• ב"ה ימות המשיח!
  • י"ח אדר ב' התשפ"ד (28.03.2024) פרשת צו

הטריליונר הראשון בדרך?

שני יזמים מחלוצי התעשייה המודרנית מתמודדים על תואר 'האיש העשיר ביותר בעולם' מזה חודשים. הקרב הצפוף שובר את שיאי העושר המוכרים ומסמל עידן כלכלי חדש
הטריליונר הראשון בדרך?
אילון מאסק (צילום: נאס”א)
עדכונים שוטפים בערוץ הגאולה בטלגרם

אילון מאסק, מייסד חברת החלל הפרטית 'ספייס-אקס' ונשיא טסלה, ממשיך לחרוך את הזירה הכלכלית כשהוא שובר שוב ושוב שיאי עושר. מולו מתמודד ג'ף בזוס, מייסד אמזון, כשהם מתחלפים מפעם לפעם במקום הראשון והנחשק, עד שבחודשים האחרונים ידו של מאסק על העליונה והוא מרחיב את הפער. 

הונו של מאסק הוערך לאחרונה על ידי מגזין פורבס ב- 321 מיליארד דולר, בעוד שבזוס בסביבות 240 מיליארד. מאסק זינק מטאורית למקום הראשון לאחר שב-2020 הוא עוד דורג באזור מקום 31. ברשימת המיליארדרים, אגב, נמצאים לא פחות מ- 2275 עשירים, מתוכם 660 מיליארדרים חדשים שנוספו השנה. 

טסלה, החברה שמרבית מניותיה בבעלותו של מאסק, עברה בחודשים האחרונים את שווי הטריליון דולר ובכך הפכה לחברה הצעירה ביותר שחצתה את השווי הזה. 

לשם השוואה, לאפל לקח 42 שנה להגיע לשווי של טריליון, לאמזון לקח 24 שנה, לגוגל 21, ולטסלה, כלת השמחה, 18 שנה בלבד. קפיצת השווי אירעה לאחר זינוק המניה במעל 40% ב-12 החודשים האחרונים ובמאות אחוזים בשנים האחרונות. 

אנליסטים מחברת מורגן סטנלי מעריכים כי אילון מאסק מתקדם לעבר הון אישי של לא פחות מטריליון דולר, ובכך עלול לרשום שיא היסטורי של כל הזמנים. אך דא עקא, שבתנועות שוק המניות, איש אינו יודע מה ילד יום. כך או כך, אילון מאסק מהווה דוגמה לעושר של ימינו, מ-0 ל-100 בשנים אחדות, מה שמוכיח שוב כי בורא עולם הוא המוריש ומעשיר, והוא המרים מאשפתות אל היכלי שן. 

תקופתנו זו של ימות המשיח מאופיינת בשפע אדיר, צמיחת רשימת המיליארדרים והבקעת שיאי העושר מעידים על כך כמאה עדים. הרבי שליט"א מלך המשיח אומר בשיחותיו הקדושות כי הגאולה כבר נמצאת כאן בעולמנו, עלינו רק להיות מוכנים לקבל אותה, עלינו רק לפקוח את העיניים ולחזות בה. זאת נעשה כאשר נרגיל את עצמנו לחיים של גאולה, ללימוד תורה וקיום מצוות בשמחה ובהידור.

“הסטארט-אפ הרזה” משגע את הבורסה

“אני רק צינור, הכסף לא מיועד רק לי״ - הגישה החדשה של עשירי העולם

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...