• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"ז סיון התשפ"ד (03.07.2024) פרשת קורח

חג הגאולה בקרית גת: כינוסי ילדים והתוועדות

תיאור וגלריה מי"ב י"ג תמוז בקרית גת: פעילות טנק המבצעים עם הרב אהרוני בוטבול, התוועדות פעילה עם המשפיע רועי לוגסי, מענדי נוטיק, שמעון יגודייב, שמואל רוך, הרב מענדי בוטבול.
חג הגאולה בקרית גת: כינוסי ילדים והתוועדות חג הגאולה בקרית גת: כינוסי ילדים והתוועדות חג הגאולה בקרית גת: כינוסי ילדים והתוועדות
כל הידיעות מאתר הגאולה אצלכם בואצאפ

חג הגאולה בקרית גת: כינוסי ילדים גדולים והתוועדות פעילה בבית חב"ד

בית חב"ד המרכזי קרית גת בראשות השליח הרב שלמה בוטבול ובניהולו של השליח הרב אהרון בוטבול ערך ביום שני התוועדות חסידית לרגל חג הגאולה י"ב י"ג תמוז עם המשפיע הרב רועי לוגסי שליט"א שריתק את הקהל בדברי תורה ובסיפורים חסידים וקבלת החלטת טובות.

בנוסף התוועדו עם הקהל הרב שמעון יגודייב מנהל פעילות הנוער בבית חב"ד על מהות היום והרב מענדי נוטיק מנהל רשת שיעורי התורה בבית חב"ד על התחזקות בהשתתפות שיעורי התורה, הרב שמואל רוך משפיע הבית חב"ד על סיפור המאסר והגאולה והרב מענדי בוטבול שליח הרבי ומנהל בית חב"ד באיזור התעשי'ה על אתגרים ומסירות נפש בשליחות להכין את העיר לקבלת פני משיח.

כמו כן היום התקיימה פעילות מיוחדת עם טנק המבצעים, שלשה כינוסי ילדים לכבוד חג הגאולה י"ב תמוז לקבלת פני משיח במוקדים הבאים ברחבי העיר:

16:00 – 17:00 פארק השעשועים בקריה החרדית החדשה.

17:00 – 18:00 פארק השעשועים ב12 חנוית.

18:00 – 19:00 פארק השעשועים רמב"ם ברובע השופטים הסמוך לבריכה העירונית

תמונת היום: מעצרת הגאולה עד 770

ירושלים: הכנסת ספר תורה למרכז משיח וגאולה

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...