• ב"ה ימות המשיח!
  • ל' סיון התשפ"ד (06.07.2024) פרשת קורח

שייגץ מנישואי ראביי רפורמי

בפורים תשל"ג, הרבי שליט"א מלך המשיח מוחה על ה"גזרה האיומה" מיהו יהודי. ראבייס רפורמים מסתמכים על חוק מיהו יהודי, מחתנים זוגות מעורבים (יהודי עם נוצריה רח"ל) עם כומר, בכנסיה, ומתפארים שהם מחזקים את העם היהודי. הכרזת שר הפנים בשנת 1970 שממשלת ישראל תקבל תעודת יהדות מכל קהילה בעולם בלי לבדוק, פתחה "קו יצור"...
הישארו מעודכנים בסטטוסים של אתר הגאולה

פעמים רבות בשיחות פורים, הרבי שליט"א מלך המשיח דיבר בנושא "מיהו יהודי".

בפורים תשל"ג, הרבי שליט"א מלך המשיח מוחה על ה"גזרה האיומה" מיהו יהודי. ראבייס רפורמים מסתמכים על חוק מיהו יהודי, מחתנים זוגות מעורבים (יהודי עם נוצריה רח"ל), ולעיתים עושים זאת עם כומר בכנסיה, ומתפארים שבזה הם מחזקים ובונים את העם היהודי. הכרזת שר הפנים בשנת 1970 שממשלת ישראל תקבל תעודת יהדות מכל קהילה בעולם בלי לבדוק, פתחה "קו יצור" של "גיורים" רפורמיים בלי קבלת מצוות, והגבירה מאד את נישואי התערובת וההתבוללות באותן שנים בעיקר בארה"ב. התוצאה של חוסר תיקון החוק כיום היא, שגם הרבנות הראשית בארץ, וגם צה"ל, עושים "גיורים סיטוניים" בלי קבלת מצוות, וכל המתגיירים נשארים גוים.

לגוי אסור ללמוד תורה, (מותר לו ללמוד חסידות, ומותר לו ללמוד הלכות שקשורת לשבע מצוות בני נח, אבל) אסור לו ללמוד הלכה יהודית, כי זה הפך מציאותו, וכאשר מחנכים בטעות ילדים גוים בחינוך יהודי, זה מזיק להם ולכל הסביבה.

הסרטון משולב בהקלטה הקולית עם קטעים שנשארו מצילום ההתוועדות.

תמליל התרגום:

.."עדיין "אכתי עבדי דאחשוורוש אנן," המלך הוא עדיין "אחשוורוש" כי אנו נמצאים עדיין בגלות. ונמצאים בגלות שהיא "חושך כפול ומכופל". ככתוב במדרש, "אחשוורוש" כי השחיר פני ... כשולי קדירה". כזה חושך, כזו גזרה שמהאש שלה נהיה לגמרי שחור.

כפי שרואים בפועל, מעולם לא היה מצב, שדווקא במדינה שאפשר לחיות בה חיים יהודיים בכל החופש ובכל התוקף, שדווקא בה יאמרו לחושך אור ולאור חושך, לומר על היהדות האמיתית שזה "תיזה" וזה "קיצוניות," וזה "יותר מידי" וזה "לא דמוקרטי," ואי אפשר לקיים זאת בימינו,

- ולחושך אור! זה שרח"ל חופרים תחת יסודות היהדות, שזה – לעשות פשרות ביהדות, וכל שאר הדברים, ועד רח"ל נישואי תערובת עם ההבטחות שיחנכו את השייגץ שייולד בדת היהודית, שזה עוד פשע על פשע, עוד איסור שנוסף. ומי שעושה זאת מתפאר בזה, שכך הוא בונה את העם היהודי בזה שיתווסף עוד שייגץ וירשם כיהודי וכו', והוא זה שעשה את נישואי התערובת עם הבטחה לחנך את הגוים שיוולדו בדרך היהדות, בשעה שאותו עצמו צריך לחנך וללמד אותו א'-ב' של יהדות!!

והוא זה שבא לתבוע על ידי חורבן חיי ילד יהודי, ועושה ענין שהוא קורא לזה בשם "חתונה," עם הבטחות שאין בהם ממש, ואם יקיימו אותן זה ענין של חורבן.

שמעולם לא היתה כזו שחרות, כזה חושך "כשולי קדרה," שבתוך מדינה חופשית, שאפשר לחנך בה ילדים ליהדות אמיתית, שיהיה מהם נחת אמיתי,

אז יש כאלה שמכונים בשם "מדריכים רוחניים," ,Spiritual leaders והם לא מתביישים לומר, ולהדפיס, ולהתפאר, שהוא זה שעושה חתונה ליהודי עם אינו יהודי, ומתפאר שהוא זה שנתן את ההבטחה, שאת הילדים יחנכו ביהדות! ועוד מתפאר, שהוא "מזרע אהרן הכהן". שהוא בנוסף "כהן".

שחושך כפול ומכופל כזה מעולם לא היה בגזרות הכי חמורות במסעות הצלב וכו,' שמעולם לא נעמד מישהו לומר דבר כזה, ולהכריז ולפרסם שבכך הוא מקים את העם היהודי, ויהדות, וכבוד היהדות.

וכפי שדובר כמה פעמים הטענה היא לא רק אליו, אלא הטענה היותר גדולה היא אל השותקים, שלא מוחים. נמצאים כמה וכמה ארגונים, וכמה וכמה איגודים, ויש שם יהודים שמדברים איתם על העניין, הם מזדעזעים, ושואלים אותו, מדוע אתה לא פועל בזה, הרי יש לך  ?? אתה יכול להחליט ??

אתה יכול להחליט להדפיס בעיתון באותו אופן שהוא מתפאר בו, אז שאתה תדפיס בעיון שאלו "דברים שאין להם שחר". לא רק שזה נגד הקב"ה, נגד תורה, נגד העם היהודי, זו פשוט שטות שאן בה ממש! והוא טוען שהוא "שותק". אין לו קשר לכל זה, זה לא ענינו.

אז בא ה"כהן" רח"ל, שמבין ש"שתיקה כהודאה דמיא," "מדשתקי רבנן, משמע דניחא להו [=שתיקת הרבנים מתפרשת כהסכמה] יש ביניהם רבנים אמיתיים! אבל הם שותקים!

כששואלים אותו מדוע אתה שותק כאשר הורסים אפילו חיים של ילד יהודי אחד ויחיד! וכל אדם הוא עולם מלא! ואחרי זה ה"כהן" עצמו מתפאר שזה לא מקרה יחיד! הוא כבר חיתן עשרות זוגות כאלה!

והוא אחד שמספר על זה. וכמה יש כאלה שעושים זאת "במחשך מעשיהם", בשקט, וחשאי כדי שיקראו לו "ראביי," וכדי שיתנו לו את המשכורת שלו,

והוא עושה זאת על חשבון חורבן העם היהודי!"

חלוקת דולרים, י' אדר א' תשע"ו

לתת צדקה בלילה

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...