• ב"ה ימות המשיח!
  • ל' סיון התשפ"ד (06.07.2024) פרשת קורח

תשעים חמורים לובים טעונים מכספה וזהבה של מצרים

בדבר מלכות פרשת תרומה, הרבי שליט"א מלך המשיח מביא את המדרש שאין לך אחד מישראל שלא יצא ממצרים עם תשעים חמורים לובים טעונים מכספה וזהבה של מצרים. בסרטון זה הרבי מספר על אותם תשעים חמורים לובים בחמשה עשר בשבט תשמ"א.
כל הידיעות מאתר הגאולה אצלכם בואצאפ

בגאולה ממצרים בני ישראל יצאו בעשירות גדולה. המדרש מספר שלכל אחד מבני ישראל היה לפחות תשעים "חמורים לובים" טעונים מכספה וזהבה של מצרים!!
באופן זה הקב"ה את הבטחתו לאברהם אבינו בברית בית הבתרים "ועבדום ועינו אותם ארבע מאות שנה, ואחרי כן ייצאו ברכוש גדול".
בקבלה מוסבר שה"רכוש גדול" הוא ניצוצי הקדושה ששייכים ליהודים, ש"נפלו לקליפות" בכלי כסף וכלי זהב וכו' שהמצרים נתנו אח"כ ליהודים. וכאן יש שתי שאלות: 1. ואיך היהודים ידעו מה לבקש? 2. איך כל יהודי ידע איפה הניצוץ קדושה ששייך בדיוק אליו?
וההסבר: במשך שלושת ימי האפלה האחרונים של מכת חושך, נכנסו היהודים לבתי שכניהם המצרים, וראו שם באיזה חדר, ובאיזה פינה מוחבאים הדברים הכי יקרים, וזה מה שאותם יהודים ביקשו מהמצרים בהשגחה פרטית, זה היה הניצוץ קדושה השייך להם, שהמצרים שמחו לתת את זה ליהודים, העיקר שייצאו כבר ממצרים.
וכך גם יהיה בגאולה האמיתית והשלמה, שהגויים יביאו ליהודים את כל העושר בעולם כדי שהיהודים יוכלו לנצל אותו לקיום תורה ומצוות בהידור ביחד עם הגוים שגם הם יעבדו את ה' ביחד עם היהודים. וגם עכשיו, בסוף זמן הגלות, יהודי צריך לנצל את אור התורה והמצוות שה' נתן לו, כדי לדעת לפנות אל הגוי ולומר לו שארץ ישראל שייכת רק לעם ישראל, ולהפיץ שבע מצוות בני נח.
עיקר התפקיד של הגוים בגאולה יהיה לעזור ליהודים.כפי שהיה ביציאת מצרים, וכל היהודים יהיו אז בעשירות גדולה, בגשמיות וברוחניות, בקרוב ממש בהתגלות הרבי שליט"א מלך המשיח, ע"י הקריאה, הבקשה, התפילה וההכרזה של קבלת וגילוי מלכותו לעיני כל בשר:
יחי אדוננו מורנו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד!!

שמחה הופכת גזר דין של בית דין של מעלה

לתת צדקה בלילה

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...