• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"ז סיון התשפ"ד (03.07.2024) פרשת קורח

מסתמן: המעצמות לקראת שיתוף פעולה חסר תקדים

בעולם בו לאף אחד לא חסר כלום, ולאיש אין שום בעיות, דומה שבלתי אפשרי למצוא מתנה הולמת • זו המשימה אליה יתגייסו כל ראשי המדינות והמעצמות בחיפושם אחר מתנה אותה יוכלו להביא למלך המשיח • עכשיו זו ההזדמנות של כל אחד ליטול חלק בפרוייקט
מסתמן: המעצמות לקראת שיתוף פעולה חסר תקדים
הישארו מעודכנים בסטטוסים של אתר הגאולה

תתארו לעצמכם את יחידת הכלבנים של מדינת ניו יורק משלבת ידיים, וכל אגפיה על כל אנשיהם מתגייסים יחד לחיפוש נעדר? ועכשיו תנסו לצייר לעצמכם מצב, בו יחידת הכלבנים של מדינת ניו יורק היא רק זרוע קטנה בתוך מבצע אדיר של ה־United States, מבצע שגוייסו אליו בו־זמנית יחידות הכלבנים של כל חמישים המדינות המרכיבות את ארצות הברית – ועדיין לא הזכרנו את מסוקי האפאצ'י המשוכללים שמזמזמים בשמי הגלובוס הלוך ושוב...

הצלחתם? לשלב הבא: יחידות החילוץ הרוסיות מבצעות גם הם פעולות דומות ביערות העד של אוקראינה, וה-FSB איננו טומן כמובן את ידו בצלחת במבצע המורכב הזה.

ועדת השמות הממשלתית של צפון קוריאה כבר התכנסה כמה פעמים לשם האירוע המורכב, ושיטות הפעולה המיוחדות למדינה הזו בהשפעת ידה הארוכה שמגיעה לכל אזרח קטן במדינה - מנוצלות היטב.

עכשיו נשאר לנו רק לתאר את הבלתי מציאותי – כל המדינות הללו, עובדות יחד במבצע עולמי משותף. האמנם ייתכן?

  ***  

בעולם נהוג להעניק מתנות בנסיבות רבות - במעבר דירה, לקראת מסע ארוך, ברגעי מעבר מתקופה לתקופה בחיים כמו לידה וכיוצא בזה, או אפילו סתם לקראת איזה חג. אבל יש מאורע אחד, בו כל ילד קטן יודע שזהו יום שמעניקים בו מתנות: יום הולדת.

סגנונות המתנה משתנים רבות מאחת לחברתה. אינה דומה מתנה שמעניקים לחבר קרוב - שיכולה להיות גם מתנה סמלית ממש, למתנה שמעניקים לחברה שעוברת דירה בקרוב – שככל הנראה תהיה חפץ שימושי כלשהו לבית החדש. מתנה לחתונה תהיה בדרך כלל סכום כסף נכבד במעטפה סגורה, מה שאין כן במתנה שחברות ענק מעניקות לעובדיהם לקראת חגים במהלך השנה – שמתנות אלו יגיעו בדרך כלל בדמות תווי שי וכדומה להן.

ויש משהו משותף בין כל המתנות: אף מתנה לא נותנים 'סתם'. בכל מתנה יש את מי שנותן, למי הוא נותן – ולרגל מה הוא מעניק את המתנה.

זה יהיה די מוזר אם מישהו יעניק לחבר שמתגייס לצבא עציץ, כשמהחברות הארוכה שלהם הוא יודע שהחבר אוהב בעיקר לבלות, ופחות מתחבר לפרחים בצבע שמנת... אבל גם אם החבר שלו לא אוהב לישון בטבע, הוא יקבל בשמחה שק"ש איכותי כמתנה.

המתנה שלרגל יום ההולדת, למרות שהיא מתנה שניתנת בתאריך קבוע, תשתנה גם היא מאדם לחברו, ומגיל צעיר לזקנה. די טבעי, לא?

  ***  

בתקופת האביב בכל שנה, נרגשת תכונה בעולם בכלל, ובעולם היהודי בפרט: בשנת תרס"ב (1902), ביום י"א בחודש ניסן (השנה התאריך הלועזי המקביל הוא ה-18 באפריל), נולד הרבי מליובאוויטש מלך המשיח שיחיה לאורך ימים ושנים טובות.

ואיזה מתנות מתאים להביא לו? הרי לכזו אישיות חשובה, בוודאי שישנם רבים המבקשים לכבד אותו ביום הולדתו. האמת, שחסידים רבים מנסים במשך חודשים ארוכים לפני יום ההולדת למצוא מתנה ההולמת לאירוע.

בתרמילון המתנות הללו לא נמצאים כל כך סידורי פרחים, או כלי נגינה חדישים. אפילו לא כלי רכב מתקדמים. המתנות הללו מורכבות כולן מהבאת רצונו של הרבי שליט"א מלך המשיח לידי פועל.

יש מתנות שמורכבות מפעולות קטנות – כמו השפעה על חבר שיוסיף בקיום מצווה מסוימת אפילו אם זה למשך מספר ימים, או בחיזוק אישי של האמונה בביאת המשיח. אבל ממש לא 'רק' מתנות קטנות. לרגל יום הולדתו השבעים של הרבי שליט"א מלך המשיח, הוקמו באותה שנה שבעים מוסדות חדשים. לא חלף זמן רב, והחסידים כמובן ביצעו את הבקשה בכפל כפליים, ומאות (!) מוסדות של תורה וצדקה קמו על תילם. זו הרוח עד היום, כשבכל שנה מבצעים החסידים פעולות גרנדויזיות מקצה העולם ועד קצהו.

אבל לא רק החסידים. מידי שנה בשנה שומעים על עוד ועוד ראשי ערים ומדינות, כמו ידוענים ואנשי תקשורת, שמכירים ומעריכים את פעולותיו ברחבי העולם, והחליטו להעניק לו מתנות – בדמות ניצול כח ההשפעה שבידיהם על נתיניהם ושומעי לקחם, שיבצעו גם הם פעולות ויסייעו לעבודתו הכבירה של הרבי שליט"א מלך המשיח.

אז נכון שלא נשמע את השיר "היום יום הולדת" מתנגן, אבל יום ההולדת הוא עדיין יום שמח ומרגש, והוא בהחלט יום מתאים להעניק בו מתנה. מישהו רואה את עצמו  מגיע לחגיגת יום ההולדת בלי מתנה? תחשבו על זה.

***  

ואם מדברים על ראשי מדינות, מסתבר שבקרוב ממש הם עומדים לפתוח במצע 'מתנה למלך המשיח', מבצע מורכב שכמותו לא היה מעולם.

ידוע שבגאולה לא יחסר דבר. הרמב"ם בספריו גילה לנו כיצד ייראה העולה באותה תקופה שממשמשת ובאה: "הטובה תהיה מושפעת הרבה, וכל המעדנים מצויים כעפר". גם המצב הרוחני של העולם ישתפר פלאים, וכולם יהיו עסוקים בדברים טובים, כפי שכבר נאמר על ידי הנביאים הקדמונים כלפי הנבראים כולם בתקופת הגאולה – "לא ירעו ולא ישחיתו".

מה שצפוי לקרות זה שהמלכים מרחבי העולם יחפשו מתנה מתאימה עבור המלך המשיח. כסף לא יחסר. טיפולים רפואיים מסובכים גם הם כבר לא יהיו נצרכים. טיסות 'קונקורד' פרטיות גם הן כבר לא יהיו רלוונטיות, שכן אחת מהנבואות שיתממשו תיכף בגאולה תהיה נסיעה ממקום למקום על גבי עננים. בקיצור, גם המלכים וראשי המעצמות יצטרכו 'לשבור את הראש' כדי למצוא רעיון למתנה מוצלחת עבור המלך המשיח.

ככל הנראה, מה שיקרה למעשה הוא, שבנוסף לארגון INSARAG העולמי לחילוץ והצלה, כל השליטים וראשי המדינות ברחבי העולם יפעילו גם הם את כל האמצעים שבידיהם כדי למצוא – ולו יהודי אחד ויחיד, שלא עודכן בחדשות הטריות, ושמע ביאת המשיח לא הגיע לאזניו. זו מתנה שתשמח את מלך המשיח! להביא לו את הדבר היקר ביותר בעולם שאין אפשרות להשיגו תמורת כל הון שבעולם - עוד יהודי!

אז אמנם הטסת מסוקי אפאצ'י היא לא אופציה זמינה עבור כל אחד, אבל בהחלט אפשר לקבל כיוון כללי לרעיונות מוצלחים, למתנה שאנחנו נביא לרבי שליט"א מלך המשיח לרגל יום הולדתו. "נביא" לו עוד יהודי שלא כל כך מעודכן ונעדכן אותו בחדשות הטריות על הגאולה האמיתית והשלימה, המגיעה תיכף ומיד ממש.

"למכה מצרים בבכוריהם": סימני הגאולה במזרח התיכון

כשהרב מרדכי אליהו התראיין לעיתון הגאולה

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...