הרב מנדי וילשנסקי במרכז משיח י-ם

ביום ראשון, אור לי' שבט התכנסו עשרות רבות להתוועדות סוחפת לרגל קבלת הנשיאות של הרבי שליט"א מלך המשיח. רבנים ומשפיעים, לצד עסקנים וחסידים והמוני בית ישראל, התוועדו אל תוך הלילה וכדברי אחד המשתתפים "היתה התוועדות מרוממת, אין ספק שתזרז את הגאולה!"

ציון שלוש שנים לפטירת הרב שמולביץ ע"ה

במלאות שלוש שנים לפטירתו של השליח הבלתי נשכח לבית שאן הרב יעקב שמולביץ ע"ה, התאספו בני משפחתו, מקורביו ומושפעיו להתוועדות חסידית עם בנו וממלא מקומו בשליחות הרב שלום בער שמולביץ שתבע להמשיך את שליחות הרבי שליט"א מלך המשיח כל אחד היכן שהוא נמצא ולהכין את העיר לקבלת פני משיח.

הכנסת ספר תורה בבת ים עיר הגאולה

זה היום עשה ה' נגילה ונשמחה בו. הכנסת ספר תורה לבית הכנסת "מרכז חב"ד ליובאוויטש" בראשות הרב שמואל אניג'ר, מחר (שני) י' שבט, בהשתתפות הרב זמרוני ציק, רבנים ואישי ציבור. פרטים בכתבה.

כתבה על תהילים בשדרה בYNET

לפני חמש שנים יזם שחר את הפרויקט 'תהילים בשדרה', וכיום ממתינים לו מדי שבוע עשרות ילדים אותם חשוב לו לשמח. "קיבלנו את הזכות לעשות לאנשים טוב, לא משנה מתי ואיך" כתבה של אילנה קלמן, בynet

שותפים בחינוך ילדי דור הגאולה

ההצלחה המפתיעה של מוסדות חינוך חב"ד בבת ים עיר הגאולה, והעובדה, שבתוך כמה שנים, כבר נמנים כשבעים ילדים הפוקדים מידי יום, את המעונות, הגנים והחיידר, הביאה את הצורך לערוך ערב הצדעה, בסגנון "דינר" שהכנסותיו קודש לקיום מוסדות החינוך.

ערב מרגש לרגל 10 שנים לישיבת המלך המשיח בירושלים

ערב הצדעה לרגל 10 שנים לישיבת המלך המשיח התקיים ביום רביעי השבוע. בחלק הראשון של הערב תיארו את פעילות הישיבה וייחודה במרכז העיר ובפרט חשיבותה בקרב הנוער. בזה אחר זה עלו לדוכן ונשאו דברים הרבנים ותלמידי הישיבה. מרגש היה המפגש בין תלמידי הישיבה הוותיקים והחדשים.

התוועדות כ"ד טבת המרכזית בבית חיינו

אנ"ש והתמימים השתתפו במוצש"ק בהתוועדות חסידים המרכזית לרגל כ"ד טבת, יום הסתלקות כ"ק אדמו"ר הזקן, שאורגנה על ידי גבאי בית הכנסת ובית המדרש ליובאוויטש שבליובאוויטש. בהתוועדות השתתפו רבני השכונה חברי הבד"צ, שווי ,ברוין, יוסף יצחק קרץ,וטברסקי משפיעים ושלוחים • צלם חב"ד אינפו שמואל עמית מגיש גלריית תמונות

דינר למוסדות חינוך חב"ד בת ים עיר הגאולה

במוצאי שבת הקרובה ראש חודש שבט, יתקיים "דינר" מלווה מלכה לטובת מוסדות חינוך חב"ד בת ים. יש להירשם מראש לארוע, פרטים בכתבה

התוועדות כ"ד טבת בבת ים עיר הגאולה

במוצאי שבת כ"ד טבת, יום הסתלקות אדמו"ר הזקן, התקיימה התוועדות בבית חב"ד בת-ים עיר הגאולה. מנדי טויטו מגיש גלריית תמונות

בונים ומשפצים את ישיבת חבד בראשל״צ

זה לא עוד יום התרמה, וגם לא עוד צ׳רידיי, היום אנחנו משפצים את ישיבת חב"ד בראשל"צ וזוכים לברכת הרבי להצלחה בחינוך הילדים!! ככתר הילומים בעיר ראשון לציון, ניצבת ומאירה ישיבת תומכי תמימים ליובאוויטש. הישיבה שהייתה ידועה בשם 'אחי תמימים', נוסדה לפני 65 שנים על ידי המשפיע הרוחני הגה"ח הרב חיים שאול ברוק ז"ל. עבור כל שקל שתתרמו, נקבל מחברת הבניה עוד שקל ועם תרומתכם = 2 שקלים.

ספר תורה לזכות אברהם מייזליש ע"ה

היום (חמישי) י"ד טבת, מעמד התחלת כתיבת ס"ת והתוועדות חסידית לזכות הרה"ח אברהם מייזליש ע"ה.

בית חב"ד בית שאן בחנוכה

בית חב"ד בית שאן – פעילות שיא בכל המוקדים בעיר ובבקעה. כנס ילדים ענק בהשתתפות כ-400 ילדים. סדנת שמן זית בבתי הספר והגנים בעיר. פעילות עם מאות חיילים המשרתים באזור. הדלקות בכל רחבי העיר

מכון הלכה חב"ד - מדריך הלכתי לחנוכה

"מכון הלכה חב"ד" שמח להגיש לציבור אנ"ש חסידי חב"ד – 'מדריך הלכתי' לחג החנוכה, מדריך ייחודי הכולל בתוכו את כל הלכות ומנהגי חנוכה והוראות רבותינו נשיאינו הקשורים לחג, בקובץ ניתן דגש מיוחד עבור שלוחים ובחורי ישיבה ההולכים למבצעים בחנויות וברחובה של עיר. ההלכות מוגשות בשפה פשוטה ובהירה לכל אחד ואחת.

קול זעקה ומחאה של רבני חב"ד

רבני ומשפיעי חב"ד בקריאה דחופה: לא לפינוי עמונה! הלילה מוצאי שבת למעלה משלושים (!) רבנים ומשפיעים בקריאה לחסידי חב"ד לעשות כל שביכולתם למנוע את הריסת היישוב עמונה. המכתב יוצא במסגרת "מטה המאבק של חסידי חב"ד למען עמונה" והוא קורא לערוך כנסי מחאה והתעוררות.

השקת ספר פניני התניא חלק י"א

המשפיע, השליח, הרב חיים לוי יצחק גינזבורג, סיים בשעה טובה ומוצלחת, והדפיס את הכרך הי"א בסדרת הספרים הפופולרית "פניני התניא", ומזמין את אנ"ש והתמימים להתוועדות חסידית לרגל השקת הספר בישיבת תומכי תמימים ראשל"צ ביום כ"א כסלו.

שלושה שבועות אחרי שהבית נשרף

מאז איבד השליח הטנקיסט ר׳ רפאל קורקוס את ביתו, מסתובבים הוא, רעייתו וארבעת ילדיהם ללא קורת גג מעל ראשם וללא ידיעה היכן ישהו ביום הבא ואיפה יעלו על יצועם בלילה הקרוב. שילחו סמס עם המילה 'הצלה לשליח' למספר 0509156770

חנוכת מקוה דבורה מי גאולה בהאמפי

זוג שליחי הרבי שליט"א מלך המשיח להאמפי, הודו, הרב גרומך ורעייתו, חנכו אתמול את המקווה החדש והמהודר מאד במסיבה חגיגית כיאות למעמד. גלריה ענקית מחנוכת המקווה ותמונות מתוך המקווה החדש, המפואר והמושקע ביותר.

התוועדות י"ד כסלו עם ראובן מטוסוב

אתמול נערכה בשיכון חב"ד לוד התוועדות י"ד כסלו עם הרב ראובן מטוסוב מצרפת. תמונות.

התוועדות י"ט כסלו בבת ים עיר הגאולה

התוועדות חג הגאולה בבת ים עיר הגאולה בעז"ה ביום שלישי כ' כסלו בשעה 20:00 באולמי שלום ורעות, שד' העצמאות 17 פינת סוקולוב בת ים עיר הגאולה. תכנית עשירה, שולחנות ערוכים, עזרת נשים.

קמפיין קידוש לבנה בקראון הייטס

כתוצאה מההתעוררות בכנוס השלוחים לפעול את התגלות הרבי שליט"א בפועל ממש ובזכות ההדרכות והברכות של הרבי שליט"א ב"אגרות הקודש"- יצא מרכז חב"ד למושבי צפון הנגב בניהולו של השליח ליאור מימון מלכא בקמפיין קידוש לבנה בתוך שכונת קראוון הייטס.

דף 41 מתוך 45