• ב"ה ימות המשיח!
  • י"ט אדר ב' התשפ"ד (29.03.2024) פרשת צו

מהפיכת השלום של מלך המשיח

העולם עובר שינויים. מה שבעבר היה מתכון בטוח למלחמה איזורית או אפילו עולמית הופך בימינו לפגישות ודיוני שלום מתוך מטרה למנוע את המתקפה. גם בסכסוך בין רוסיה לאוקראינה ניתן לראות את השפעת מלך המשיח
מהפיכת השלום של מלך המשיח
כל הידיעות מאתר הגאולה אצלכם בואצאפ

היה זה לפני 30 שנה בדיוק, כשהרבי שליט"א מלך המשיח דיבר במפתיע על מהלכי השלום ההיסטורי, בין האויבות המושבעות של המאה האחרונה, רוסיה וארצות הברית, שבאותם ימים חתמו על ההסכם לצמצום הנשק הגרעיני בעולם. הסכם זה, שצמצם משמעותית את מספר הטילים והפצצות בעולם, מעשרות אלפים לכמה אלפים בלבד, שינה את ההיסטוריה.

באותה שיחה, הסביר כי מהלך מתבקש זה, שהינו הגיוני לחלוטין, לא היה קיים במוח האנושי במשך שנות קיומו, שתמיד שאף למלחמות ולאי צדק, בבחינת החזק ינצח וישרוד. אך בשנים האחרונות ניכר שינוי, לא עוד החזק מנצח, אלא המוותר מצליח. סיכסוכים ארוכי שנים באים על פתרונם, ולא בכח הזרוע אלא מתוך התחשבות והבנה שמלחמות הינן מחיר יקר מידי לתשלום.

הסיבה למהלכים הגיוניים אלו, טמון בהשפעתו של מלך המשיח ופעולתו בעולם. וכחלק מהתגשמות יעוד הגאולה "וכתתו חרבותם לאתים . . לא ישא גוי אל גוי חרב ולא ילמדו עוד מלחמה", שנעשה בהשפעתו של מלך המשיח על האומות.

גם בסכסוך המתוקשר העכשווי בין רוסיה לאוקראינה ניכרים אותות זמן הגאולה. למרות הצהרות המלחמה מצד הקרמלין, יש לראות באופן חיובי את מאמצי העולם למנוע את המלחמה. יתירה מכך, לאיש אין ספק איך היה נראה מצב דומה לפני ארבעים שנה ויותר, כאשר רוסיה מיד הייתה יוצאת לקרב, בו שכנתה חסרת הסיכוי הייתה מפסידה באופן כמעט צפוי. בעידן הנוכחי, לא כך מתנהלים הדברים, שני הצדדים נפגשים ביניהם ומצהירים כי פניהם לשלום ויעשו את כל המאמצים שכך אכן יהיה.

לפי הדיווחים של אבישי איפרגון באתר הגאולה, בשבוע שעבר נפגש נשיא רוסיה ולדימיר פוטין במוסקבה עם נשיא צרפת עמנואל מקרון שהגיע במיוחד על מנת לדון במשבר עם אוקראינה ונאט"ו. במסיבת העיתונאים המשותפת שנערכה לאחר הפגישה הדגישו שני המנהיגים את עומק היחסים בין שתי המעצמות, הן מבחינה דיפלומטית והן כלכלית, ופוטין יצא עם מסר מרגיע: "רוסיה תעשה הכל כדי להגיע לפשרה בסוגיות הביטחון, כך שיתאימו לכולם".

הצהרה זו הגיע לאחר ששבועיים קודם לכן, נרשם רגע פורץ דרך בעת פגישת נציגי רוסיה ואוקראינה, בארמון האליזה בצרפת. הפגישה נעשתה בשיתוף של צרפת וגרמניה, במה שכונה "פורמט נורמנדי". לאחר שעות ארוכות של דיונים, יצאו שני הצדדים בהצהרה משותפת, שבה הם קראו לכל הצדדים לשמור על "הפסקת אש". סגן ראש הסגל של הקרמלין דימיטרי קוזאק אמר ש"הסכמנו שללא קשר לפערים השונים... יש לקיים את ההפוגה בדונבאס ללא תנאי". בפגישה ובשיחות הארוכות נכח גם שגריר רוסיה בצרפת. הנציג האוקראיני לשיחות אנדריי ירמק אמר שכל הצדדים תומכים בהפסקת אש קבועה, ושהשיחות היו לא קלות אבל מהותיות.

יומיים לאחר מכן הצהיר שר החוץ הרוסי סרגיי לברוב שארצו אינה מעונינת במלחמה נגד אוקראינה, ואמר שהוא מצפה להיפגש עם שר החוץ האמריקני בשבועות הקרובים, ובראיון לתחנת רדיו רוסית הבטיח לברוב: "לא תהיה מלחמה. כל עוד זה תלוי בפדרציה הרוסית, לא נפתח במלחמה".

סימנים של גאולה בגבול המלחמתי...

השליח והרב הראשי: "אנחנו מגבירים את הפעילות"

המסמכים שנחשפו מגלים: נביא הדור צודק!

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...