• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"א תמוז התשפ"ד (27.07.2024) פרשת פנחס

לא לעסקה בכל מחיר!

ארבעה חודשים של ציפיה מתמדת לשיחרור החטופים, לא יכולים להביא אותנו לשגיאה בהסכמה לעסקה גרועה ושיחרור אלפי מחבלים ימ"ש. אסור לבצע עסקה בכל מחיר. יש להגביר את הלחץ על המחבלים
לא לעסקה בכל מחיר!
קרדיט: ויקיפדיה
כל הידיעות מאתר הגאולה אצלכם בואצאפ

הגיע הזמן להסיר את המסיכות ולהציב גבולות ברורים. חלפו כארבעה חודשים מאת פתיחת המתקפה הרצחנית בדרום הארץ. ארבעה חודשים בהם חיילינו נלחמים בעוז רוח, תוך חתירה לניצחון. שבועות ארוכים בהם מתייסרים החטופים ומצפים לשיחרורם, כשאיש מבחוץ אינו יכול לתאר את הסבל הנורא אותו הם עוברים, וכולנו מתפללים יום יום לשיחרורם בשלום לביתם.

ובכל זאת, ההצעה שהונחה השבוע לידיעת הציבור, שדיברה על עיסקה לשיחרור אלפי מחבלים, באופן כזה או אחר, הינה מסוכנת ביותר. עצם העלאת מחיר שכזה על שולחן הדיונים, מעיד כי בארבעה חודשים הספקנו לשכוח הכל.

בעוד חוקרי הבריאה מנסים להבין מיהו היצור שזכרונו הינו הקצר ביותר, מסתבר שאולי התשובה נמצאת ממש פה, ומדובר בישראלי הממוצע, שאחרי זמן קצר כל כך, מסוגל לשכוח איך הכל התחיל.

לא בכל מחיר

נכון, עדיין איננו יודעים כיצד בסופו של דבר יסתיים המשא ומתן. אך כבר כעת, אפשר לראות את הטעויות החמורות והשגיאות שנעשות בדרך לשיחרור החטופים.

אם בימים הראשונים ללחימה, הצהירו שרי הממשלה, כי יותר לא יועבר לרצועת עזה שום גרם של מזון או סיוע, אפילו טיפת מים ובוודאי שלא חשמל זורם. הרי שבתוך כמה שבועות הכל השתנה, בתחילה היה זה סיוע ממצרים, בתואנות כאלו ואחרות וכיום אותה ממשלה מעבירה מישראל ישירות לידי המחבלים את כל המזון והסיוע.

ובזמן שקבוצת אזרחים ערנית, עמדה וביקשה לעצור את הכנסת הסיוע, תוך דרישה להציב את השינוע בהחזרת החטופים, מיהרו להוציא לאיזור צו צבאי האוסר על חסימת המשאיות.

משא ומתן על שיחרור החטופים היה צריך להתנהל רק כשאנו לוחצים את המחבלים אל הקיר, הן מבחינה צבאית מוחצת, ולא בדילול הכוחות. והן מזוית הכנסת הסיוע שהיה צריך להיות מותנה בשיחרור מלא של כל החטופים.

בעוד בהפגנות שונות נשמעת הקריאה "בכל מחיר" הרי שתמיד יהיה המחיר מופנה לויתור מהצד הישראלי ולא להגברת הלחץ על העזתים.

ואשר על כן, לא נותר בשלב זה אלא להסיר את המסיכות ולקבוע כי אסור שעיסקה לשיחרור החטופים תהיה בכל מחיר. לא! על תוצאות של מעשה שכזה, מזהיר נביא הדור, הרבי שליט"א מלך המשיח מזה עשרות בשנים, וקובע כי אסור להסכים למעשה שכזה המסכן בפועל את שלומם של מיליוני יהודים בארץ ובעולם.

משנכנס אדר מרבים בשמחה

בשבת זו, בה מברכים את חודש אדר ראשון, ובו אפשר כבר להתחיל את "משנכנס אדר מרבים בשמחה" יתכנסו בבתי הכנסת, עוד לפני תפילת שחרית, כדי לומר את כל ספר התהלים, כפי התקנה הקדושה.

את אמירת כל התהלים בשבת זו, כמו בחודשים האחרונים, בוודאי יקדישו רבים בתפילה לשלומם של כל החטופים וכמובן גם להצלחתם של כל החיילים, אך בד בבד בתפילה זכה לשמירה מיוחדת על כל היהודים, שלא יפגעו חלילה מתוצאות הרסניות של עסקה מפוקפקת הנרקמת בחשאי.

וכאשר נכנסים לזמן של שמחה, בוודאי נזכה לשמחה המושלמת, בגאולה האמיתית והשלימה, בהתגלות הרבי שליט"א מלך המשיח, תיכף ומיד ממש.

הנצחון האלוקי בשדה הקרב

לעשות את מה שטוב לישראל

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...