• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"ז סיון התשפ"ד (03.07.2024) פרשת קורח

ארץ ישראל בסכנה תוכנית המאה

תוכנית המאה של טרמפ וביבי, מתכננת לתת את הרוב הגדול של השטח כמדינה לפלסטינים, עם מובלעות קטנות ליהודים, וחמישה עשר ישובים מבודדים. היהודים יצטרכו לעבור במחסומים פלסטינים.
ארץ ישראל בסכנה תוכנית המאה
עדכונים שוטפים בערוץ הגאולה בטלגרם

ארץ ישראל בסכנה תוכנית המאה

תוכנית המאה של טרמפ וביבי, מתכננת לתת את הרוב הגדול של השטח כמדינה לפלסטינים, עם מובלעות קטנות ליהודים, ו15 ישובים מבודדים. היהודים יצטרכו לעבור במחסומים פלסטינים.

J

ממשלת ביבי - גנץ שיש לה רוב גדול בכנסת, מתכוונת ברצינות לקבל את תוכנית טרמפ. ביבי מציג את המדינה הפלסטינית כהישג מדיני של "סיפוח",  שאין בו צורך, וההיפרדות מהפלסטינים מתאימה גם למפלגות השמאל מרכז.

העברת השטח לפלסטינים כוללת, כפי שרואים בתמונה, גם את כל שטח B שהיה בשליטת צה"ל, ומשאירה ליהודים גטאות צרים, בלי אפשרות להתפתח, ובלי אפשרות לפקח על מה שקורה במדינה הפלסטינית רח"ל. 

Picture7_1

למעלה: מפה השוואתית בית תוכנית אוסלו כיום, לתוכנית המאה. משמאל לימין: שטח A כיום, (בירוק) בו מתקיימת שליטה ביטחונית פלסטינית. שטח A+B (אדום) כולל שטחי הרשות שכיום בשליטה ביטחונית ישראלית, שצה"ל ייצא מהם לפי תוכנית המאה. במפה האמצעית, השטח הלבן הוא "שטח C" בשליטת ישראל. מימין: מפת 100: תוכנית המאה שמעבירה, בנוסף לשטחים A+B , גם חלקים נרחבים משטח C למדינה הפלסטינית.

הסכנות במבט ראשון.

לפי דברי הרבי שליט"א מלך המשיח, הרי בנוגע לפיקוח נפש אסור לקחת סיכון על חשבון חיי אדם. לפי הניסיון של ההסכמים המדיניים מאז מלחמת ששת הימים, בכל משא ומתן שישראל עשתה עם הערבים, ידה היתה על התחתונה בנוגע לשטח, ובסוף הערבים גם לא קיימו מה שהם הבטיחו בנוגע ל"שלום". 

מפת הסכם המאה כוללת אמנם מעברים תת קרקעיים או עיליים, אבל ברור שלהקים מערכים כאלה יקח המון זמן והמון כסף, ולא מדובר על זה בשלב הראשון.

מלבד הבעיה של רצועות צרות של מעברים למובלעות היהודיות שיכולות בקלות להיחסם ע"י ערבים, המעבר של היהודים אל 15 ישובים שאינם ב"גושי התיישבות", כרוכה בנסיעה ארוכה בשטח הפלסטיני עוין, והסכנה גלויה לעין. ואם כיום צה"ל מתלבט האם לשלוח תגבורות לארוע, כמו למשל, בארוע של קבר שכם עם מדחת יוסוף ז"ל, מפחד של "תקרית מדינות", כמפורסם לגבי התלבטויות מפקדי צה"ל להיתקלויות בארועים דומים רבים רח"ל.

המדינה הפלסטינית תשלוט על גב ההר ביו"ש, ועל נתב"ג, ביכולת של כינון ישיר של טילי כתף לעבר מטוסים, וטווח קצר ביותר של להפצצה של ת"א.

אם כיום הממשלה פוחדת להרגיז את חמאס שמא ירו טילים על ת"א, ומדינת ישראל היא בת ערובה בידי קבוצת טרוריסטים שבראשם עומד יחיא סינוואר ימח שמו ששוחרר בעיסקת שליט,

מה יהיה המצב כאשר נתב"ג, הקריה, ת"א רבתי, ורוב תושבי הארץ נתונים לשליטה אסטרטגית של מספר קטן של מחבלים?

אותם ילדים מיידי אבנים שלא עושים להם דבר, רק מחכים לרגע הזה, היל"ת לגדול ולהחזיק נשק. האם זה מה שביבי יתן להם?

משטרת ישראל מתנערת מאחריות

משטרת ש"י שאמורה להיות אחראית (לכאורה) על הסדר והביטחון (של מי?) בשטח היהודים, הודיעה היום  שאין ביטחון ליהודים גם בשטחי B - השוטחים שהם לפי הסכם אוסלו בשליטת צה"ל.

לא היו הודעות בסגנון זה בעבר, היות ששטח B הוא בשליטה ביטחונית ישראלית, אבל לא עוד. ככל הנראה, לקראת מסירה שטחי B בצעד חד צדדי לפלסטינים, הצבא והמשטרה עומדים להתפנות משטח B, ולכן מגיעה ההודעה הזו.  

ההתנכלות ליהודים תימשך.

מה יקרה אחרי הסיפוח? אין הבדל. משטרת ש"י תמשיך להתנכל ליהודים שמפריעים לכביכול "שלום", כפי שהיה עד עתה, כאשר עשרות צוותים במשטרה ובשב"כ - מאות חוקרים!! שמנטרים באפס סובלנות כל תנועה של יהודים, מבאים למעצרי שווא, צווים מנהליים, וכו' על לא דבר, לעומת  אפס חקירות לגבי ערבים מיידי אבנים, בקבוקי צבע ובקת"בים, פשיעה חקלאית, השחתת רכוש וכו'. כאשר בכל מקרה של עימות בין יהודים לערבים, המשטרה משחררת את הערבים ללא תנאי, ופותחת תיקים נגד היהודים. הנתונים  אמנם משנת 2015, אבל האפלייה נגד היהודים נהייתה רק גרועה יותר.

אז, רח"ל, מה יקרה כאשר צה"ל יפקיר את כל השטח?

מהלך הריבונות שאותו מבטיח נתניהו לקדם בראשית חודש יולי, שמדאיג מאוד את ראשי ההתיישבות ומחנה הימין שרואים בתכנית סכנה של ממש. צודקים ראשי מועצת יש"ע בטענתם לפיה עדיף להשאיר את המצב כפי שהוא ובלבד שלא להביא להקמת מדינה פלשתינית

 

 

 

הזוועה החדשה של בג"צ

אידיוטים שימושיים: הפגנות קפלן הורגות את החטופים

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...