעשה 5 המעצמות החזקות בעולם - ארה"ב, רוסיה, סין, צרפת, בריטניה. נשיא צרפת אמר כי יתכן שהצהרה משותפת של כולן תצא לפועל כבר בימים הקרובים.

לדברי מזכ"ל האו"ם, מדינות בהן יש סכסוך אלים - אוקראינה, סוריה, לוב, תימן - כבר הסכימו להצטרף ליוזמה.

מהמידע העולה מהשטח עצמו נראה כי אכן יש התמתנות בכל הזירות. סעודיה והקואליציה שהיא מובילה בלחימה בתימן, כבר הודיעו על הפסקת כל פעילות הלחימה במדינה זו. בסוריה - כמות החיכוכים בין הצבא הטורקי לצבא הסורי ירדה מאוד. וגם באוקראינה נראה כי עוצמת הלחימה נחלשה. כידוע לכולנו, גם הדיווחים על תקיפות ישראליות (בעיראק, סיני, סוריה, לבנון) הצטמצמו יחסית בתקופה האחרונה.

מדיווחים רבים מתוך לבנון, נראה כי בימים אלו חיזבאללה פועל במלוא המרץ על מנת לסייע במאבק בהתפשטות הוירוס. לשם כך הוא פתח את מחסני הציוד הרפואי שלו, גייס מתנדבים רבים, פרס את צוותי הרפואה של יחידותיו, ואף הקים מתקנים יעודיים לטיפול רפואי. אנשי הארגון נותנים סיוע אזרחי-רפואי במקומות רבים בלבנון, בעיקר בקרב האוכלוסיה השיעית - המהווה את בסיס הכח של הארגון.

כמו כן, ברחבי העולם צבאות וארגונים לוחמים מפנים את מרצם וכוחם לסיוע אזרחי. באיראן פועלים היום "משמרות המהפכה" ומיליציות הבאסיג' בכל כוחם במאבק הלאומי נגד הוירוס. צרפת הודיעה שתפרוס 150 אלף חיילים כחלק מההתמודדות הלאומית, ובישראל גדודי צבא מובחרים כבר עוסקים בחלוקת מזון וסיוע בבני ברק ובערים נוספות...

ועוד בישראל - התעשייה האווירית דיווחה על הסבת קוי יצור שלמים, שעסקו בייצור טילים, לייצור מכונות הנשמה !! מהידיעות שפורסמו עולה כי מהנדסי הטילים של התעשיה, התגייסו למאמץ גדול, ביחד עם גורמים שונים [יתכן גם בשיתוף פעולה עם אנשי המוסד שפעלו להשגת מידע על ייצור מכונות הנשמה], והקימו קוי יצור שכבר החלו לפעול. על פי הצהרת בכירי התעשיה האווירית, בתוך שבועיים מעכשיו, הם יוכלו לייצר 500 מכונות הנשמה מדי שבוע (!).

גם שתי החברות הבחטחוניות המובילות הנוספות של ישראל - אלביט ורפאל - הצטרפו לפעילות זו. חברת רפאל נרתמה להגברת קצב הייצור של מכונות ההנשמה של חברת פלייט מדיקל, במפעל בפתח תקווה. וחברת אלביט חתמה על חוזה לאספקת 3000 מכונות הנשמה, תוך כחודש וחצי. המכונות ייוצרו במפעל אלביט/תע"ש ברמת השרון, שאמון מזה שנים של פיתוח וייצור של אמצעי לחימה יבשתיים חדישים...

באחת משיחות הקודש המפורסמות ביותר של הרבי שליט"א מלך המשיח - שבת פרשת משפטים תשנ"ב - דיבר הרבי שליט"א מלך המשיח על כך שחזונו של הנביא ישעיה - "וכתתו חרבותם לאתים" - כבר הולך ומתגשם בימינו אלה, בפירוק הנשק הגרעיני, ובהפניית משאבי צבא עבור מטרות חינוך וכלכלה וכו'. בזמנו, גורמי המודיעין בארץ ובארה"ב, לא האמינו כלל שתהליך פירוק הנשק הגרעיני אכן יצא אל הפועל. אולם, דבריו הנבואיים של הרבי מלך המשיח שליט"א התגשמו כמו תמיד במלואם, עם חתימת סדרת הסכמי "START" הידועה, שהביאו את רוסיה וארה"ב, לקצץ את מלאי הנשק הגרעיני-מימני שלהן, מכמות משותפת של כ- 77,000 ראשי נפץ, ועד כדי כמות של אלפים בודדים לכל אחת מהן כיום, כידוע ומפורסם.

דבריו של הרבי שליט"א מלך המשיח מתגשמים, אם כן, שוב, בתקופה זו ממש, כאשר יש ירידה במתח הצבאי בכל רחבי תבל, וכוחות צבא ותעשיות בטחוניות בארץ ובעולם, מפנים את כוחם לכיוונים של רפואה ועזרה אזרחית, במקום למלחמה והרס.

נזכיר ונדגיש שאותה שיחת קודש של הרבי שליט"א מלך המשיח הנ"ל, נאמרה לאחר שמאות רבנים מהארץ ומהעולם, פסקו פסק דין הלכתי ברור ומנומק, שעל פיו הרבי מליובאוויטש שליט"א הוא המלך המשיח, וזאת על פי מקורות הלכתיים מפורשים, וביניהם הלכות מלכים להרמב"ם.

באותה שיחת קודש, שנאמרה לאחר אותו פסק דין, אומר הרבי שליט"א מלך המשיח במפורש, שהסיבה לכך שמנהיגי אומות העולם החליטו לצמצם את הנשק הגרעיני, ושהם אכן יבצעו זאת, היא אותו פסק הדין של הרבנים, ובלשונו הקדושה של הרבי שליט"א מלך המשיח:
"ועל פי זה יש לומר, שהחלטת והכרזת מנהיגי אומות העולם, על דבר המעמד ומצב ד"וכתתו חרבותם לאתים", היא כתוצאה מהחלטת והכרזת "מלכי רבנן"... הפסק דין של הרבנים ומורי הוראה... 'יעמוד מלך מבית דוד'...בחזקת שהוא משיח, ועד...משיח בודאי - פסק דין "מסיני" -שנמשך וחדר גם בגדרי העולם, עד כדי כך שמנהיגי אומות העולם מחליטים ומכריזים...על דבר המעמד ומצב ד"וכתתו חרבותם לאתים" ". [שבת משפטים, תשנ"ב, סעיף ו', שיחה מוגהת].

ההתממשות המחודשת והעוצמתית של "וכתתו חרבותם לאתים" - הן בקרב המעצמות (בשל יוזמת האו"ם), והן בקרב מדינות רבות, מעוררת בנו את האמונה הפשוטה ברבי נביא ונשיא דורנו, שאמר לנו שאירועים אלו הינם כולם הכנה מיידית וקרובה לגילוי משיח צדקנו הרבי שליט"א. שנזכה לכך עוד היום ממש!

הרב אבישי איפרגון. להצטרפות לקבוצות הווצאפ  גאולה בעולם כבר קבוצה רביעית!! (או ערוץ טלגרם בשם זה). 

 

 

הקורונה: הבשורות הטובות וממשיכות

המכתב ששלח הרבי שליט"א מלך המשיח לנשיא ארצות הברית לאחר נסיון ההתנקשות בחייו

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...