• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"ז סיון התשפ"ד (03.07.2024) פרשת קורח

שפע ימים: "התקדמות מואצת ומשמעותית בשלבי האקספלורציה"

"אין ספק כי חשיפת תוצאות מחקרים אלו הינה אבן דרך מהפכנית גם בתפיסה הגיאולוגית הבינלאומית ביחס לסגולותיה הייחודיות של אדמת ארץ ישראל, ובפרט ביחס לאזורי ההיתרים בהם פועלת שפע ימים – שתביא להתקדמות מואצת ומשמעותית בשלבי האקספלורציה שמבוצעות על ידי החברה".
שפע ימים: "התקדמות מואצת ומשמעותית בשלבי האקספלורציה"
כל הידיעות מאתר הגאולה אצלכם בואצאפ

אתר bizportal מדווח: חברת שפע ימים השתתפה בכנס החברה הגיאולוגית הישראלית שהתקיים לאחרונה באילת. במסגרת הכנס הציגה שפע ימים את התקדמותה, כשהשנה היא אירחה שני חוקרים בינלאומיים מחו"ל: פרופ' ביל גריפין ורעייתו פרופ' סו או'ריילי שהינם חוקרים מובילים בעולם בתחום חקר מעטפת כדור הארץ העמוק והתווית אזורי מטרה לחיפושי מרבצי אבני חן.

החוקרים מאוסטרליה חשפו בכנס את תוצאות המחקרים שבוצעו על ידם במהלך השנתיים האחרונות על ממצאי החברה (אבני המויסאנייט והקורונדום) כמו גם על הגיאולוגיה של האזורים בהם מבצעת שפע ימים את פעילות האקספלורציה בצפונה של ארץ ישראל, שעיקרי מסקנותיהם דווחו על ידי החברה ב-27 בינואר.

שפע ימים: "אין ספק כי חשיפת תוצאות מחקרים אלו הינה אבן דרך מהפכנית גם בתפיסה הגיאולוגית הבינלאומית ביחס לסגולותיה הייחודיות של אדמת ארץ ישראל, ובפרט ביחס לאזורי ההיתרים בהם פועלת שפע ימים – שתביא להתקדמות מואצת ומשמעותית בשלבי האקספלורציה שמבוצעות על ידי החברה".

שפע ימים בע"מ הוקמה בשנת 1999 כחברת אקספלורציה לחיפושי יהלומים, אבני חן וזהב. החברה הוקמה במטרה לכרות אוצרות טבע הטמונים באדמת ארץ ישראל‏. החברה מחזיקה בהיתרים בלעדיים לחיפוש במכרות בשטח עצום של 660 אלף דונם.

 

 

 

באר שבע: כנס מדע וגאולה

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...