• ב"ה ימות המשיח!
  • י"ט אדר ב' התשפ"ד (29.03.2024) פרשת צו

ההצהרה המפתיעה: עבד הרבי מלך המשיח שליט״א אנוכי

במהלך שידור הזום של מטה משיח לרגל כ"ח ניסן, עלה הרב יעקב הלוי גרנשטט שליח הרבי שליט"א מלך המשיח מנהל מוסדות אור מנחם ובית חב"ד בשכונת ברוקלין פאולו ברזיל ועומד בראש ארגון בני נח ברזיל, כשלצידו יושב אחד מבני נח כשבפיו הצהרה דרמטית
עדכונים שוטפים בערוץ הגאולה בטלגרם

הרב גרנשטט בפועל במשך כל השנה ומשפיע על עשרות אלפי בני נח לקיים את הוראות ומצוות התורה המיועדת אליהם, הביא את הדובר, שלאחרונה למד מספר מילים בלשון הקודש. לאחר שלפני כחמש שנים גילה את האמת.

"עבד הרבי שליט"א מלך המשיח אנוכי", הצהיר, כשהוא מדגיש שהוא הינו בן נח שלא התגייר אך מעוניין, כמו רבים מחבריו לקיים את אותן מצוות המיועדות בעבורם. מילים אלו נאמרו על ידי עבדו של אברהם אבינו, אליעזר: "עבד אברהם אנוכי".

בין דברין הסביר הוא שגילה כי אבותיו נחלו שקר, בהלכם אחרי דתות ואמונות שאינם האמת, כפי שניבא הנביא ירמינו: "ה' עֻזִּי וּמָעֻזִּי וּמְנוּסִי בְּיוֹם צָרָה אֵלֶיךָ גּוֹיִם יָבֹאוּ מֵאַפְסֵי אָרֶץ וְיֹאמְרוּ אַךְ שֶׁקֶר נָחֲלוּ אֲבוֹתֵינוּ הֶבֶל וְאֵין בָּם מוֹעִיל".

בין דבריו ציין כי הוא מחזיק בכנף מעילו של הרבי שליט"א מלך המשיח, כנאמר בנבואת זכריה: "כֹּה אָמַר ה' צְבָ-אוֹת בַּיָּמִים הָהֵמָּה אֲשֶׁר יַחֲזִיקוּ עֲשָׂרָה אֲנָשִׁים מִכֹּל לְשֹׁנוֹת הַגּוֹיִם וְהֶחֱזִיקוּ בִּכְנַף אִישׁ יְהוּדִי לֵאמֹר נֵלְכָה עִמָּכֶם כִּי שָׁמַעְנוּ אֱ-לֹהִים עִמָּכֶם"

באתיופיה חגגו את י"א ניסן באירוע מושקע

מאות משתתפים בכנס שבע מצוות בברזיל

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...