• ב"ה ימות המשיח!
  • י"ח ניסן התשפ"ד (26.04.2024) פרשת מצורע

אריה קינג: ביבי חילק את ירושלים ויחלק עוד

סגן ראש עיריית ירושלים אריה קינג בהאשמות חסרות תקדים כלפי נתניהו "שמחלק את ירושלים מהיום שעלה לשלטון", יחד עם מפקדי צה"ל הפוליטיקאים במדים. "ביבי נתניהו. הוא האיש המסוכן ביותר לירושלים ותושביה בחצי היובל האחרון. אני אומר את זה על ביבי מ־1997, מיומו הראשון הוא נגד נוכחות יהודית במזרח ירושלים וכל מה שהוא עשה היה או בלית ברירה או שהוא שיקר", דברי אריה קינג
אריה קינג: ביבי חילק את ירושלים ויחלק עוד
כל הידיעות מאתר הגאולה אצלכם בואצאפ

אריה קינג: ביבי חילק את ירושלים ויחלק עוד

סגן ראש עיריית ירושלים אריה קינג בהאשמות חסרות תקדים כלפי נתניהו "שמחלק את ירושלים מהיום שעלה לשלטון", יחד עם מפקדי צה"ל הפוליטיקאים במדים. "ביבי נתניהו. הוא האיש המסוכן ביותר לירושלים ותושביה בחצי היובל האחרון. אני אומר את זה על ביבי מ־1997, מיומו הראשון הוא נגד נוכחות יהודית במזרח ירושלים וכל מה שהוא עשה היה או בלית ברירה או שהוא שיקר", דברי אריה קינג

על פי התוכנית השכונות שועפאט, כפר עאקב, ענתא ואף חלק מעטרות ייועדו לבירת המדינה הפלשתינית שלהקמתה חותרת התוכנית. קינג רואה ברעיון מסירת השכונות הללו את ראשיתה של קריסה ערכית ורעיונית. הטיעון לפיו אנחנו ממילא לא נמצאים שם נדחה על ידו בביטול. "אנחנו גם לא באום אל פאחם", הוא מזכיר ומוסיף: "כשרוצים אנחנו כן נמצאים, ומעבר לכך מי שנוגע בגבולות ירושלים במקומות האלה מתחיל לדבר על ויתור על עוד ועוד שטחים"*.

בדבריו מדגיש אריה קינג, כי במקרה זה מדובר במסירת חלקים ריבוניים ממדינת ישראל והמשמעות המדינית היא, היתר ופתח למו"מ על כל מקום אחר בארץ, בין בגליל, ובין בנגב.

"צריך לזכור שהליכוד ונתניהו נבחר בפעם הראשונה על גלי הסיסמא 'פרס יחלק את ירושלים', אז שיהיה ברור שכמו שהליכוד מסר את סיני, כמו שהליכוד תמך ולקח חלק בגירוש יהודי גוש קטיף וצפון השומרון, הליכוד הוא זה שכבר כעת מחלק את ירושלים".

לחיות 50 מטר ממדינת אוייב?

המרחק בין נווה יעקב, שכונה של 25,000 תושבים לבית הערבי הראשון במה שחלילה יהיה מדינה פלשתינית, הוא חמישים מטר. לא צריך מנהרות וטילים. זה רק לשבת על המרפסת ולבצע ירי.

לקינג ביקורת חריפה כלפי התנהלות ראש  הממשלה, אבל לכך עוד נשוב בהמשך השיחה אתו. הוא פורט גם השלכותיה הביטחוניות של החלטת מסירת השכונות המזרח ירושלמיות הללו לריבונות ערבית: "אם בעוטף עזה המרחק בין הבתים בעזה לבתי היהודים הוא קילומטר או קילומטר וחצי לנחל עוז, ארז וכיסופים, כאן מדובר במציאות שבה המרחק בין נווה יעקב, שכונה של 25,000 תושבים לבית הערבי הראשון במה שחלילה יהיה מדינה פלשתינית, הוא חמישים מטר. המרחק בין רחוב אליהו מרידור בפסגת זאב לבתים הערבים הסמוכים הוא 120 מטר. מדובר בשכונה של 150,000 איש וזה המרחק למה שמייעדים למדינה פלשתינית. לא צריך מנהרות וטילים. זה רק לשבת על המרפסת ולבצע ירי".

"זה לא כמו היום שכשיש ירי באוויר או זיקוקים המשטרה נכנסת ומטפלת. כשזו מדינה עצמאית אין למשטרה או לצבא אפשרות להיכנס, כי כל כניסה היא למעשה הכרזת מלחמה", אומר קינג ומספר כי בשיחות שניהל עם פוליטיקאים ממפלגות שונות גילה שהנתונים הפשוטים הללו כלל אינם ידועים להם. "דיברתי עם 12 פוליטיקאים תומכי התוכנית הזו, פוליטיקאים ממפלגות שונות, ואפילו לא אחד לא הכיר את הנתונים הללו. הם פשוט סירבו להאמין. אמרו לי שאני דמגוג. אמרתי להם שיפתחו מפות ויראו, שיבררו. הם ביררו, יישרו קו והבינו שאני צודק, אבל מה הם עושים? שותקים או לכל היותר הם אומרים שלא נגיע לשלב הזה, כמו שאמרו באוסלו שלא נגיע לשלב של יריחו ואבו דיס, אבל בסוף מגיעים".

מפקדי צה"ל - הפוליטיקאים במדים.

בעיני הימין דברי אנשי הצבא קדושים, אבל רבים מהם פוליטיקאים במדים. והגרוע ביותר: קובעי ומשרטטי המפות לא מכירים את המציאות בשטח. קינג מציג דוגמאות בהן הוא עצמו היה מעורב המוכיחות כי אכן כן. לעיתים האג'נדה מטשטשת את ראיית המציאות:

"לפני חודשיים יצא מסר ממשרד ראש הממשלה לעיריית ירושלים שבגלל הקורונה רוצים למנוע כניסת ערבים מהשכונות שמעבר לגדר לתוך ירושלים, כי היה חשש שקורונה התפרצה שם ללא ידיעה ובקרה. ראש העיר עידכן אותנו בנושא. שאלתי אותו על מה הם מדברים? על איזו התפרצות? אין שום התפרצות, אבל ראש העיר אמר שכך טוענים במל"ל. עברו חודשיים והתברר שזה היה קשקוש וחירטוט. אמרתי לראש העיר בנוכחות עוד כמה אנשים ׳הם המל"ל? איך הוא יכול למנוע מאזרח ישראל עם תעודת זהות כחולה שגר בכפר עאקב ורוצה להיכנס? הרי הם לא מכירים את המפות כי אם המל"ל היה מכיר את המפות הוא היה יודע שאותו ערבי שגר בעאקב יכול לנסוע ברכב שלו לאדם לבית אל או מעלה אדומים ולהיכנס דרך חיזמה, דרך עזאין או כל מעבר אחר. הם פשוט לא יודעים על מה הם מדברים, עם כל הכבוד להם".

מזהיר: שכונות ירושלים יתרוקנו.

אם יתנו להם מדינה, כל פסגת זאב תתרוקן, כך גם הגבעה הצרפתית ונווה יעקב. השכונות יתרוקנו.

קינג מספר מניסיונו: "בשנת 2000 כשברק דיבר על חלוקת ירושלים בקמפ דיויד, קראו לדוידל׳ה, למתי דן ולי לפגישה עם ראש השב"כ במלון אינטרקונטיננטל בתל אביב. עלינו שם לסוויטה כשברק היה בקמפ דיויד ודיבר על ירושלים. היה שם גם אלוף הפיקוד. שאלתי אותו אם הוא יודע על מה מדובר. הוא נזף בי על השאלה כי הוא היה אוגדונר שם והוא מכיר את הכול. שאלתי אותו איך מגיעים מהכנסת לאבו דיס, שעליה דיברו אז. לא מיניה ולא מקצתיה. הוא לא מכיר ולא יודע כלום. המחלה של הימין היא שמתייחסים לכל מה שמגיע מאנשי צבא הוא קודש ואין עוררין, אבל אנשי הצבא האלו הם פוליטיקאים שעברו שטיפות מוח בכל מהלך התקדמות שלהם כי בלי זה הם לא היו מתקדמים. למעט כמה יוצאי דופן יש להם אג׳נדה, ובלעדי האג׳נדה של מסירת שטחים הם לא היו מגיעים לשום מקום, ועליהם אנחנו תולים תילי תילים של תקוות שהם יודעים על מה הם מדברים, אבל הם לא יודעים".

"כשהם אומרים שתהיה מדינה פלשתינית חמישים מטרים משכונת נווה יעקב הם יודעים את המשמעות כי הם יודעים מה קורה בעזה ובעוטף עזה, אבל הם לא אומרים את זה לפוליטיקאים כי זה לא מתאים להם לאג׳נדה של שטחים תמורת שלום", אומר קינג ומוסיף: "תחשוב על זה שבמחנה הפליטים שועפאט ובענתה יש נשקים שרואים אותם, הם יורים אחד על השני ויורים באוויר צרורות. כך זה היום כשזה בתוך ירושלים תחת שליטת ישראל, אז תחשוב מה יקרה כשהמשטרה הפלשתינאית תשלוט שם, כשהיא תפעל מכוח מדינה...".

"אני יודע מה יקרה. כל פסגת זאב תתרוקן, כך גם הגבעה הצרפתית ונווה יעקב. השכונות יתרוקנו כי אנשים לא יישארו שם", הוא אומר ומזכיר את התרוקנות גילה בימי הירי מבית ג׳אלה כאשר הירי היה ממרחק של 500-800 מטרים כאשר לא מדובר במדינה. לעומת זאת כאשר מדובר במדינה של ממש הכללים שונים לחלוטין, "כשזו מדינה אתה לא יכול לשלוח את דובדבן או את המשטרה".

כאמור, לקינג המנהל מזה שנים ארוכות מאבק ליישובם של כל חלקי העיר ביהודים, יש לא מעט ביקורת על ראש הממשלה נתניהו, וכדרכו הוא אומר אותה בישירות ובנחרצות: "זה ביבי. נתניהו הוא האיש המסוכן ביותר לירושלים ותושביה בחצי היובל האחרון. אני אומר את זה על ביבי מ־1997, מיומו הראשון הוא נגד נוכחות יהודית במזרח ירושלים וכל מה שהוא עשה היה או בלית ברירה או שהוא שיקר. ביום ירושלים הייתי במרכז הרב ושם ביבי אומר התחלנו לבנות בגבעת המטוס. זה שקר. שבוע וחצי לפני הבחירות הוא הודיע שפרסם מכרזים לגבעת המטוס. איזה מכרזים? אין כלום, אבל הציבור בולע את זה והוא ראש מחנה הימין. יש שורה ארוכה של פוליטיקאים בימין טובים הרבה יותר ממנו".

= = = = =

* [ולהעיר, שאנחנו לא נמצאים גם בחברון, ובירושלים העתיקה, וגם לא בנצרת. הרבי שליט"א מלך המשיח, ביקש מהממשלה ליישב את ירושלים העתיקה, את חברון, ושנים לפני מלחמת ששת הימים,ליישב את נצרת בדוגמת מה שעשו ברמלה, ולא לעשות "נצרת עלית". או "קרית ארבע". לחוד. למרות שיש שם ערבים. במילא, השליטה הישראלית במקום שגרים הרבה יהודים היא הרבה יותר מאשר במקומות שיהודים לא גרים בהם, כמו הפקרות ה"משילות", הבניה הבלתי חוקית והפשע בריכוזי הערבים בארץ שהמשטרה פוחדת להיכנס לשם, בגלל שלא ביצעו את הוראות הרבי שליט"א מלך המשיח.

חב"ד מפגינה בירושלים ובת"א נגד תוכנית המאה

שלימות הארץ: סקירה על מלחמתו של מלך המשיח

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...