• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"ז סיון התשפ"ד (03.07.2024) פרשת קורח

20 עצרות של אמונה איתנה: צפו בקליפ

אחד מרגעי השיא בעצרת גאולה ומשיח שנערכה בג' תמוז בבת ים היה כאשר המנחה ציין כי זוהי העצרת ה-20 ברציפות הנערכת על ידי האגודה למען הגאולה האמיתית והשלימה. מיד לאחר מכן הוקרן קליפ סיכום של עשרים הכנסים שהתקיימו • צפו בקליפ
20 עצרות של אמונה איתנה: צפו בקליפ
20 שנות אמונה הקליפ שהוקרן בעצרת
עדכונים שוטפים בערוץ הגאולה בטלגרם

מזה 20 שנים שהאגודה למען הגאולה האמיתית והשלימה מארגנת את כנס האמונה סמוך לג' תמוז - כנסים בהם מתאספים אלפים מכל רחבי הארץ להתעורר באמונה שהרבי שליט"א מלך המשיח חי וקיים. כנסים בהם משווקים ונותנים במה להפצת מוצרי משיח וספרי קודש חדשים. כנסים בהם מגיעים לרקוד בשמחת הגאולה. כנסים בהם ברור לכל הנוכחים כי הנה הנה מלך המשיח מתגלה מיד ממש.

הכנס האחרון שהתקיים לפני כשבוע הינו הכנס ה-20 ברציפות. באגודה למען הגאולה הפיקו קליפ סיכום מעשרים השנים האחרונות - מאז שנת תשס"ד.

הקליפ הופק על ידי הרב מענדי אלהרר. צפייה מהנה!

לפני הקרנת הסרט בכנס ההקהל הארצי, עצרת גאולה ומשיח בשבוע שעבר, פתח המנחה הרב מנחם מענדל ששון במילים אלו: 

אנחנו נמצאים כעת, בכנס המיוחד הזה הנמצא במסגרת מיוחדת.

המסגרת, הארגון המיוחד שמלווה לא רק את האירוע הזה אלא אירועים גדולים וטובים במהלך השנה, במהלך השנים האחרונות, כאשר מטרה אחת עומדת מול העיניים להעביר עוד ועוד להעביר עם ע' להבהיר עם ה' את האמונה, את הבשורה, את הנבואה, את חייו הנצחיים ואת התגלותו המושלמת של הרבי שליט"א מלך המשיח.

הארגון הגדול 'האגודה למען הגאולה האמיתית והשלמה' כבר מיום היווסדה שם לו כחוק וכמטרה להעביר ענינים אלו לכל שכבות הציבור ללא הבדלי מגזר, עדה וכיפה לכולם. באותה צורה, באותו אופן מסר אחד ויחיד.

כולנו זוכים וחלק מהיושבים פה וחלק מהמדברים בערב הזה, קיבלו את כוחם בשנים עברו מאבותיהם שהשתתפו בכנסים אלו ושמשתתפים כעת, עד כמה זה מחדיר את האמונה הטהורה.

כעת ממש, אנחנו זוכים לציין את הכנס המיוחד הזה, כאן, באמפי בבת ים בפעם העשרים.

כנס הכתר, הכתר של משיח, בכנס הזה אנחנו מציינים את הכנס העשרים של אמונה, של ביטחון, של גאולה.

לאחר עשרים כנסים כאלו הנקודה התיכונה ברורה מאוד, הגיע כבר הזמן! 

לאחר חיזוק האמונה, שמחת הגאולה, כאשר הקדוש ברוך הוא וכאשר הרבי שליט"א מלך המשיח רואים את בניו, נאמניו, את החיילים שלו, את חיילי צבאות השם, את חיילות צבאות השם, אנשים, נשים וטף כולנו יחד בוערים באש של אמונה הגיע הזמן שכבר זה יקרה בפועל ממש בעיני בשר.

אנחנו רוצים בבמה זו להעניק את התודה, את הברכה, את היוקר שכל אחד מאיתנו מרגיש שהוא צריך להעניק ל'אגודה למען הגאולה האמיתית והשלמה' בספווילר קצר שמתעד את עשרים שנות קיימו של כנס גדול וקדוש זה שמעביר בתוכנו את האש האמונה.

כעת נצפה בסרטון קצר שמעביר בתוכנו את האש האמונה.

ד"ר מרדכי קידר: במזרח התיכון חייב לעמוד בתוקף בלי להתפשר!

אתפריעו ואתגליין - חיים נצחיים בלי הפסק בינתיים

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...