מקהלת צבאות השם - חדורים בחיות הנשיא

מקהלת צבאות השם - חדורים בחיות הנשיא | הקליפ הרשמי

ברק גרוסברג בתוכנית "שלומי וסתם"

צפו בגיטריסט ברק גרוסברג בערוץ הידברות בתכנית הילדים של שלומי וסתם

יוני שלמה: הַשְׁקִיפָה מִמְּעוֹן קָדְשְׁךָ

לרגל ראש חודש אלול - חודש הרחמים והסליחות, הזמר החסידי הבינלאומי יוני שלמה משחרר סינגל שני מתוך אלבומו השלישי שיראה אור בקרוב בעז"ה, זאת חודשיים ימים בלבד לאחר שחשף את הסינגל הראשון מתוך האלבום המפואר - "ותמהר", שצבר תהודה רבה בקרב הציבור והושמע אינספור פעמים בתחנות הרדיו

ברק גרוסברג מארח את אריאל זילבר

צפו בברק גרוסברג, אמן הגיטרה החשמלית, מארח את אריאל זילבר עם שירו "תן לי כח" ב"בארבי" ת"א

ברק גרוסברג בבארבי ת"א - גאולה

לכבוד חג הגאולה י"ב י"ג תמוז, שחרר הגיטריסט ברק גוסברג קליפ חדש מתוך הופעה בבארבי תל אביב בשנה שעברה מהמופע הענק "בוחרים משיח עכשיו" עם עריכה מגניבה ופסיכדלית לשיר אינסטרומנטלי שלי בשם גאולה

מחרוזת שמחה ברק גוסברק וישראליק בש

צפו בקטע מתוך מחרוזת השמחה, "ברוב שירה וזמרה" עם הגיטריסט ברק גרוסברג והקלידן ישראליק בש, ששודרה בעצרת גאולה ומשיח ג' תמוז תש"פ

אריאל זילבר: קרן ראשונה

צפו ברב החסיד אריאל זילבר, שר על קרן אור ראשונה ששומרת עליו בדרכו ולא נותנת לו ליפול

מקהלת צבאות ה' - מובטחים בגאולה

מקהלת צבאות ה' - מובטחים בגאולה

באוטובוס אני יושב - משיח בעולם

באוטובוס אני יושב - משיח בעולם. סרטון קצר ולא חדש שממחיש איך בכל מקום ובכל מצב צריך לחשוב על הרבי שליט"א מלך המשיח והגאולה

דייייי" - סינגל חדש של מרדכי בן דוד

מי שאמר לעולמו די יאמר לצרותינו די. סינגל חדש של מרדכי בן דוד שיוצא לאור לכבוד ל"ג בעומר תש"פ. השיר הולחן ע"י מרדכי בן דוד לפני כשלושה שבועות בעיצומה של מגיפת הקורונה שהכתה בתדהמה את העולם, והפילה חללים רבים מאחינו בני ישראל בכל אתר ואתר.השיר יוצא הערב לכבוד ל"ג בעומר, יומא דהילולא של רשב"י, נקווה ונתפלל שבזכותו ובכוחו של ר' שמעון שיכול לפטור העולם, שהקב"ה יאמר לצרותינו די, ונזכה לגאולה שלימה ע"י הרבי שליט"א מלך המשיח.

הלהיט החדש: הרבי שליט"א מבטיח

הלהיט החדש: בשל התפרצות הקורונה ופחד בציבור הוציא הזמר החב"די ר' חיים נחמן בנסמיאן להיט חדש בו הוא מבטא את המסר של הרבי שליט"א מלך המשיח כי ארץ ישראל זהו המקום הבטוח ביותר בעולם ושהגאולה ממש כאן. הרבי שליט"א מבטיח. לצפייה.

לרגל י' שבט: לויק טובול משחרר את "חב"ד 4"

נדמה שאין עוד חסידות עתירת אלבומים מניגוניה כמו ליובאוויטש, אך האלבום החדש "חב"ד 4" הוא המרגש ביותר שראה אור אי פעם. שילוב מדהים של בחירת שירים עליה עמל חודשים ארוכים צוות ההפקה בראשותו של לוי"ק טובול, לצד עיבוד ותזמור מרשימים שכתב משה לאופר כשגולת הכותרת היא הביצוע הייחודי של מקהלת "יידיש נחת" עליה ניצח מוישי קראוס ועיבד קולית יוסי גרין. להאזנה.

״עמך עמי״: סינגל חדש לנפתלי קמפה

שבועות ספורים לפני השקת אלבומו השני שיצא אי״ה לקראת ט״ו בשבט, משחרר נפתלי קמפה סינגל נוסף מתוכו: ׳עמך עמי׳ - שיר נוגע, מרגש ומשמח כאחד. מילות השיר מתוך פסוקי מגילת רות שמרגשים בכל פעם מחדש. להאזנה לחצו כאן.

שימי אזולאי: הנה זה משיח בא

צפו והאזינו לשירו החדש של המלחין והיוצר הרב שימי אזולאי "הנה זה משיח" סוף סוף בהקלטה מקצועית ןקליפ רשמי

בזכות התורה: הלהיט החדש של שטיינמץ

את השיר מבצע אמן הרגש ר' מוטי שטיינמץ לכבוד מעמדי סיומי הש"ס, והוא הולחן ע"י צמד היוצרים אלי קליין ואיצי ברי על המקהלה הופקד ר' פנחס ביכלר ומקהלת מלכות ובהפקת שלום וגשל. "בְּשָׁעָה שֶׁאָמְרוּ ישראל נַעֲשֶׂה וְנִשְׁמָע. אָמַר הַקָּדוֹשׁ בָּרוּךְ הוּא בִּזְכוּת התּוֹרָה וְלומדיה יִנָּצֵל הָעוֹלָם בִּשְׁבִיל שׁוֹשַׁנָּה זוֹ יִנָּצֵל הַפַּרְדֵּס" • האזנה עריבה.

אני מאמין עם ילד הפלא דודי הרשקופ

ניגון חדש של משה גולדמן ל"אני מאמין בביאת המשיח" בביצוע ילד הפלא דודי הרשקופ ומקהלת ויז'ניץ

"כי ביום הזה יכפר עליכם"

ערב יום כיפור הקדוש והנורא, גדול הזמר החסידי מרדכי בן דוד בשיר וקליפ תפילה חדש: "אל תשליכני". השיר בלחנו של המלחין והיוצר ר' שמשון ניימן מלונדון, בוצע לראשונה במסגרת דינר Shas-A-Thon של ארגון A Time שהתקיים בחודש אלול האחרון בלונדון - אנגליה. צפו.

זאבי פריד מגיש: ״ואני תפילתי״ קליפ חדש והכנה לימי הסליחות

זאבי פריד מגיש: ״ואני תפילתי״ קליפ חדש והכנה לימי הרחמים והסליחות עם בעל המנגן ר׳ מרדכי גוטליב והחברים • הפעילו רמקולים.

אודי דאמרי בשיר חדש על הגאולה: עוד יבוא יום

הזמר אודי דאמרי הוציא היום לרגל עונת הקיץ שיר חדש ומרעננן - עוד יבוא יום. השיר מתאר את המצב בימות המשיח. לצפייה בקליפ הגאולתי כנסו.

רועי לביא & ברק גרוסברג - מה צריכים ממני?

סינגל חדש בשיתוף פעולה של הזמר רועי לוי עם הגיטריסט ברק גרוסברג. סיפורו של השיר נבנה על סיופר על אחד מחסידיו של האדמו"ר הזקן בעל התניא שנכנס אליו ל"יחידות" לאחר שירד מנכסיו וסיפר לו עד כמה מצבו קשה וסיים בשאלה "מדוע הגיע אליי כדבר הזה?". האזנה נעימה.

דף 8 מתוך 11