• ב"ה ימות המשיח!
  • י"ח אדר ב' התשפ"ד (28.03.2024) פרשת צו

דעה / זכות הציבור לדעת

חשיפת המידע שהביאה בכנפיה הרשתות החברתיות, מגלה וחושפת פעמים רבות, פרטים או ידיעות שלא מובאים לידיעת הציבור. כעת הגיע הזמן לחשוף את מה שמאחורי החדשות ולראות גאולה בכל פרט בדורנו
זכות הציבור לדעת
כל הידיעות מאתר הגאולה אצלכם בואצאפ

"זכות הציבור לדעת" זוהי הסיסמא המובילה כיום בעידן בו עוברת השליטה על התודעה הציבורית מגופי התקשורת למיניהם, למרחב התקשורת החברתית.

אם עד לא מזמן יכלה להיות מציאות המכונה 'הנדסת תודעה' מצד גורמים בגופי התקשורת, הרי, שהיום כל אירוע מפורסם גם בתקשורת החברתית שלא נותנת להעלים או לטייח עובדות בשונה מפעם.

ולאזרחים שלהם מגיע זכויות לפי החוק, מגיעה הדרישה: "זכות הציבור לדעת!" - לא להעלים מידיעת הציבור עובדות חשובות, שאכן, נוגעות לחייהם.

(במאמר המוסגר - לכשעצמו, בתחום זה כבר רואים את עידן הגאולה, בו, כל אדם פרטי כבר לא נתון למציאות שמחליטה התקשורת הכללית לדווח, אלא, יכול בעצמו לגלות את המציאות האמיתית לעולם כולו, מבלי התערבויות זרות - כפי שאכן, כבר קורה בפועל!)

הציבור כיום מעוניין לדעת מה עומד מאחורי כל דבר במציאות הקיימת, ולקבל תשובות ברורות על התנהלות המציאות במהלך חייהם.

זכה עיתון 'הגאולה' להביא לידיעת הציבור תשובה ברורה מה בעצם עומד מאחורי כל התהפוכות והתרחשויות התקופה.

הסוד הוא: שזכינו להיות בדור הגאולה עליו התנבאו נביאי עם ישראל בכל הדורות, וכמובן, ובמיוחד בדורנו זה ממש, נעמד מנהיג בעם ישראל, הלא הוא הרבי שליט"א מליובאוויטש מלך המשיח שהביא רוח תחיה בעם ישראל בכל מקום שהם, ולמרות הגזירות הקשות בדור הקודם, שלח שלוחים לכל העולם וגילה מחדש את היהדות אצל יהודים רבים.

אם עד לא מזמן יכלה להיות מציאות המכונה 'הנדסת תודעה' מצד גורמים בגופי התקשורת, הרי, שהיום כל אירוע מפורסם גם בתקשורת החברתית שלא נותנת להעלים או לטייח עובדות בשונה מפעם

הרבי שליט"א מלך המשיח הודיע לנו בשנים האחרונות בנבואה ש"הנה זה משיח בא", ואנחנו אלה שזוכים לגאולה השלימה יחד עם כל הדורות.

זוהי בעצם התשובה לכלל תופעות התקופה: לפי דברי נבואה אלו, העולם הולך ונהפך למציאות של גאולה לטובת עם ישראל בכל התחומים לקראת בוא המשיח!

ומצידנו: נדרש רק "לפקוח את העיניים" ולראות את הגאולה בעולם ובחיים האישיים של כל אחד - וזה - מגלה הרבי שליט"א מלך המשיח - נעשה באמצעות לימוד ענייני גאולה ומשיח בתורה ובחסידות. 

פוטין יירד מהעץ

אמונה וזעקה מתוך ז"ך אד"ר

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...