שלימות התורה • "בני הישיבות אין לגייסם ולא יצאו בצבא!"

ידועה צעקתו של נשיא דורנו כ"ק אדמו"ר מלך המשיח שליט"א נגד גיוס התמימים (ובחורי הישיבות) לצה"ל, ולמרבה הצער ישנם כאלו המנסים בכל כוחם לגייס את בחורי הישיבות בכלל ואת תלמידי התמימים בפרט, בימים האחרונים ישנו מאבק גדול בעניין זה בו יצאו מכתבים בעניין וכן דברי הרבי שליט"א בנושא • להלן דברי הרבי מלך המשיח שליט"א

קורס שידוכים לגברים במרכז משיח בירושלים

השבוע יפתח ב"ה קורס מיוחד לשידוכים לגברים ע"י מרכז משיח וגאולה שבירושלים. בקורס ישתתפו מיטב המומחים בתחום שיסייעו לתמים לבחור את השידוך הנכון. ביום רביעי הקרוב, כ"ד אייר, יפתח הקורס אי"ה בהרצאתם של הרב נועם הרפז והרב יצחק חביב. לפרטים והרשמה: 077-7507708

אחרי 21 שנה • "מעמד הקהל ארצי" בכיכר רבין

לפני עשרים ואחת שנה נערך ב"כיכר מלכי ישראל" בתל אביב, "מעמד הקהל ארצי" בהשתתפות מאות ואלפי איש • השנה חסידי חב"ד-ליובאוויטש באה"ק משחזרים את ההצלחה ומביאים את הגאולה ב"מעמד הקהל אדיר לקבלת פני משיח צדקנו" בהשתתפות רבבות עמך בית ישראל מכל החוגים. • אי"ה ביום ראשון, ד' בתמוז (10.7.16) בכיכר רבין בתל-אביב. • פרטים נוספים יבואו בהמשך.

770: מחדשים את ארון הקודש

השבוע ב-770 חידשו את ארון הקודש ותלו בדים אדומים מעבר לפרוכת האדומה של הקיץ. זאת לאחר שהוחלפה הפרוכת הלבנה שקשטה את ארון הקודש במשך חג הפסח. לתמונות

שמות חסידיים לרחובות הכפר

כפר חב"ד הולך וגדל ומתפתח. לאחרונה, הוחלט על מתן שמות לרחובות הכפר. בין השמות: אגרות קודש, דבר מלכות, המשך תרס"ו. הכיכרות נקראו על שם עשרת המבצעים ועוד.

להקהיל את העם הממנגלים

מחר - הזדמנות מצויינת לצאת למבצעי תפילין "בגינות ובפרדסים". לא לשכוח לפני הנחת תפילין הרכזת יחי אדוננו. כך הרבי שליט"א מלך המשיח הגיה את דף הנחת התפילין בתשנ"ג, וזה העיקר.

בניין 749 הוצע למכרז ע"י העירייה

אמש, נתלתה מודעה זו ב-770: חוב לעייריה של למעלה מ1.5 מיליון דולר על דו"חות. הבנין מוגדר כמסובן למגורים, והוצע למכרז ע"י העירייה ביום חמישי הקרוב. כל מומחה שפנו אליו סירב לסייע.

לכתחילה אריבער: בפלורידה

בבית משיח פורט לודרדייל שבפלורידה פתחו מחדש לרגל ב' אייר, יום הולדתו של הרבי המהר"ש את בית ספר היהודי לימי ראשון. היום, ל' ניסן, נפתח הסאנדיי סקול בתכנית מיוחדת לילדים ולילדות (בנפרד, כמובן). כאשר בית נפתח הוא כלל אך ששה תלמידים. כיום ב"ה רשומים למעלה מ-60 ילדים.

חב"דניק הותקף בקראון הייטס

בערב שבת האחרון, תקפו מספר נערים אפרו-אמריקנים חסיד חב"ד. החסיד נפצע כאשר מצבו מוגדר קל ב"ה והוא טופל ע"י כוחות הצלה במקום. אחד הפורעים נתפס ונעצר. כמו-כן, שריפה קטנה פרצה השבוע ב-770.

אלע צפתים צוזאמען: מעמד הקהל עוצמתי

במעמד היסטורי, לרגל שנת הקהל, מתאספים אלפי הבוגרים של ישיבת צפת יחד עם צוות ההנהלה. זאת במלאות ארבעים שנה להקמת הישיבה בשנת תשל"ז. האירוע יתקיים אי"ה ביום חמישי, כ"ה אייר בהאנגר 11 בתל-אביב.

כינוס תורה באיסרו חג ב770

אתמול (א) באיסרו חג, התקיים בהוראת הרבי שליט"א מלך המשיח כינוס תורה בבית חיינו 770. תמונות

למכירת חמץ כאן באתר הכנסו עכשיו.

למי שעדיין לא שם לב לקישור מעל הכתבות של "מכירת חמץ". כאן באתר ניתן למכור חמץ רק עד ערב פסח בשעה 21:30 בלילה, (ליל בדיקת חמץ),

מנוי אחד יזכה ב 40,000 ש"ח

התאחדות החסידים יוצאת היום במבצע מנויים חסר תקדים שייערך כחודש, במהלך הקמפיין יכירו אנ"ש את פעולות "התאחדות החסידים" ויצטרפו למשפחת המנויים התורמים בקביעות וזוכים מידי חודש להשתתף בהגרלה על טיסה לרבי שליט"א מלך המשיח ולקבל את מגזין דרך המלך • צפו בקטלוג: אלו המתנות שתקבלו לחג הפסח

סדר "הקהל" בישיבה הקטנה בנצרת עילית

בישיבה קטנה בנצרת עילית נעשים מאמצים רבים לנצל את הזמן המסוגל של שנת "הקהל". בתמונות: התמימים לומדים בסדר "הקהל" בחיות גדולה, כמובן, עם הביאור החסידי: בדורנו הכריז הרבי שליט"א מלך המשיח על "מבצע הקהל" (בשיחה מיוחדת שנאמרה בי"ג תשרי תשמ"ח) וביאר היטב את תפקידו של כל יהודי במצוה זו, וכהכנה לקיום הייעוד "קהל גדול ישובו הנה" בגאולה האמיתית והשלימה. לתמונות

הקשר בין קידוש החודש לרבי שליט"א מלך המשיח

מידי ליל שישי לאחר הסדר, מתקיים ב770 שיעור עיוני בנושא גאולה ומשיח, בדרך כלל ע"י אחד הבחורים. הרב וולפא ראש מכון הרמב"ם השלם, ומחבר ספרים בעניין מלכותו של הרבי שליט"א מלך המשיח, מסר הפעם (ראש חודש אדר שני) את השיעור בנושא הקשר בין ישראל נמשלו ללבנה, קידוש החודש, והתגלות הרבי שליט"א מלך המשיח.

הוספה בריקודים ושמחה ב770 בז"ך אדר ראשון

אתמול, ז"ך אדר ראשון בתום סדר הישיבה בשעה 10:00 בלילה, החלו ריקודים שנמשכו שעה ארוכה עד אחרי כיבוי האורות ב770 ע"י נציג הגבאים שרוצים מטעם צער בעלי חיים לשחרר את העבדים כנענים לנקות את המקום שיוכלו ללכת לישון, גלריה ענקית.

בית חיינו 770 ז"ך אדר ראשון תשע"ו הלימוד, והשמחה

סדרי ישיבת תומכי תמימים המרכזית אמש, כ"ז אדר ראשון, התבטא ברצינות המיוחדת ליום זה ספוגה בהתעקשות בלתי מתפשרת לעשות כל שביכולת להביא את הרבי שליט"א מלך המשיח בפועל ממש. לקראת סוף הסדר היו שיעורים על ענין היום עם הרב נחמן שפירא, והרב ליברוב. מיד בסיום הסדר החלו ריקודי ז"ך אד"ר בליווי יוסי כהן ותזמורתו, עד אחרי כיבוי האורות. בכתבה זו גלריה משעות הלימוד.

אהלי תורה באו לזעוק לרבי שליט"א מלך המשיח תתגלה

אתמול ז"ך אדר, ילדי התלמוד תורה "אהלי תורה" קראון הייטס באו ל770 בית רבינו, בית משיח, המקום בו נמצא נשיא הדור ומחכה לגאול את עם ישראל, לזעוק אליו "אנחנו עמך", עד מתי, "רבי, תתגלה"!!

המבקרים משיקגו פגשו את השליח הרב טורין ב770

אתמול (יום א') אחר הצהריים הגיעה קבוצת מבקרים משיקגו לבית משיח 770 ושם להפתעתם פגשו את השליח בשיקגו הרב אליעזר טורין שעשה להם סיור במקום.

הרב חיים ברוד התוועד בישיבת מצפה משיח ביצהר

אתמול התוועד בישיבת מצפה משיח יצהר, הרב חיים ברוד, שליח הרבי שליט"א מלך המשיח לפליאה דל כרמן מקסיקו. תמונות

דף 44 מתוך 45