• ב"ה ימות המשיח!
  • ט"ז תמוז התשפ"ד (22.07.2024) פרשת בלק

מוטי עדן מנהל הערוץ הראשון מספר על המנהיג היועץ והנביא של דורנו

מנכ"ל ערוץ 1 וכתב הטלוויזיה באיזור הצפון בתקופת מלחמת המפרץ - מר מוטי עדן, מספר על ניסי מלחמת המפרץ ומנהיגותו של הרבי שליט"א מלך המשיח. 20 שנה אחרי אותה מלחמה, הוא עולה בלב ההתוועדות המרכזית של י' שבט תשע"א ונושא דברים על המנהיג האמיתי והיחיד של דורנו - הרבי שליט"א מלך המשיח
מוטי עדן מנהל הערוץ הראשון מספר על המנהיג היועץ והנביא של דורנו מוטי עדן מנהל הערוץ הראשון מספר על המנהיג היועץ והנביא של דורנו
עדכונים שוטפים בערוץ הגאולה בטלגרם

בכנס הארצי שארגון על-ידי האגודה למען הגאולה האמיתית והשלמה' ביו"ד שבט תשע"א דיבר מנכ"ל הערוץ הראשון לשעבר מר מוטי עדן, בדבריו סיפר על היחידות הארוכה עם הרבי שליט"א מלך המשיח, על תקשורת בעידן הגאולה ועל המנהיג והנביא של דורונו הרבי שליט"א מלך המשיח, צפו בדברים.

אנחנו מציינים כעת 20 שנה למלחמת המפרץ. מלחמה שקדמה לה תקופה מאוד לחוצה, מהשאלה אם פלשו לכווית, ועד ההתקפה האמריקאית.

בכל אותה תקופה פונים לרבי, אימהות פונות לרבי, תלמידים פונים לרבי, תושבי ישראל פונים לרבי. כולם שואלים להשאר? ליסוע? לברוח?

והרבי עונה לכולם במילים ברורות, חדות, כפי שהרבי עושה תמיד, גם בשיח הציבורי וגם בשיחות ובמכתבים האישיים. הרבי אומר לאנשים שהמקום הכי בטוח הוא בארץ ישראל.

ובדילוג לאחור של עשר שנים, השיחה הראשונה שלי, השיחה האישית הארוכה והמדהימה שלי עם הרבי, הוא אומר לי כך וזה קורה 7 שנים לפני האינתיפאדה הראשונה.

וככה אומר הרבי (ע"פ הזכרון) "הנוער עייף רוצה הפסקה בין מתח אחד לשני ואצל הערבים פעם היית יכול לקנות שייח ערבי בכך וכך דינרים, והיום אומר הרבי הצעירים הערבים לא נשמעים למבוגרים".

הרבי והתקשורת בכלל זה רומן מאוד מעניין.

באותה שיחה בתש"מ, הרבי אומר לי ככה (ע"פ הזכרון) "היום ששומעים בפרשת פנחס, יום שלישי מחכים לנאום חשוב מוושינגטון, ובבוקר רוצים לשמוע ב'קול ישראל' חדשות, כולם מקשיבים וכשיבוא משיח מיד כל העולם יראה ישמע".

אז הייתי כתב בקול ישראל, עכשיו תעשו חשבון בתמוז תש"מ 1980 אין אינטרנט, אולי יש בחיתולים הצבאיים שלו באמריקה אבל לא בעולם, אין עוד טלפונים, אין לוויינים חוץ מלוויני תקשורת צבאיים אמריקאיים בראשית דרכם. 

אם רוצים נבואה קטנה אז הנה לכם נבואה קטנה, היום אם מסתכלים על עולם התקשורת נגיד בבורסה באמריקה, מה יש בבורסה באמריקה? כמה חברות תעשייתיות גדולות, נפט קצת, סחורות, תרופות ויותר מ90% תקשורת.

יותר מ90% מהבורוסות הגדולות משיגאקו לוושינגטון זה תקשורת.

ועל זה בדיוק מדבר הרבי, על העניין הזה של שימוש בכלי התקשורת כדי להביא את הבשורה, לאומות העולם.

הדברים ברורים הרבי מתווה את הדרך הוא אומר עוברת תקופה מסויימת ואין הדברים חוזרים לאחור ריקם. כמו שהוא אומר בדיוק ככה קרה. לא הרבה זמן אחרי זה כבר אינטרנט, זה טלפונים שמדברים דרך לוויינים, ולווניים שמדברים דרך לווינים וכולם רואים ושומעים את הקולות.

וככה הרבי ממשיך ומדבר לאנשים, אם זה לראש ישיבה או לרב מלמד בכפר חב"ד, בלוד או בדרום אמריקה.

תמיד הוראות פעולה עם הבנה עדינה שבעדינות לנפש האדם, איך לעשות בנועם, איך לאהוב את האחר ולבוא אליו בנועם.

הנוער היהודי החסידי של חב"ד "ואהבת לרעך כמוך" זה מה הורשנו אנחנו לעולם. לצערי בעולם שאינו יהודי, מכבדים את העניין הזה קצת יותר ממה שאצלנו היהודים ביחס אחד לשני.

הרבי כל כך דבק בעניין הזה, וממילא העניין הזה של "ואהבת לרעך כמוך" זה גם המבוא וגם ההמשך הטבעי, בעיני, ל"ואהבת את השם אלוקיך", ה' אלוקיך שהוציא אותך מארץ מצרים והפך אותך ואותנו לעם.

וכך בנוסף הרבי לא מפסיק לבקש כחלק מלהטיב אחד עם השני את מצוות הצדקה והחשיבות של לתת לאחר את מה חסר שלו.

והנבואה אצל הרבי כמו שהזכרתי בנקודה הזאת של התקשורת. והיו אינסוף כאלה נבואות.

באיזה פשוטות הרבי מדבר אל כל אחד ואחד מישראל, ולא רק מישראל ולא רק מישראל כי אם גם מהממשל האמריקאי או שואלים ועורכים שאינם יהודים מכל מיני מקומות והתשובות הם כמו טילי שיוט. אם נכך מושג בהשאלה מהתחום האוירי בליסטי.

תשובות שהם הרחק מעבר לאופק של השואל וקולות שהם הישר למצבו ולעתידו. בחן, כיאלו ניתנת עצה ולא פקודה. נבואה .זה הרבי הגדול שלנו.

אם זו עצה בשידוך או עצה רפואית או ראייה לרחוק, זו המדיניות של הרבי.

ועל כל התקפה פוליטית נגדו תמיד אמר זו דעתי והיא כולה סמוכה על דברי התורה ורבותינו ז"ל, אין פחד, אין ממי לפחד. ככה אומר הרבי.

וכשאתה נוהג כך מכבדים אותך מאוד וגם מקשיבים לך.

והמנהיגות רבותי המניגהות. האם אפשר להשוות את המנהיגות של הרבי למה שמתרחש למה שקרוי המנהיגות בארץ היום? יש בכלל נקודת השוואה?

הרבי היה לחיץ? הרבי היה הססן? לא, הוא היה מחליטן. 'תחשוב טוב יהיה טוב' כאחד ממשפטיו המפורסמים המבוססים גם הם על יסודות החסידות.

איזו מנהיגות הוא שידר וביצע בימים טובים ובימים קשים, בהתוועדות, בשבתות, בחגים ולהבדיל בעת צרה ליעקב והכל בחן ובשכל טוב, במילים ברורות, לעתים קשות ולעתים נעימות אבל בישירות.

וממילא אם אתה מדבר בישירות אז זה בחן ובשכל טוב. בדיוק כפי שהורה לכל החסידים ולבאי ביתו לנהוג. ככה מקבלים את דבריך וככה מבצעים.

ככה הוא אמר לי בפגישה הראשונה, דברים שיוצאים מן הלב נכנסים על הלב.

מתי מזמן הקדוש ברוך-הוא מנהיג בישראל? כנראה מתי שחייבים וצריך מנהיג דגול כמו משה. איש שיודע, כותב ומדבר וכל כולו למען עם ישראל, שום דבר לעצמו. 

תראו לי עוד אדם כזה בזמננו שכולו ידע נגלה ונסתר והכל הולך למען השם, עמו ותורתו. זה מנהיג הרבי מליובאוויטש הוא מנהיג!

ולא מראות התעתותים של המנהיגות הישראלית כפי שהיא ניראת כיום והתקשורת רבותי היא משקפת היא משקפת בדיוק את התמונה האמיתית. ולא צריך להתבייש.

כשהרבי אומר בתש"מ על אודות התקשורת האלקטרונית החזותית שמשדרת משיח באופן מידי. סיפרתי לכם זה קורה זמן קצר אחרי זה, הרבי מדבר על זה בוודאות והדברים קורים.

לכן נבקש היום מאת השם, בלשון עתיד מיידי 'ויהי בישרון מלך בהתאסף ראשי עם יחד שבטי ישראל' ויהי רצון שהגאולה הפרטית והציבורית, שנראת לנו לפעמים כמו חלום רחוק תתרחש כפי שהרבי, האדמו"ר, המנהיג והנביא אומר: עכשיו ממש! בעינינו נחזה!

והידע והחכמה ואהבת ישראל הנבואה והמנהיגות זה כל מה שאנחנו רוצים וצריכים כלומר כל מה שיש לרבי. ולרבי יש גם את היכולת של אתכפיא, היכולת לעזור לנו להגיע ליכולת העצמיות המדהימות.

הרבי עוזר. הרבי קורא לזה לייעץ ואנחנו הבנו ומבינים מה הרבי אומר כשהוא אומר לייעץ, מה זה המלצה של הרבי, אלו הוראות לביצוע. הנאמרות בשיטות של הרבי. בחן ובחסד.

והעיקר מכל זה היא העיקר בדברי החסידות ובדברי הרבי "העיקר הוא המעשה". תודה רבה לכם.

הראיון הבלעדי לרדיו קול ישראל | ה'יחידות' של מר מוטי עדן עם הרבי מלך המשיח שליט"א

20 עצרות של אמונה איתנה: צפו בקליפ

לא להסיח את השיח ממלך המשיח

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...