• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"ג ניסן התשפ"ד (01.05.2024) פרשת אחרי מות

הגיע הזמן לחזק את ההגנה והשמירה

זה הזמן להפיץ את מסר האמונה, לחזק את החוסן היהודי ולהצטרף לשיעורי התורה, שב"ה רבים מהם פורחים כיום ומועברים באמצעות שידורי טלפון ומחשבים לעולם כולו
הגיע הזמן לחזק  את ההגנה והשמירה
"הוא קובע הכל". מפגן של אמונה בנאומו של מר טראמפ המצביע למעלה כי "שם נמצא מי שקובע"
עדכונים שוטפים בערוץ הגאולה בטלגרם

הניגוד המשווע בין מדיניות הזילזול באמונה האיתנה שהשתרשה בטעות בישראל לבין הנוהג הרווח בארצות הברית להחצין ולהבליט את האמונה, מעולם לא נראה בולט יותר מבשבוע האחרון.מצד אחד, נראו התמונות המזעזעות של שוטרים וחיילים בארץ הקודש המתנהגים בפראות ובצורה בלתי ראויה בבואם לאכוף את חוקי ההסגר בבתי הכנסת ובתי המדרש, ומאידך נאומו המלא-אמונה של פרזידנט ארצות הברית מר דונלד טראמפ.

הזעזוע ממעשי השוטרים הולך וגדל פי כמה, כאשר משווים את התמונות לחוסר האכיפה הנהוגה במקרים אחרים של הפרת החוק, כמו בהפגנות השמאל ההמוניות ובשאר האירועים שאינם קשורים לתפילה ולימוד תורה, שם מפגינים אנשי החוק את מלוא ההבנה וההתחשבות, בעוד שמול המתפללים והלומדים מוצאת לנכון המשטרה להפגין את מלא כוחה ומתנהגת באלימות כוחנית שמראותיה זעזעו את העולם כולו.

מסר של אמונה

ובנתיים, כאילו מדובר בכוכב אחר לגמרי, בארצות הברית, בנאום מול עשרות אלפי תומכים, הפגין מר טראמפ את אמונתו לעיני העולם כולו: "אתם יכולים לעטות מסיכות או לא, אתם יכולים לעשות מה שתרצו. אבל אתם יודעים אתם עדיין צריכים עזרה מהבוס. זה בסדר לומר זאת", הכריז בהצביעו כלפי מעלה, תוך שהקהל מריע לו בהתלהבות.

ואכן, גם בפרשת השבוע ניתן לראות מה עלינו לעשות בשעה שקטסטרופה עולמית מתחוללת. אז היה זה בשעה שהמיט הקדוש ברוך הוא מבול על הארץ וכל בעלי החיים, האדם והבהמה נמחו באחת מעל פני האדמה. לפני כן, הורה הבורא יתברך לנח "בא אל התיבה", שם מצאו נח, משפחתו וכל סוגי בעלי החיים מקום מפלט והצלה. אומר הבעל שם טוב הקדוש, כי במילים "בא אל התיבה" יש מסר לכל אחד ואחד בכל זמן, תיבה מלשון מילה, וההוראה והמסר מ'בא אל התיבה', היא שיש להכנס ולמצוא מפלט ומקלט בתוך תיבות התורה והתפילה.

מתחילת האירוע המתחולל בחודשים האחרונים ברחבי העולם, צריך היה להשמע מסר של אמונה ודבקות בבורא, שיוצא מארץ ישראל ומקיף את העולם כולו, מכאן צריכה היתה לצאת הקריאה, בואו נתפלל ונתאחד באמונה, בו יתברך, שיושיע אותנו ויביא לגאולת העולם כולו. אך במקום לשים על כך דגש, שוב ושוב בחרה הממשלה להכביד את עולה דווקא באופן מיוחד כנגד התפילות ולימוד התורה.

לחזק את הביטחון

עדיין לא מאוחר, ולעולם לא מאוחר. זה הזמן להפיץ את מסר האמונה, לחזק את התרופה והחוסן היהודי המסור לנו מדור לדור ודווקא כעת להרבות ולהצטרף לשיעורי התורה שב"ה רבים מהם פורחים גם כיום ומועברים באמצעות שידורי טלפון ומחשבים לכל מבקש.

זה הזמן של כל אחד ואחת לקחת אחריות ולקבל החלטה טובה להוסיף בתורה ומצוות. ולדוגמא: לגברים - להניח תפילין מידי יום ולהשפיע גם על אחרים להתמיד בזה, לנשים - להדליק בערב שבת וחג נרות, ויחד כולם - להכין את כל הסביבה לקבלת פני הרבי שליט"א מלך המשיח.

הדירה שממתינה לייעודה האמיתי

לעשות את מה שטוב לישראל

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...