• ב"ה ימות המשיח!
  • י"ט אדר ב' התשפ"ד (29.03.2024) פרשת צו

"מיהו יהודי" הורד מסדר היום בכנסת

עקב התנגדות בליכוד, הסיר ח"כ איתמר בן גביר מסדר היום הצעת חוק מטעמו לתיקון חוק השבות, שיהודי הוא מי שהתגייר כהלכה ("מיהו יהודי"). בן גביר ממשיך את מאבקו רב השנים של הרבי שליט"א מלך המשיח לתיקון החוק.
"מיהו יהודי" הורד מסדר היום בכנסת
עדכונים שוטפים בערוץ הגאולה בטלגרם

עקב התנגדות בליכוד, הסיר ח"כ איתמר בן גביר מסדר היום הצעת חוק מטעמו לתיקון חוק השבות, שיהודי הוא מי שהתגייר כהלכה ("מיהו יהודי"). בן גביר ממשיך את מאבקו רב השנים של הרבי שליט"א מלך המשיח לתיקון החוק.

מדינת ישראל הוקמה עבור יהודים, ויהודי שמגיע מחו"ל מקבל אזרחות ישראלית באופן אוטומטי, אם הוא יהודי. אבל, מה זה יהודי? "יהודי" הוא "מי שנולד לאם יהודיה או שהתגייר כהלכה".

עד חורף 1970, לפני שנוסח "חוק השבות" במתכונתו הנוכחית אכן, קיבלו יהודים אזרחות במדינה לפי הגדרה זו שהיא הגדרה הלכתית, ש"יהודי הוא מי שנולד לאם יהודיה או שנתגייר כהלכה".

בחורף תש"ל אחרי מאבקים שונים, הורידה הכנסת את המילה "כהלכה" מהגדרת יהודי בחוק, כאשר בהצבעה זו (ובכל הצבעה אחריה), השתתפו גם ערבים נוצרים וקומוניסטים והם החליטו וקבעו רח"ל ש"יהודי" זה לא על פי הלכה. בכך, נפרצה פירצה נוראה להתבוללות בכל העולם, כאשר כל עמי הארץ יודעים ש"מדינת ישראל" מכירה גם ב"גיור" רפורמי.

נשמה של יהודי שונה מנשמה של אינו יהודי. המתגייר/ת שמתגייר/ת לשם קבלת מצוות מקבל/ת נשמה חדשה בזמן הטבילה. רק גיור לשם קבלת מצוות הינו גיור, ו"גיור" שאינו כולל קבלת מצוות, אינו גיור כלל. מי שעבר "קורס" כזה איפה שלא יהיה, וקיבל "תעודה" על גיור, היות שאינו שומר מצוות אחרי ה"קורס", אינו יהודי על פי הלכה, ודברי ההבל של ח"כ "הרב" כביכול אמסלם לענין גיור הם שרק גס, כפי שיעיד כל דיין שמתעסק בעניין.

לגייר אפשר רק על פי שולחן ערוך

הרבי שליט"א מלך המשיח: "רב הרוצה לגייר שלא כפי הנפסק בשלחן ערוך — אין הגיור תופס כלל. לכל הדעות אין בסמכותו של הרב אלא בהתאם לאמור בשלחן־ערוך. ענינו של הרב מתבטא בכך שבשעה שישנם כאלה שאינם מתמצאים "באותיות הקטנות" או שאינם קוראים בלי נקודות או שאינם מבינים פירוש מסוים — הרי הוא, הרב יודע כל זה, אך אם יעשה ״ריפורמה״ — יחדל מלהיות רב. אין פירוש הדבר שהוא רב־ ריפורמי, אין הוא רב כלל ולכן אין גיורו גיור ואין פסק דינו פסק".

הרבי שליט"א מלך המשיח התריע על כך שאותם "מתגיירים" כביכול שרימו אותם ב"קורס" מזורז ושיקרי שאינו לשם קבלת מצוות, נשאר אינו יהודי, ובשלב מסויים כאשר הוא ידע זאת בסופו של דבר שהיהודים שגיירו אותו שיקרו לו, זה לא יהיה ענין טוב לשני הצדדים:

הרבי שליט"א מלך המשיח: "גם ׳גוים מתנגדים לכך — שירמו את הגוי (ועל ידו — את כל צאצאיו וצאצאי צאצאיו) וירשמו אותו כ״יהודי", כאשר הדבר הוא היפך האמת והיפך המציאות, מכיון שמדובר אודות גיור שלא כהלכה • ואין להאריך בדבר הפשוט ומובן לכל אחד ואחת — אין אף יהודי, אפילו פשוט שבפשוטים וקל שבקלים, שיהי׳ מעוניין באמת שיקחו גוי וירמו אותו שהוא ״יהודי״! — אין מציאות כזו בעולם!"

מאבקו של הרבי שליט"א מלך המשיח במפלגות הדתיות שיכלו, ולא רצו לתקן את החוק משך השנים. בתחילה המפד"ל, לאחר מכן אגו"י, ולאחר מכן ש"ס. כל המפלגות האלה יכלו לתקן את חוק מיהו יהודי, ולא רצו, והתחמקו בצורה זו או אחרת מתיקון החוק.

בפועל, רישום "יהודי" במדינת ישראל נקבע בעבר ע"י משרד הפנים, ואח"כ ע"י משרד הקליטה שהסתעף ממנו. באופן היסטורי, משרד הפנים  (שבו גם תיקי החטיפה של ילדי תימן וכו',) היה "נחלה" מפד"ל (בורג), ובשנים יותר מאוחרות של ש"ס. הפקידים הדתיים מטעם אותם מפלגות שהיו ממונים על קליטת עליה, קיבלו הוראות לא לקבל גיורים רפורמים, תוך עבירה לכאורה על החוק.  

בתוך כדי כך היו ניסיונות מצד מפלגת ש"ס בשנות הממי"ם (תקופת השר פרץ) בכל מיני התפתלויות ותקנות (כמו "חוק ההמרה", ומחיקת סעיף הלאום מתעודת הזהות, וכיו"ב) אבל עשו כל שביכלתם להתחמק מתיקון חוק השבות, שיוכר בחוק שיהודי הוא מי שהתגייר כהלכה. 

 אבל, בסופו של דבר, אי אפשר להבטיח לנצח שמשרדי הפנים והקליטה יימצאו בידיים דתיות, והרפורמים כל הזמן באים לבג"ץ עם עתירות להכריח את פקידי הרישום לקבל גיורים רפורמיים (=על מנת לא לשמור מצוות).- ולרשמם כיהודים בארץ. 

גיור רפורמי: הפיכת יהודים לגוים

הרבי שליט"א מלך המשיח: "הנה ישנם ראבאיים ריפורמים שעלו על דרך "טובה" יותר: לשם מה להביא את הגוי אל היהודים ולעשותו ליהודי, אפשר הרי לקחת יהודים ולהכניסם ר״ל לכנסיה, ולאחר מכן להכניס את "אותו האיש" בתפלותיו, וזה יהיה הקאנגרעגיישן שלו, ואין זה דבר שצריכים לפחד ממנו בעוד שנה או שנתיים, זה כבר אירע לפני שנה, לפני שנתיים ולפני שלש שנים, ששלחו ילדים לטמפל ריפורמי, ובא הראבאיי ואמר לעצמו לשם מה עליו לומר דרשה שאין לו טעם בה ואין להם טעם בה, ולקח את הילדים, המדובר בתינוקות של בית רבו, ילדים בני 10, 13, והעביר אותם לכנסיה שהיתה בשכונתו, ובחר ביום ראשון בשבוע, ביום בו נערכות שם התפלות שלהם, וכדי שהילדים לא ירגישו עצמם כזרים ועומדים בחוץ, שידל אותם להשתתף בשירה של מקהלת הכנסיה, זה אירע אשתקד בניו יורק, וידוע שמו של הראבאיי, שם הקאנגרעגיישן, הקיים עד היום הזה, הראבאיי מקבל את משכורתו עד היום הזה, וזו עוד נקראת קהלה יהודית והנמצאים בגיל חינוך מתחנכים בצורה הזאת, הראבאיי מתיצב בראשם ומוליכם לכנסיה, ושם הוא משתפם במקהלה. בדרום ארצות הברית הוחגה חגיגת בר־מצוה עם הכמרים, ראבאיי זה אף נקרא בשם "כהן", וכיון שהוא גם כהן וגם ראבאיי מי יאמר לו מה תעשה, במיוחד כאשר הוא גם זוכה לפרסומת.
הגיור של ראבאיי׳ם אלה יתקבל לפי ה״תיקוך, גיור שמשמעותו — לא הפיכת גויים ליהודים כי אם הפיכת יהודים לגויים".

מאז 1970 עברו כבר יותר מחמישים שנה!! הסוגיה הנפיצה שיכלה מזמן להיות מתוקנת ע"י המפלגות הדתיות רק אם רצו, מוכרת היטב גם לשופטי בג"ץ שישבו על המדוכה מספר רב של פעמים, בעתירות שהוגשו לפני עשרות שנים. עד לפני כחצי שנה, שופטי בג"צ לא רצו מצידם להכריח את פקידי משרד הפנים (שנשלט ע"י דתיים) לרשום בארץ בעל תעודת "גיור" כזה כ"יהודי". גם הם הבינו שזה פתח להתבוללות. אבל, גם בעמדותיהם של אלה חל סחף, ולפני כחצי שנה קבעו שגם "גיורים" כאלה על מנת שלא לשמור מצוות, ירשמו בארץ כיהודים, רח"ל.

בהחלטתם מציינים שופטי בג"צ את התחמקות המפלגות הדתיות מלתקן את החוק כל השנים: "לנוכח רגישותה של הסוגיה, בית משפט זה לא חסך במאמצים על מנת לאפשר למחוקק להסדיר את נושא הגיור מכח חוק השבות, ואולם משהמחוקק לא עשה כן, וחקיקה כזו אף אינה צפויה בזמן הנראה לעין, לא נותר לנו אלא להכריע".

גם כיום ניתן לתקן את חוק השבות, אם המפלגות הדתיות יתעקשו על זה, אבל, כידוע ומפורסם, זה לא העיקר אצלם. וגם, הצעת החוק באה כהצעת חוק פרטית של בן גביר, בלי כל סיוע מהמפלגות הדתיות. מדוע?!

נתניהו וחברי הליכוד מיהרו להכריז על "חופש הצבעה". נתניהו תלמיד שמיר, שהבטיח לרבי שליט"א מלך המשיח להעביר את "מיהו יהודי" ולא קיים.  נתניהו תלמידם של שמיר ובגין, שדיברו עם ערבים והחזירו שטחים, ו"גדול מהם" נתניהו, שבנוסף, הכריז על שתי מדינות לשני עמים, שחרר אלפי מחבלים רוצחים, מסר לערבים את ג'נין, שכם, וחברון, הכין את ת"תוכנית המאה" ושרטט מפות נסיגה מיו"ש שהמחבלים תופסים לפיהם שטחים בשטחי C    בסיוע המינהל האזרחי וכו'. נתניהו שהעביר את "חוק הלאום", לישראל כמדינה יהודית, חוק חסר משמעות ותוכן, שאם יהודי לא מוגדר בחוק הרי אין שום משמעות ל"לאום".

ההצהרתיות הנוראה בחוק במתכונתו הנוכחית, שהסירה רח"ל את המחיצה בין ישראל לעמים ברוחניות, ובעקבות כך גם בגשמיות רח"ל בדירדור מצב הביטחון מדחי אל דחי מאז 1970, המלחמות, מחבלים, נסיגות, הסכם קעמפ דייויד, מחבלים, הסכם אוסלו, הסכם וואי, חוסר משילות מול הערבים, וכעת וויתורים מפליגים לערבים בארץ שרק לפני כמה ימים יצרו בארץ מצב חירום בכל ערי הארץ, בלי כל תגובה, והם מקבלים פרס אחרי פרס. ופרוסה אחרי פרוסה מארץ ישראל רח"ל.

הרבי שליט"א מלך המשיח: "המחבלים מושחתים ושונאי ישראל וכו' -וסופם כפרעה וחילו וכו', אלא שמכיון שכניסת המחבלים לערי אה״ק היתה ע״י חסרון בשלימות המחיצות דהגבולים ועשו בהן פרצות וכו', ועד״ז ברוחניות, הגזירה ד״מיהו יהודי" הורסת את המחיצות שבין ישראל לעמים [ועד שעפ״י החוק ד״מיהו יהודי", באם מחבלים אלו היו באים בגלוי דרך לוד (עם תעודה איזו שתהי',) ודורשים שירשמו אותם כ״יהודים", עפ״י חוק אומלל ואיום זה היו ממלאים דרישתם זו], באם לא היתה גזירה זו, והיתה המחיצה חזקה (ברוחניות) בין ישראל לעמים, הרי מחיצה זו היתה מחזקת גם את המחיצה בגשמיות. ולכן, גם לגזירה הנ״ל יש חלק גדול בהמאורעות". 

וזה בנוסף, ואחרי שהתקיימה ב"הידור גדול" רח"ל נבואותו של הרבי שליט"א מלך המשיח, שאם לא יתקנו את חוק השבות "תוצאות הדבר, הן בתפוצות ישראל והן בארץ ישראל. אם לא יחול ח״ו שינוי בזה תוצף ארץ ישראל בכאלה ותהא המדינה מורכבת מיהודים, צידונים, אשדודים, עמונים ומואבים בשמותיהם הנוכחיים".

= = = = = = = = = 

Picture1

הצעת חוק השבות (תיקון – מיהו יהודי), התשפ"א–2021

תיקון סעיף 4ב
1.
בחוק השבות, התש"י–1950[1], בסעיף 4ב, אחרי "או שנתגייר" יבוא "כהלכה".
 

דברי הסבר

במשך שנים רבות נמנעה הכנסת מלהגדיר את סוג הגיור שיוכר לעניין עליה לארץ מכוח חוק השבות. כידוע, הרבי מליובאוויטש נאבק רבות למען תיקונו של החוק, ולמען ההגדרה הברורה של גיור כהלכה.

מאחר וסוגיה זו לא הוגדרה באופן ברור בחוק, השאלה הגיעה לפתחו של בית המשפט העליון פעמים רבות ולאחרונה ניתן פסק דין בעניין. לדידם של שופטי בית המשפט העליון, כל עוד המחוקק לא הגדיר את פרשנות מושג הגיור, ניתן לכלול בו גם גיורים שאינם גיורים אורתודוקסים (בג"ץ 11013/05 נטליה דהן נ' שר הפנים).

לאור זאת, מוצע להוסיף את המילה "כהלכה" לאחר המילה "שנתגייר", כך שרק יהודי שנתגייר כהלכה יוכל לעלות לארץ מכוח חוק השבות. חוק זה יסיים את "גרירת הרגליים" ואת חוסר הכרעתה של הרשות המחוקקת, ויביא לביטול קביעתו של בית המשפט העליון, שכאמור נעשתה בשל אי הסדרת העניין בחקיקה.

= = =

ח"כ בן גביר מסר: "שעת המבחן הגיעה וחוק מיהו יהודי ההסטורי עולה להצבעה. כל מי שדואג לצביון היהודי במדינה, צריך להצביע בעד החוק".

היהודים באים

המסמכים שנחשפו מגלים: נביא הדור צודק!

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...