י"ט כסלו לדוברי רוסית בעיר הגאולה

ביום ראשון י"ח כסלו (18.12.16) בשעה 20:00 תתקיים בעזהשי"ת התוועדות רבתי לדוברי רוסית בבת ים עיר הגאולה, מטעם האגף לפעילות בקרב דוברי הרוסית בעיר שע"י בית חב"ד. ההתוועדות תתקיים אי"ה באולמי "שלום ורעות" שד' העצמאות 17 פינת סוקולוב. בתכנית עשירה ומגוונת הכוללת כיבוד עשיר, לצד הרצאות מפי הרב חיים ניסליביץ המשפיע הידוע מירושלים והרב שלום לוגוב מכפר חב"ד, אשר יירצו על המשמעות האקטואלית של חג הגאולה י"ט כסלו יום גאולת אדמו"ר הזקן בעל התניא והשולחן ערוך ממאסרו ברוסיה.

מדור חדש - שיעורי חסידות

חדש באתר הגאולה: שיעורי חסידות יומיים המועלים ע"י משתתפי השיעורים ברשתות החברתיות, מרוכזים באתר הגאולה במדור "וידאו" תת מדור "שיעורי חסידות". כעת בפתיחת המדור נוספו כשלושים שיעורים מהחודש האחרון. ומלאה הארץ דעה את ה' כמים לים מכסים. ניתן להפנות אלינו עוד שיעורי חסידות בוידאו.

ממש: "דער רבי איז געזונט" גלריה שניה

גלריית תמונות נוספת של רגעים מרגשים מההתוועדות המרכזית לראש-חודש כסלו בארגון 'ממש' – מרכז ההפצה בארץ-הקודש, בה השתתפו מאות רבות של חסידים, שלוחים, אנ"ש והתמימים מכל רחבי הארץ. ההתוועדות נערכה בליל שישי האחרון באולם 'ממש' בבני ברק, ועם הקהל הרב התוועדו הרה"ח עופר מיודובניק והרה"ח שמעון ויצהנדלר.

ר"ח כסלו ב"ממש" - גלריה ראשונה

מאות רבות של חסידים – אנ"ש והתמימים השתתפו בהתוועדות המרכזית של ראש-חודש כסלו שנערכה במרכז ההפצה "ממש" בבני ברק. למרות מזג האויר הסוער נהרו ההמונים להשתתף בהתוועדות, בשמחה ובריקודים הסוחפים. הרב עופר מיודובניק והרב שמעון ויצהנדלר התוועדו ב"שבת אחים גם יחד" עד לפנות בוקר. גלריה ראשונה.

יום ה', ההתוועדות המרכזית לכבוד ר"ח כסלו

היום !תיערך התוועדות חסידים המרכזית וסעודת הודי' לרגל יום הבהיר ראש-חודש כסלו, תחילת יובל הארבעים תשל"ח – תשע"ז. התוועדות תיערך מסביב לשולחנות ערוכים עם פארבייסן כיד המלך ומשקה המשמח ע"ד כבליובאוויטש שבליובאוויטש. הכניסה חופשית וההתוועדות לגברים בלבד. עם הקהל יתוועדו רבנים ומשפיעים שבראשם המשפיע האורח הרה"ח עופר מיודובניק, משפיע בישיבת חח"ל צפת. ההתוועדות תיערך אי"ה היום באולם 'ממש' רח' מתתיהו 16 בני ברק בשעה 8 בערב.

חיליק פראנק עם ניגון ר"ח כסלו

הכלייזמר המפורסם חיליק פראנק באלבום חדש היוצא בימים הקרובים - לקראת חג החנוכה , ובו גם ניגון ראש חודש כסלו. האזינו לניגון זה מהאלבום המוקדש כולו לניגוני חנוכה, הלל וראש חודש בביצועים אינסטרומנטליים בהשפעה כליזמרית וקלאסית.

התוועדות ר"ח כסלו בבת ים עיר הגאולה

התוועדות ראש חודש כסלו בבת ים, יחד עם התוועדות יום הולדת של הרב זמרוני ציק, ביום רביעי אור לר"ח כסלו, בבית חב"ד בת ים עיר הגאולה.

חלוקת דולרים יום א', י"ט חשון

מספר תמונות מחלוקת הדולרים ע"י הרבי שליט"א מלך המשיח, יום א', י"ט חשון תשע"ז

התוועדות ראש חודש כסלו בממש

בעוד כשבועיים תיערך התוועדות חסידים המרכזית וסעודת הודי' לרגל יום הבהיר ראש-חודש כסלו, תחילת יובל הארבעים תשל"ח - תשע"ז. התוועדות תיערך מסביב לשולחנות ערוכים עם פארבייסן כיד המלך ומשקה המשמח ע"ד כבליובאוויטש שבליובאוויטש. הכניסה חופשית וההתוועדות לגברים בלבד.

תמונת הלילה: דודו פישר בפינת החי

הלילה, י"ד חשוון, הגיע דודו פישר ל770 והתוועד בפינת החי עם התמימים והרב פרידמן. באותה שעה נערך סיום רמב"ם בו התוועד שדרן הרדיו והטלוויזיה אורי רווח. בהמשך היום נעלה בעז"ה גם את דברי אורי רווח מההתוועדות.

שמחת בית השואבה בבת ים עיר הגאולה

כמפורסם, בית חב"ד בת ים עיר הגאולה בראשות הרב זמרוני ציק מארגן מידי שנה שמחת בית השואבה עם תיזמורות בכיכר המצבה בעיר. הרב איציק רחימי מנהל הפעילות מארגן את הארועים בתיאום עם גורמי הרשות המקומית, וגם ראש העיר רואה לעצמו כל שנה זכות להגיע. רשמים בוידאו. צילום: משה צפניה טלבי.

הדפסת תניא ב"תהילים בשדרה"

ביום ראשון שעבר כ"ב באלול התקיים מעמד 'הקהל' אדיר לילדי בת-ים -עיר הגאולה הכולל בתוכו מעמד הדפסת ספר התניא על ידי "התהילים בשדרה" הצלם מנדי טויטו היה שם והוא מגיש גלריית תמונות

ערב ראש השנה תשע"ז

התרת נדרים, דפים לכתיבת פ"נים, כינוס הקהל ספונטני, קבלת פ"נים, תפילת מנחה עם הרבי שליט"א מלך המשיח במניין מצומצם למעלה, כי 770 למטה היה נעול כי ניקו את המקום לחג. תמונות.

מחר: התוועדות ח"י אלול בבת ים

עפ"י בקשת הרבי שליט"א מלך המשיח, הציבור הרחב מוזמן להשתתף בהתוועדות חסידית לרגל יום הבהיר ח"י אלול - יום הולדת שני המאורות הגדולים: הבעל שם טוב ואדמו"ר הזקן מייסד חסידות חב"ד. לרגל שנת 'הקהל': הגרלת כרטיס טיסה ל-770

'דברי משיח' • סדרת ספרים חדשה

אחרי השלמת סדרת ספרי המאמרים על סדר פרשיות התורה והמועדים (כ"ו כרכים), מפתיע 'המכון להפצת תורתו של משיח' בהודעה על סדרה חדשה. כל הפרטים על הסדרה המיוחדת - בפנים הכתבה

כ-א-ד-א-ר-א-ם!!

לרגל יום התייסדות ישיבת תומכי תמימים, התקיימו אמש ריקודים סוערים בבית חיינו - 'כאדאראם', ולאחר מכן התיישבו התמימים להתוועדות חסידים עם הרב דודו לידר, שליח הרבי שליט"א מלך המשיח במלבורן, אוסטרליה. צילום: שמואל עמית

הגלריה השבועית מ-770 • פרשת כי תצא

כמידי שבוע, צוות האתר שמח ללקט עבורכם רגעים ומאורעות מהשבוע החולף בבית חיינו, בית משיח 770. צילום: שמואל עמית

בלעדי • ערוץ זמן הגאולה בהפקת תוכניות חדשות

חוזר ובגדול: לאחר תקופה של שקט, ערוץ זמן הגאולה לצפייה, מחדש את שידוריו בלעדי לאתר הגאולה ובעמוד היטיוב "אתר הגאולה" • הערוץ מחודש בברכתו של נשיא דורנו כ"ק אדמו"ר מלך המשיח שליט"א באמצעות ה"אגרות קודש" • על צוות הערוץ עומדים אנשי הפקה ותוכן מהבכירים בתקשורת • פרטים מלאים

רב הישוב חוסן ביקר ב770

הרב יצחק לוי רב הישוב חוסן שליד העיר כרמיאל הגיע אמש (רביעי) לבית חיינו 770 בית משיח. הרב לוי הינו מי שהיה מסכם את שיעוריו של הרב עובדיה יוסף והיום הוא מסכם את השיעורים של בנו. הרב ישב עם התמימים ודיבר על ענייני חודש אלול, כיצד כל אחד צריך להתחזק יותר בלימוד התורה וקיום מצוות. במהלך השיעור שתיכף הפך למעין התוועדות ניגנו ניגונים השייכים לחודש אלול וכן עזרני אל חי.

הגלריה השבועית מ770 לפ' שופטים

להלן הגלריה השבועית מבית חיינו 770 - בית משיח מקום המקדש גופי' דלעתיד לפ' שופטים, צילום שמואל עמית

דף 42 מתוך 45