• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"ז סיון התשפ"ד (03.07.2024) פרשת קורח

שפע עצום לכל יהודי

שיא ימי הגשמים, כמותם לא היה בארץ הקודש מאז שנת תשנ"ב (1992) מלמד על תקופת השפע הגדול שניתן לעם ישראל, שפע רוחני ושפע גשמי - בגאולה האמיתית והשלימה, תיכף ומיד ממש
שפע עצום  לכל יהודי
הישארו מעודכנים בסטטוסים של אתר הגאולה

בתחילה היתה זו רק תחושה שפיעמה אצל רבים, אך השבוע ניתנה לכך קביעה רשמית. כמות ימי הגשם הרצופים שירדו כאן בארץ הקודש, שברה שיא שנקבע לפני שלושים ושתיים שנה, בשנת תשנ"ב (1992).

אז, היתה זו שנה סוערת במיוחד, שהגיעה אחרי רצף של שנות בצורת שכבר היוו איום על היבול בארץ הקודש, ובפעולות שמיימיות יוצאות דופן, של הרבי שליט"א מלך המשיח, זכינו לירידת הגשמים, ששיאה היה בפתיחת סכר דגניה שלחופי הכינרת.

כיום, שנים ארוכות אחר אותו חורף, המצב שונה, ובכל זאת, דווקא השנה, בתקופה הסוערת (תרתי משמע) בה אנו חיים, זכינו לגילוי שמיימי גדול זה, של שפע עצום היורד באמצעות העננים היישר מהשמים, ומעיד על זמן של הארת פנים שמיימית, ללא ספק.

משיב הרוח ומוריד הגשם

ובכל זאת, מאורע שכזה, בעל היבט היסטורי, שכמוהו לא היה עשרות שנים בארץ הקודש, מצריך אותנו להתבונן וללמוד ממנו.

במספר מקרים כאשר פנו ודיווחו לרבי שליט"א מלך המשיח, על אירועים לא טובים שאירעו, כמו שריפה שפרצה וכיוצא בזה, ענה הרבי שליט"א מלך המשיח כי "אחרי שריפה מתעשרים".

המקור לכך מופיע בספרי הקבלה, אשר הנהגת העולם הינה לפני הספר של "חסד, דין ורחמים", ספר הספירות האלוקיות, ואחרי שפועלת מידת הדין, הרי שמגיעה שעת מידת הרחמים, והדבר בא לידי ביטוי בשפע גשמי של עשירות בגשמיות כפשוטו.

ואכן, עם ישראל עבר בחודשים האחרונים טלטלה עצומה. האירועים הפרצו משמחת תורה הותירו אותנו כמו אחרי שריפה, נבוכים ומבולבלים ובעיקר מחפשים את המסר שנשלח אלינו.

ב"ה, אצל רבים בא הדבר לידי ביטוי בהתחזקות ברוחניות, הנחת תפילין, בדיקת מזוזות, רכישת אותיות בספרי התורה, חיזוק בצניעות, בהדלקת נרות שבת קודש ועוד. ניתן בהחלט לומר כי התקיים בנו "משיב הרוח (חיזוק ברוחניות) ומוריד הגשם" (כפשוטו). ובכל זאת נדרש מאיתנו להמשיך ולפעול בקו זה ולהשפיע על עוד ועוד יהודים להתחזק, דווקא בתקופת התעוררות זו להוספה בעניני תורה ומצוות ובכך לזרז את הגאולה האמיתית והשלימה.

גשמי הברכה להם אנו עדים, הינם רמז וסימן ברור משמים, על תקופת השפע הגדול שעת מתחילה אצל עם ישראל, שפע שנזכה לראותו מתממש בפועל ממש, הן בעליה רוחנית, והן בשפע גשמי - בגאולה האמיתית והשלימה.

לבטל בשישים

כניסתנו לחודש אדר ראשון, הפותח את שני חודשי אדר, בהם קיימים שישים ימים, הינה חיזוק להרבות בשמחה. הרבי שליט"א מלך המשיח מציין, כי כשם שבהיבט ההלכתי מתבטל מאכל בתוך פי שישים ממנו, כך גם אנו יכולים בשישים ימים של שמחה לבטל את כל הענינים הבלתי רצויים.

שישים ימי השמחה, החל מראש חודש אדר, בוודאי יפעלו את הבאת השמחה הגדולה מכולם - התגלותו של הרבי שליט"א מלך המשיח, תיכף ומיד ממש לעין כל.

לא לעסקה בכל מחיר!

לעשות את מה שטוב לישראל

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...