• ב"ה ימות המשיח!
  • ט"ז תמוז התשפ"ד (22.07.2024) פרשת בלק

החל להתקיים "וכתתו חרבותם לאתים"

סימני הגאולה. קטע וידאו משיחת הרבי שליט"א מלך המשיח, כ"ה שבט תשנ"ב, בו מסביר כיצד כבר כעת אנו רואים בעולם את התגשמות יעוד הגאולה "וכתתו חרבותם לאתים" בפעולותו והשפעתו של מלך המשיח על העמים להפסיק את המלחמות ביניהם
עדכונים שוטפים בערוץ הגאולה בטלגרם

וכתתו חרבותם לאתים הינו אחד מיעודי הגאולה, כפי הכתוב בישעיה: "וכתתו חרבותם לאתים, וחניתותיהם למזמרות, לא ישא גוי אל גוי חרב, ולא ילמדו עוד מלחמה". משמעותו של יעוד זה היא שכלי המלחמה יהפכו לכלים לעבודת האדמה. ייעוד זה מתממש כתוצאה מפעולת המלך המשיח עצמו כפי שנכתב בתחילת הפסוק "ושפט בין הגויים, והוכיח לעמים רבים".

בשיחה משבת פרשת משפטים תשנ"ב גילה הרבי שליט"א מלך המשיח שקיומו של יעוד זה החל כבר, הרבי התייחס לפגישה שהחלה בערב אותה שבת בה התכנסו ראשי המעצמות של ארצות הברית וברית המועצות ג'ורג' בוש ובוריס ילצין, ובסיומה חתמו על "האמנה לצמצום כלי נשק אסטרטגיים" (START), שבה התחייבו הנשיאים להקטין את מאגרי הנשק האטומי ב-‏25 אחוזים. ארצות הברית ורוסיה סיכמו להחזיק בלא יותר מ-‏2,200 ראשי נפץ גרעיניים. בועידה שבה השתתפו גם מנהיגי מדינות נוספות, סוכם על הפסקת מרוץ ההתחמשות שהתנהל במהלך המלחמה הקרה, והמנהיגים הצהירו על הפניית המשאבים שהופנו עד כה למטרות מלחמה לשיפור הכלכלה ועל שיתוף פעולה ועזרה הדדית.

חלוקת דולרים להוספה בצדקה • כ"א שבט תשפ"ב

לתת צדקה בלילה

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...