• ב"ה ימות המשיח!
  • י"ט אדר ב' התשפ"ד (29.03.2024) פרשת צו

הפיתרון - בית חב"ד 770

נוסע לניו יורק? מתכנן לבקר בפסל החירות? טס לראות את ה"טיימס-סקוור"? יש תחנה אחת שאסור לך לפספס. 770 - בית מדרשו של הרבי מליובאוויטש מלך המשיח שליט"א, השוכן ברובע ברוקלין שבניו יורק
הפיתרון - בית חב"ד 770
עדכונים שוטפים בערוץ הגאולה בטלגרם

"770" בית מדרשו של הרבי שליט"א מלך המשיח, בניו יורק, הידוע גם בשם "בית רבינו שבבבל" - "בית חיינו", מהווה מקור משיכה לרבבות יהודים במעגל השנה. המוני בית ישראל, אנשים נשים וטף, מגיעים במהלך כל השנה, לשפוך שיחם, לספוג מעוצמת המקום ולבקש את ברכתו הקדושה של הרבי שליט"א מלך המשיח. עובדה חיובית זו כשלעצמה, יצרה את הצורך לטפל בזרם המבקרים. לערוך להם סיור במקום, להסביר את יחודו, לסייע בידיהם בכתיבת בקשת הברכה וכו'.

בכל הקשור ל"עזרת הנשים" עסקה ועוסקת בזה ברצינות ויסודיות, מזה שנים רבות, אחת הפעילות הנמרצות מרת שרית חדש. יחד עם כמה מחברותיה הן מקדישות שעות רבות, להדרכת המבקרות, מציגות בפניהן את סדרי התפילה וההתוועדויות בבית המדרש, מסייעות להן בכתיבת בקשת הברכה, ובהבנת התשובה באם הדבר נדרש. "במקביל, מספרת מרת חדש, פניתי ל"עזרת הגברים" ובקשתי שגם הם יקדישו כח אדם להדרכת המבקרים". ואכן בשנתיים האחרונות הוקמה המערכת בשם "בית חב"ד 770".

להכניס את "770" ללו"ז

עלון הפרסום שכותרתו "שכולם ירגישו בבית", פונה אכן אל השלוחים וכלל החסידים בארץ ובעולם: "בשגרת יומך הנך פוגש יהודים הנוסעים לניו יורק למטרת עסקים, ביקור משפחתי או סתם חופשה, ואתה משפיע עליהם להכניס ללוח הזמנים שלהם ביקור ב-770 - בית רבינו שבבבל.

אך אתה מוצא את עצמך אובד עצות, מול רשימת אנשי הקשר. מחפש מי ידאג להם למקום לינה ולארוחות מסודרות, מי יסדר להם חברותות ללימוד, מי יעזור להם להתמודד עם סידור התפילה ומי יסייע להם למצוא את מקומם בביתו של הרבי שליט"א מלך המשיח.

מהיום, יש מענה! בית חב"ד 770 מציע מענה בגשמיות וברוחניות. אירוח בשבת ליחידים ולקבוצות * סעודות שבת באווירה חסידית * חברותא ללימוד תורה בכל שעות היממה * סיור ב-770 בליווי אמצעי הסברה חדשניים".

המטרה – לחבר את המבקרים עם השוכן בבית הזה. להתקשר בחבלי עבותות אהבה אל הרבי שליט"א מלך המשיח ולהפיץ את בשורת הגאולה שלו.

בר מצוה בבית משיח

במסגרת זו, הנה לאור ההתעוררות הגוברת בשנים האחרונות, לחגוג את הבר-מצוה דווקא ב-770 – מורגש ביותר הצורך בארגון מסודר, שיתן מענה לצרכיהם הלוגיסטיים והרוחניים הכרוכים בזה. ואכן צוות בית חב"ד 770 לקח על עצמו את הטיפול בארגון ה"בר מצווה" קניית ה"עליה לתורה" במניין של הרבי שליט"א מלך המשיח, ארגון ההתוועדות ב-770, נסיעות, הזמנת כרטיס SIM ושאר הצרכים, ובמקרה הצורך גם השכרת מקום אירוח.

כמו כן יוכל חתן הבר מצוה להיעזר בתמימים בניצול הזמן ב-770, לימוד בחברותא מתוך חומר לימוד מיוחד, סיור ב-770, 'מבצעים' וכל הקשור לתוכן הרוחני של הנסיעה. הארגון הוקם בעידודם ובפיקוחם של רבנים, משפיעים ואנשי חינוך, שמברכים על היוזמה החשובה ומודעים להשפעה הגדולה שתהיה לה על מנת להפוך את השהות אצל הרבי שליט"א מלך המשיח, למנוצלת בהרבה.

התקשרות הכי חווייתית

כחודש וקצת מאז פתיחת ארגון 'בר מצוה אצל הרבי שליט"א מלך המשיח' וכבר מציינים את הבר מצווה ה-13 למשפחות שבאו מארץ הקודש לחגוג את יום שמחתם ב-"770".

צוות ארגון שמחות ה"בר מצוה" קורא להורי הבר מצוות להירשם מראש בפרטים המתפרסמים בגליון, ולהבטיח לת' הטרי חוויית בר מצוה הכי חסידית שתיחקק אצלו לעד, ותחדיר בו את ההתקשרות לרבי מלך המשיח שליט"א. אתר הארגון:

www.bm770.com

לפרטים: 072-224-2647 bm770@gmail.com

072-224-3221

שיח חסידים עם הרב יהודה גינזבורג

מי עשה את המהפיכה ברוסיה?

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...