• ב"ה ימות המשיח!
  • ב' תמוז התשפ"ד (08.07.2024) פרשת קורח

כשהשמש עובדת בשבילך

השמש קופחת על ראשנו, חם... אבל כשאנו מבינים שהחום הזה הוא בעצם אנרגיה רבת עוצמה, זמינה תמיד וחינמית, אנו מתייחסים מעט אחרת • הרבי שליט"א מלך המשיח צפה את מהפיכת האנרגיה כבר לפני 40 שנה
כשהשמש עובדת בשבילך
תחנת טעינה סולארית של חברת גרידסרב (צילום: Gridserve)
עדכונים שוטפים בערוץ הגאולה בטלגרם

"תנו לשמש לשלם עבורכם את חשבון החשמל" זועקות מודעות פרסומת ומרצדים באנרים ברחבי הרשת. היום, פאנלים סולאריים על גגות מבנים הפכו לשגרה ברוכה, לפני 40 שנה, כשהרבי שליט"א מלך המשיח עורר על כך בניסן תשמ"א - 1981, זה היה נשמע חלום רחוק.

הרבי שליט"א מלך המשיח אמר אז כי על ארה"ב לא להתחשב עם אינטרסים אישיים ופוליטיים שמקורן בכוחן של מדינות ערב השולטות בשוק הנפט,  וכעת צריך להשקיע באנרגיית השמש - שתמיד תהיה זמינה ובכך להתנתק מהתלות במדינות הנפט הערביות.

אז, מערכות קולטי וממירי אנרגיית השמש היו יקרים ולא מאוד יעילים, לא הייתה דרך לאגור את אנרגיית השמש והדבר היה נראה אז כלא רווחי. 40 שנה אחרי, אנו זוכים לראות את התממשות הדברים.

וליהודים, ברוך השם, יש חלק נכבד בתהליך הגאולתי. סולאראדג' הישראלית, אחת החברות הגדולות בתחום הסולארי, מייצרת את הקולטים והממירים המבוקשים בעולם לשימוש באנרגיית השמש.

טסלה, יצרנית הרכב החשמלי פורצת הדרך, הציגה לאחרונה שיתוף פעולה עם חברת אפל להקמת שדה האנרגיה הסולארי שהיא מקימה בקליפורניה.

שדה זה צפוי לכלול אגירה של כ-240 מגה-וואט-שעה של אנרגיה - כמות עצומה שתוכל להשמר במתקני האגירה המתקדמים ולהיות זמינה לשימוש בשעות החשיכה. הפרויקט כולו מסוגל לספק חשמל ירוק ומוזל ליותר מ-7,000 משקי בית ליום.

בבריטניה חנכו לא מזמן תחנת 'דלק' חדשה (בתמונה) - תחנת טעינה ענקית לרכבים חשמליים שכל האנרגיה המוטענת בה מגיעה ישירות מקולטי השמש. את התחנה תכננה ובנתה חברת גרידסרב שהצהירה כי בכוונה להקים עוד 100 כאלה ברחבי בריטניה ולסייע בהפיכת העולם למקום טוב יותר.

מעתה, במקום לחפש מתחת לאדמה את האנרגיה, צריכים רק להרים עיניים לשמיים, להבין שהקב"ה נותן אנרגיה בשפע גדול, בלי לזהם את עולמנו ובלי להיות תלויים במדינות הנפט.

שפע ימים: מימצא חדש בנחל הקישון

באר שבע: כנס מדע וגאולה

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...