• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"ז סיון התשפ"ד (03.07.2024) פרשת קורח

התמימים בבית משיח התכנסו ל'קונגרס השליחות היחידה'

בי"ג תשרי 'לכתחילה אריבער' התאספו קהל התמימים ואנ"ש השוהים בבית משיח לכינוס מיוחד בנושא השליחות היחידה - קבלת פני משיח צדקנו • סיקור ותיעוד
התמימים בבית משיח התכנסו ל'קונגרס השליחות היחידה'
כל הידיעות מאתר הגאולה אצלכם בואצאפ

הכנס נפתח בוידיאו מהרבי שליט"א מלך המשיח בו מסביר על מעלת השליחות ופעולתה על היהודי השני באופן שהדברים יתקבלו אצלו.

ובהמשך לכך וידיאו מהמזכיר ר' שלום מענדל סימפסון ע"ה בו מעורר את החסידים לעשות את השליחות שהרבי שליט"א מלך המשיח הטיל עלינו.

לאחר מכן ניגש המנחה - יו"ר 'מטה יציאה לשליחות' הרב דוד אקסלרוד שדיבר על כך שמטרת הכינוס זה אכן כדי שיהיה במודעות של התמימים שכל תפקידם זה בסופו של דבר, לצאת בפועל ממש לשליחות, ולהכין את העולם לקבלת פני משיח.

והזמין את שליח הרבי שליט"א מלך המשיח לטורנטו הרב יוסף יצחק זלצמן שדיבר על כך שכשרואים על הבחורים את הכיפות יחי והדגלונים רואים שבאמת העניין של פירסום משיח נוגע להם, ואמר שכבר כתמימים שפועלים בהפצת המעיינות, מתוקף הוראת הרבי שליט"א מלך המשיח ללמוד ענייני גאולה ומשיח, יש ללמוד עם יהודים שלא זכו לטעום מאור החסידות, ענייני גאולה ומשיח, ובכך להכין אותם לגאולה, ולהסביר להם מה זה באמת משיח.

בהמשך הדברים נערך מעין סימפוזיון עם הרבנים השלוחים:

הרב יפתח לוזיה שליח הרבי שליט"א מלך המשיח לישוב מחניים, שסיפר מזווית אישית, איך שלעיתים שליח עושה דברים בלי לדעת מה הוא פועל, וסיפורים בבחינת "בדידי הוה עובדא", ובהמשך שהשליחות מתחילה כבר מהישיבה שדואג לחבריו, ובמבצע תפילין בימי שישי וחגים, ומההתמסרות אז, באים בסוף לצאת לשליחות בפועל בעולם , למסור את כל כולך לרבי שליט"א מלך המשיח.

הרב יעקב קריאף שליח הרבי שליט"א מלך המשיח ניו ג'רזי, סיפר איך שענידת הדגלון , ושלטי ה"ברוך הבא מלך המשיח" ועוד, מעוררים התעניינות בקרב באי הבית חב"ד, בנושא הגאולה וזהות המשיח, וזהו אלמנט נצרך מאוד.

בנוסף, דיבר איך רואים נפלאות בכך שכותבים לרבי שליט"א מלך המשיח באמצעות ה'אגרות קודש' קל בהרבה יותר ליהודי להבין איך הרבי שליט"א משיח ודואג לכל העולם כולו, וכן שהוא חי וקיים בהווה וכן הולך לגאול אותנו בקרוב ממש.

הרב ישראל זלצמן שליח עם אביו בטורנטו, סיפר על הניסים הגלויים שרואים ומתגלגלים במהלך השליחות, ואיך השיח עם יהודים על כך שמחכים למשיח, מוביל אותם לסקרנות והתעניינות רבה בנושא.

נאום מרכזי היה הרב שמואל הכהן הענדל יו"ר 'מטה משיח' בארה"ק שדיבר על שנת תשנ"ג , בה יצא הרבי שליט"א מלך המשיח למרפסת ועודד את שירת היחי לעיני כל העולם כולו, ואת המופת הגלוי על פי תשובתו החותכת בצונאמי בעיר מייאמי, בתקופה זו.

מסקנת הדברים הייתה שצריך ללכת עם המסר של יחי לכל באי עולם, כפי שראינו אצל הרבי שליט"א מלך המשיח בעצמו, והדברים יתקבלו כי העולם מוכן לגאולה ורק צריכים לראות זאת.

לאחר מכן הוקרן תוכנית וידיאו אבוא ואראה מבית את"ה העולמי בו דיבר הרב גיל שפינדלר על הפעם הראשונה שראה את הרבי שליט"א מלך המשיח בסוכות תשנ"ד (30 שנה) ואיך מבטו הקדוש בעת עידוד שירת היחי, שינה את חייו מן הקצה אל הקצה, וכן הוא היום שרואים את החיות הרבה ב770 ושפותחים שביל פיזי לרבי שליט"א מלך המשיח, שזה נחקק ומשנה אנשים כפשוטו.

לאחר הוידיאו דיבר הרב גרשון אבצן ראש ישיבת אוהיו - סיסנטי, שדיבר כנאום חותם, איך רואים שדווקא התמימים אכפת להם ליישם את הוראותיו הקדושות של הרבי שליט"א מלך המשיח, ואיך הדברים צריכים להיעשות מתוך התבטלות מוחלטת אליו.

בתום הכינוס הכריזו 3 פעמים את הכרזת הקודש, וחילקו את התשורה המרתקת "יהי שלום בחיליך".

צלם אתר הגאולה נהוראי אדרי מגיש גלריית תמונות:

מדריך מלא: הסדר והזמנים של חג הסוכות ב770 בית משיח

770: מאות חסידים במעמד "יחידות כללית"

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...